misselijke reacties.

25-07-2012 15:55 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 19:42:

[...]

wat een rare smiley voor peace Eens. Bij pies hoef je niet zo hard te drukken dat je er een rooie kop van krijgt.
@ Galadriel:
quote:Solomio schreef op 25 juli 2012 @ 19:43:

[...]

Ik ken alle schoonmoeders..............

Sloerie

(Ik zet er maar een smilie bij voor de zekerheid)
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 19:44:

[...]

Lees even het topic.Ik heb al aangegeven dat het er niks mee van doen heeft.Andere dachten dat ook door het loepje te gebruiken dat dat het probleem is maar als je niet leest houd het op.Ik lees wel, maar ik zie het niet. En aangezien jij vindt dat je altijd vriendelijk en uitgebreid op een vraag moet reageren, bij deze, een vraag. Twee zelfs: "Wat zit je nou concreet zo dwars dat je dit topic erover opende? Welke misselijke reacties bedoel je nou concreet?"
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 19:42:

[...]

Tja, sommige doen het over hun poepbeleving, raar volk hier op het vivaforum. Hehehehehe. Maar feitelijk is dit niet meer dan een topic openen over een ander? Of ben ik nu gek. Want het gaat om maar 1 ding. Iemand die onterecht op haar teentjes is getrapt door een normale opmerking.
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 19:45:

[...]

Sloerie

(Ik zet er maar een smilie bij voor de zekerheid)
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat heb ik al eerder aan gegeven en nee ik ben niet te persoonlijk toch?16 pagina's leesplezier die typ ik niet even over.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet vies ben van enige sarcasme, kort door de bocht reacties en n schop tegen iemand zijn schenen. Er zit wel altijd n ondertoon in van humor en bij reactie reageer ik ook serieus. Het is in de regel niet slecht bedoeld.

Bij het openen van mn 1e topic moest ook 3x slikken en alles 6x lezen. Onder het sarcasme en humor, zaten een hoop bruikbare tips en de mogelijkheid om de zaak te relativeren.

Ik zou zeggen haal dr uit wat er voor jou in zit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ach ja, sommige mensen moeten nog leren incasseren. Geeft niks, komt vanzelf. Is het niet irl dan wel hier. Door Quertu of all people (en je leek al die jaren zo vriendelijk en rationeel. Meid, watskebeurt? )
quote:rosanna08 schreef op 25 juli 2012 @ 19:42:

[...]

wat een rare smiley voor peace Gek he? Je zou denken dat hij ook van kleur zou veranderen ofzo. Maar goed, het is wel een echte tomaat.
Ga anders naar dit topic TO Het aller-schetigste smelt-topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb het zo begrepen:

Twee vriendinnen gaan het vivaforum ontdekken, één van beide stelt een vraag, die vrij makkelijk te googelen is.

Hier wordt een opmerking over gemaakt, die totaal niet goed valt, vriendinnen zijn het eens: wat een onprettige sfeer hangt erop het vivaforum met misselijke reacties.

Tot zo ver mijn samenvatting, maar ik kan het ook totaal mis hebben, want de bomen staan een beetje in de weg van het bos.
Ik ben er van overuigd dat niet iedereen dat leert....
quote:natonco schreef op 25 juli 2012 @ 19:49:

Ach ja, sommige mensen moeten nog leren incasseren. Geeft niks, komt vanzelf. Is het niet irl dan wel hier. Door Quertu of all people (en je leek al die jaren zo vriendelijk en rationeel. Meid, watskebeurt? )

Je bent hier nog niet zolang?

(ook maar extra smiley)
Slechts zeven jaar
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 19:51:

Ik heb het zo begrepen:

Twee vriendinnen gaan het vivaforum ontdekken, één van beide stelt een vraag, die vrij makkelijk te googelen is.

Hier wordt een opmerking over gemaakt, die totaal niet goed valt, vriendinnen zijn het eens: wat een onprettige sfeer hangt erop het vivaforum met misselijke reacties.

Tot zo ver mijn samenvatting, maar ik kan het ook totaal mis hebben, want de bomen staan een beetje in de weg van het bos.Had één van die twee vriendinnen niet veel postings?
quote:Solomio schreef op 25 juli 2012 @ 19:46:

[...]

Dat vinnik nou weer niet zo'n aardige smilie . Ik ben hier nieuw hoor .
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 19:54:

[...]

Dat vinnik nou weer niet zo'n aardige smilie . Ik ben hier nieuw hoor .Huillie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_minny schreef op 25 juli 2012 @ 19:53:

[...]

Had één van die twee vriendinnen niet veel postings?

Zo ver ben ik nog niet ,

Misschien wel een meelezert.
quote:groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 19:54:

[...]

Dat vinnik nou weer niet zo'n aardige smilie . Ik ben hier nieuw hoor .

Wen er maar aan......

Pffffffffffffffffft, wat zal ik daar nou weer es voor smiley bij zetten.......

??

??

??

??

Kies zelf maar.
quote:nouschi schreef op 25 juli 2012 @ 19:55:

[...]

Huillie!Ik kan het alleen wel af hoor.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 15:55:

Waarom krijg je hier misselijke reacties?

Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?

Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.

Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.

Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:01:

[...]

Waarom slotje?

Hopelijk mag ik toch wel om meningen vragen of niet.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:03:

[...]

Nou gaat wel te ver om te zeggen dat ik dit prettig vind.

Mag ik zelf toch wel gewoon aangeven.En ja heb het al eens vaker gezien maar wat is er mis mee?quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:04:

[...]

En ik vraag het toch.

En dames smaak de cocktail?quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:07:

[...]

O ik zeg er ook wel wat van maar dan nog kan toch gewoon op een normale manier met elkaar omgaan.

Dit topic open ik omdat ik afvraag of andere het zo ook ervaren soms.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:08:

@wdr niet te dronken he?quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:11:

[...]

Pak er zelf een.Doe jij wel vaker!quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:15:

[...]

Nee hoor er zijn echt wel vriendelijke mensen hier en echt niet iedereen is de duivel.Maar ik kom vaak reacties tegen waarvan de frustratie zo vanaf loopt terwijl dat niet nodig is.Als het je niet aanstaat kun je toch ook niet reageren en het laten.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:18:

[...]

Dat maak jij ervan.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:19:

[...]

Nee dat is het niet.Jij weet zelf ook goed dat het heel vaak onnodig gebeurt.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:25:

Kijk sommige denken echt dat iemand die mij op google wijst het probleem is,maar dat is het niet.

En dat kunnen de dames wel blijven zeggen maar dan ben je ook gewoon selectief blind.Het gebeurd hier dagelijks vandaar de vraag.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:30:

[...]

Waarom geef jij het advies pak een asperientje bij het openen van een topic.

Waarom hap je op een OP.Het spreekt je wel aan he?quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:36:

[...]

Samen met die van jou quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:38:

[...]

Hahaha omdat ik vraag stel en daar sommige niet van gediend zijn is mijn toetsenbord een mes.De meeste die hier op reageren voelen zich wel degelijk aangesproken dat is wat mij opvalt.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:40:

[...]

Lees even het topic door dan heb je antwoord op al je vragen.quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:44:

Mijn OP hoeft geen effect te hebben ik stel gewoon vragen.

Ik ben geen messias of wat dan ook en ik maak niks kotsvrij ik vraag gewoon iets en de meeste hier reageren als ........quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:47:

[...]

Virus!!!! Wat is er mis met mijn antwoord?

De Groetenquote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 16:50:

[...]

Dat krijg je met google niet voor elkaar.

Maar een antwoord krijg ik niet.

Waarom reageren sommige hier niet op een normale manier?

Ja ook ik reageer soms lomp terug omdat je hier nogal vlug aangevallen word op niks af.

etc. etc.

Nogmaals: wát bedoel je met misselijke reacties? Wat bedoel je met niet normaal reageren? Waarom heb je dit topic geopend. De enige reactie die ik gezien heb en die jij als "misselijk" opgevat hebt (zo begreep ik althans uit je felle reactie op mij) is mijn reactie dat je een begrip dat je niet kende ook gewoon kon googlen. Als dat het probleem niet was, dan ben ik dus benieuwd wat het probleem wél is. En ja, ik heb je reacties gelezen. Lees het zelf ook nog even terug, want ik denk dat het probleem eerder is dat jij het antwoord bent vergeten te typen.
quote:nouschi schreef op 25 juli 2012 @ 19:37:

[...]

Ik wil best een poging doen hoor. Het is roze en grappig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Solomio schreef op 25 juli 2012 @ 19:56:

[...]

Wen er maar aan......

??

??

??

??

Kies zelf maar.Ik stem voor
quote:Solomio schreef op 25 juli 2012 @ 19:56:

[...]

Wen er maar aan......

??

??

??

??

Kies zelf maar.LoL
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven