misselijke reacties.
woensdag 25 juli 2012 om 15:55
Waarom krijg je hier misselijke reacties?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
woensdag 25 juli 2012 om 20:30
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:25:
Sommige voelen zich hier nog al aangesproken gezien de reactie's.Gelukkig voel jij niet aangesproken he asprientje Panadol.
Sommige voelen zich hier nog al aangesproken gezien de reactie's.Gelukkig voel jij niet aangesproken he asprientje Panadol.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:25:
Sommige voelen zich hier nog al aangesproken gezien de reactie's.
Ja, nu je het zegt... helemaal niet zo'n aansprekend onderwerp, cavia's. Ik hou niet eens van huisdieren. Snap eigenlijk ook niet waarom ik erop reageer. Het is gewoon sterker dan mij denk ik.
Dit, beste mensen, is trouwens een kassiewijlen cavia:
Sommige voelen zich hier nog al aangesproken gezien de reactie's.
Ja, nu je het zegt... helemaal niet zo'n aansprekend onderwerp, cavia's. Ik hou niet eens van huisdieren. Snap eigenlijk ook niet waarom ik erop reageer. Het is gewoon sterker dan mij denk ik.
Dit, beste mensen, is trouwens een kassiewijlen cavia:
woensdag 25 juli 2012 om 20:31
woensdag 25 juli 2012 om 20:31
Welke misselijke reacties? Had je dan gehoopt dat we allemaal op elkaar zouden gaan kijven en vitten dan?
Er zijn twee dingen die je hieruit kan leren:
1. Neem het internet niet zo serieus.
2. Neem het internet niet zo serieus.
Maar goed, om jou een plezier te doen, mijn cavia heeft poepjes gedaan in jouw salade. Sorry. Zindelijk zijn ze niet
Er zijn twee dingen die je hieruit kan leren:
1. Neem het internet niet zo serieus.
2. Neem het internet niet zo serieus.
Maar goed, om jou een plezier te doen, mijn cavia heeft poepjes gedaan in jouw salade. Sorry. Zindelijk zijn ze niet