Kijk dat vette varken eens ....... :-(

02-07-2012 12:56 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sjee ... ik ben er beetje ontdaan van (nou beetje boel) .... Ik fietste net naar de super toen ik een groepje meisjes moest passeren ....

Een van de meisjes begon keihard te lachen en riep tegen de anderen .... kijk dat vette varken eens hahahaha .....

Nou dat valt erg rauw op mijn dak .... Ik ben met 1.74 en 84 kilo niet de lichtste, maar om mij nou zo te gaan uitschelden doet erg zeer ....

K*t jeugd soms .....
Weet je wat ik vorig jaar had?

Ik was aan het skaten en er komt schooljeugd op de fiets langs me (van voren), geeft er inene eentje een klap in mijn gezicht...

Gewoon niets van aantrekken, zo is de jeugd van tegenwoordig nou eenmaal.
He meis wat stom. Even een dikke knuffel voor jou.

Stomme pubers.

Waarschijnlijk doen ze het idd om stoer te doen.

Maar ik snap heel goed dat je er van ontdaan bent.

Maar met jou lengte en gewicht ben je toch juist een mooie volslanke vrouw?

Zo zie ik mijzelf wel in iedergeval, ik ben 171 en tot 3 weken geleden woog ik 83 kilo, beetje zoals jij dus. En ik vind mijzelf echt geen vet varken.

Ik ben wel bezig met afvallen, maar dat is omdat ik graag wat minder buik wil, maar varken? Nee echt.

Die meiden zijn gewoon jaloers joh op jouw mooie vrouwelijke rondingen.
Idioot idd. Maar wat je zelf zegt...het is JEUGD. Die zijn soms een beetje raar en al helemaal in groepjes. Over een paar jaar snappen ze waarschijnlijk wel dat dit echt niet kan
@ vanlippebiesterveld, sinds wanneer zijn er regels voor het openen van een topic.

Je hoeft niet te reageren hoor.

Kan mij wel voorstellen dat je hierom een topic opent, even lekker van je afschrijven. Daar is het forum toch voor?
vanlippebiesterveld, voor de 1 betekent het niets als iemand zoiets tegen je zegt. Voor de ander kan het nogal hard aan komen.

Is voor iedereen anders, dus je vraag slaat nergens op.
Ze zeggen wel: schelden doet geen pijn maar als dat zo was zou niemand schelden. Het is part of the game.

Ik denk wel dat van belang is hoe groot de groep omstanders is die het ermee eens is.
it's a big club and you ain't in it
Btje en IM, op zulke opmerkingen al even hard niet reageren. Dat is echt zieken, Puberaal.

TO, zoals je jezelf omschrijft ben je een mooie vrouw, met de juiste rondingen. Die pubertjes mogen hopen dat ze er later ook goed uit gaan zien!
En waarschijnlijk heel hard mauwen wanneer iemand zoiets tegen hen zegt. Oh, ik kan die meiden soms echt niet uitstaan. Ok, het zijn pubers, maar dan nog is het niet zo dat ze geen empathisch vermogen hebben. .Ik werk ook met ze, maar nog kan ik elke keer weer in verbazing vallen over hoe hard jongeren (en kinderen ook trouwens) tegen elkaar kunnen zijn. En ook maar denken dat alles ze maar aan komt waaien...

Gelukkig zijn er ook een heleboel lieverds die wel laten blijken besef te hebben van het feit dat ze met hun woorden anderen kunnen kwetsen, maar als het je overkomt dan voel je inderdaad een behoorlijke steek.

Neem lekker een kop thee en laat iemand jou een grote knuffel geven. Hier is alvast een virtuele variant *knuffel*
quote:Sssenta schreef op 02 juli 2012 @ 13:10:

Joh, pubers roepen over alles en iedereen van alles en nog wat. Ze zijn in staat om een bloedmooi iemand nog voor lelijk monster uit te maken.

Dit zegt echt niets over jou en je uiterlijk en alles over hen.

(maar kan me goed voorstellen dat het je een k** gevoel heeft gegeven!!)

100% eens.

Als er iemand met een opvallende jas, heel mager postuur, aparte schoenen of felle haarkleur had gefietst hadden ze daar iets over geroepen...
Gewoon terugschelden. Niet zo stijlvol, maar het voelt wel beter. Iets van "Je moeder is zeker je broer, trollekop!" Dat snappen ze niet direct en daarom kunnen ze niet direct terugschelden. Fiets jij lekker door.
quote:Je moeder is zeker je broer, trollekop!

Die is erg lullig!
Ach, ze proberen zo elkaar de loef af te steken, met kijk eens wat ik durf? Gewoon niets van aantrekken.
En denk maar zo: jij kan nog wel een paar kilo afvallen, maar een rotkarakter houd je je hele leven.

Bedoel dat symbolisch, want lijkt me niet nodig dat je met je mooie lijf nu aan de lijn gaat.
Het valt me altijd op bij dit soort topics dat mensen meteen naar "de jeugd van tegenwoordig" beginnen te wijzen. Net alsof alle pubers nare etterbakjes zijn. Ik zou een bloemlezing kunnen houden van alle rotzooi die ik van volwassen en oudere mensen naar mijn hoofd krijg. Sommige mensen voelen zich nu eenmaal stoer als ze een ander afzeiken, welke leeftijd ze ook hebben.

Afgezien daarvan: lekker laten kletsen, dat soort sneue types. Het is niet leuk om te horen maar het heeft niets te maken met jou persoonlijk. Gewoon een vervelend stelletje sukkels dat niets beters te doen heeft dan andere mensen een rotgevoel te bezorgen.
Waarom maakt het je uit wat die snotneuzen van jou vinden?
Ben het helemaal met je eens liquorice. Genoeg pubers die zich normaal en beleefd gedragen en genoeg volwassenen die qua lompheid niet onderdoen voor de "jeugd van tegenwoordig". Het lijkt mij een doorlopend thema. Helaas!

Maar dat het hard kan binnenkomen begrijp ik. Zeker bij zoiets. Persoonlijk vind ik dat wanneer iemand zo'n opmerking plaatst, ze hun innerlijke lelijkheid laten zien. Ik kan kritiek van zo iemand niet serieus nemen. Ze moeten eerst maar 's wat kritischer naar zichzelf kijken.
Varkens zijn hartstikke lief en aandoenlijk. Zie het als compliment
een opmerking kan je alleen maar raken, als er een kern van waarheid in zit.

Vuurtoren roepen tegen iemand met zwart haar?

Of sproetenkop tegen een sproetloos gezicht?

Ga eens na, waarom de opmerking je raakt
Ok lilalinda dus als ik jou een lelijk monster noem en dat raakt je, dan is dat omdat er een kern van waarheid in zit?

Volgens mij zou ik het zelfs al kwetsend (ok ook wel lachwekkend, maar toch) vinden als iemand mij uitscheldt voor iets totaal onzinnigs en overduidelijk onwaars. Als ze gore homo zouden roepen terwijl ik vrouw ben bijvoorbeeld. Het is gewoon niet leuk om uitgescholden te worden.
quote:lilalinda schreef op 02 juli 2012 @ 17:11:

een opmerking kan je alleen maar raken, als er een kern van waarheid in zit.

Vuurtoren roepen tegen iemand met zwart haar?

Of sproetenkop tegen een sproetloos gezicht?

Ga eens na, waarom de opmerking je raakt

TO zegt toch dat ze niet de lichtste is? Dat staat niet ter discussie.

Ga eens na waarom je nu zo dom overkomt.
Een schrale troost; als die meisjes wat ouder zijn zullen ze zich misschien voor hun huidige gedrag schamen zoals de meeste mensen weleens dingen hebben gedaan of geroepen waar ze achteraf niet trots op zijn.
Ben ik nou zo vreselijk ongevoelig? Ik vind het best bijzonder dat je er een beetje boel van ontdaan bent. Een opmerking van een (groepje) onbekende(n) waar je zo door geraakt wordt.

Ik ben 6 cm korter en 6 kilo lichter: ik zou echt om mij heen gekeken hebben om te zien wie ze bedoelen.

En waarschijnlijk lachend iets gezegd hebben in de trant van: Nou nou, wat komt daar een vreselijke rottigheid uit, zeg.

Hoewel Ik die van "je moeder is zeker je broer" eenss tuk beter vind, hahaha
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Mieomij schreef op 02 juli 2012 @ 13:48:

Gewoon terugschelden. Niet zo stijlvol, maar het voelt wel beter. Iets van "Je moeder is zeker je broer, trollekop!" Dat snappen ze niet direct en daarom kunnen ze niet direct terugschelden. Fiets jij lekker door.Die ken ik niet. Ik zeg meestal: die staat naast je vader op de trouwfoto. Ook niet echt vriendelijk maar wie kaatst kan de bal verwachten.
Iemand zomaar uitschelden met de bedoeling om haar diep te kwetsen. Wat moeten die grieten KEIhard zijn zeg!

Gelukkig ken ik zulke meiden niet. Die ik ken zijn een heel stuk empatischer en maken zich daar niet schuldig aan.

Ik snap wel dat je je gekwetst voelt, want het ging over je uiterlijk. Kennelijk maakt het je ook onzeker, anders had je het waarschijnlijk minder hard geraakt.

MAAR als je nu goed bekijkt waarom ze je uitscholden, moet je het volgende bedenken:

- hun doel was jou diep te kwetsen. En uiterlijk is een gemakkelijke manier.

- omdat die grieten niet kunnen relativeren en alles uitvergroten, zal de omvang van jou hoogst waarschijnlijk reuze meevallen.

Bovenstaande redenen zijn manieren om deze wandaad naar jou te relativeren. Ze kennen jou niet, ze hebben geen redenen om jou zo te willen kwetsen.
Hai thanx allemaal voor jullie reacties ....

Nu zo richting het einde van de dag kan ik het allemaal echt wel relativeren.

Waarom het mij zo hard raakte? Ik weet het niet. Ik dacht dat ik mijn depressie inmiddels aardig te boven was maar door dit voorval blijkt dat ik nog een hele lange weg te gaan heb.

Door mijn ms ben ik vele kilo's aangekomen (Door alle prednisolon) en daar ben ik af en toe best wel onzeker over. Ik kan slecht op mijn lijf vertrouwen en daardoor raakte ik het vertrouwen in mezelf kwijt. Wat uiteindelijk dus ontaarde in mijn depressie.

Ik weet dat ik er mag zijn, ik ben meer dan mijn ziekte en extra kilo's. En morgen ochtend sta ik ook weer vrolijk op.

Ik moet me niet klein laten krijgen door een of andere doos die zichzelf grappig vind .... What goes around comes around

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven