Facebookvraag

04-07-2012 20:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Korte vraag, hoop dat iemand 'm kan beantwoorden.

Als je je facebookaccount opgezegd hebt, kan degene die je eerder een vriendschapsverzoek had gestuurd, dat verzoek dan nog zien?
Volgens mij niet, want jouw berichten worden verwijderd als je het account opgezegd hebt.
Ik weet wel als je je account opzegt dat als je al bij iemand in de vriendenlijst staat, dat je wel blijft staan, maar dan zonder foto enz, en als je daar dan op klikt dat je niets ziet, maar of dat met een verzoek is dat nog "gaande" is weet ik niet. Ik vermoed van wel, omdat een opgezegde account ook in je lijst blijft staan.
Als diegene een mailtje krijgt van vriendschapsverzoeken, blijft dat sowieso staan. Dan zie je alleen niets meer als diegen op jouw naam klikt... Ik heb mailtjes voor bijna alles uit staan, maar voor vriendschapsverzoeken staan ze wel aan... En een mailtje kan je nu eenmaal niet terughalen.

Maar begrijp ik hier nu uit dat je iemand als vriend hebt toegevoegd, toen dacht "onee shit!" en toen uit paniek je hele account maar hebt verwijderd? Anders is het toch niet erg?
Wie heb je een vriendschapsverzoek gestuurd?
Jep, die melding - zeg maar dat rode nummertje - blijft staan. En eventueel inderdaad ook een mail, als-ie dat zo heeft ingesteld.

Maar hee, wat heb je gedaan? Als het de moeite waard is om je complete account te deleten, dan tja, dan word ik dus nieuwsgierig haha. Het valt vast mee trouwens, ik zou m'n account nooit dicht doen
Lang geleden heb ik eens een account aangemaakt, gewoon om te kijken hoe dat ging. Maar eigenlijk heb ik er nooit actief wat mee gedaan. Weleens oude bekenden opgezocht en op die manier weer contact gekregen, maar niet door ze als vrienden toe te voegen. Ik had dus een leeg account.Ook geen foto of ander info erop.

Vanavond deed ik dat weer eens en via via kom je dan bij mensen terecht. Bij zo'n persoon waar ik terecht kwam (ik ken haar wel, maar zij mij maar zijdelings en dan ook nog onder mijn meisjesnaam, niet mijn facebooknaam), heb ik per ongeluk op vriendschapsverzoek sturen gedrukt , terwijl ik eigenlijk naar de vrienden wilde kijken. Daar schrok ik inderdaad een beetje van en dus besloot ik maar om het toch al lege account te verwijderen.

Maar goed, waarschijnlijk krijgt diegene toch nog wel het verzoek te zien. Maar ik neem aan dat ze dan geen vrienden wordt met een leeg account

Ben gewoon (een beetje) dom geweest. En een soort van gluurder op andermans pagina's, waar ik nu dus een domme move mee heb gemaakt.Eigen schuld dikke bult. En waarom ik niet wil dat juist diegen mijn verzoek krijgt, heeft ermee te maken dat ik haar via werk ken en dit "gegluur" gewoon niet professioneel vind.
Overigens gaat hier inloggen via de Ipad ook heel moeilijk opeens (ben een digibeet vanavond), dus als ik niet meer kan reageren, komt dat niet omdat ik dat niet wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven