misselijke reacties.
woensdag 25 juli 2012 om 15:55
Waarom krijg je hier misselijke reacties?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
Een vraag stellen is hier al niet leuk omdat je weet dat er vaak commentaar op komt,waarom?
Ook ik geef misselijke opmerkingen terug simpel weg om dat je zo wordt behandeld.
Waarom kan het niet gewoonweg vriendelijk? Dat is de rede waarom ik zelf niet echt vaak mee schrijf maar vaker gewoon lees.
Ervaren meer mensen dit zo hier op het forum?
woensdag 25 juli 2012 om 20:47
quote:galadriel schreef op 25 juli 2012 @ 20:44:
[...]
Ohhh deze weet ik Charlotte,
De TO en wat win ik Daar moet ik nog even over nadenken maar dat lukt nu niet door de warmte ben ik nogal duf.
[...]
Ohhh deze weet ik Charlotte,
De TO en wat win ik Daar moet ik nog even over nadenken maar dat lukt nu niet door de warmte ben ik nogal duf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 25 juli 2012 om 20:47
quote:Star schreef op 25 juli 2012 @ 20:45:
Zo terug. Even vriend vertellen dat ik de baas ben. Heb het nu eindelijk zwart op wit
Heb ik weer. Ik ben alleen thuis. Nou, leuk hoor, ik ben de baas. Sjongejongejonge. En straks als mijn gezin weer thuis is, is het weer uit met de pret zeker?
Heb ik weer...
Zo terug. Even vriend vertellen dat ik de baas ben. Heb het nu eindelijk zwart op wit
Heb ik weer. Ik ben alleen thuis. Nou, leuk hoor, ik ben de baas. Sjongejongejonge. En straks als mijn gezin weer thuis is, is het weer uit met de pret zeker?
Heb ik weer...
woensdag 25 juli 2012 om 20:49
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:48:
[quote]groentsoep2 schreef op 25 juli 2012 @ 20:30:
[...]
Jezus. Nu sta ik zelfs met mijn bek vol tanden.
Tja dat is met 3 liter listerine niet meer goed te maken ooh en een tip ga naar de orthodontist.Dat gaat niet. Mijn orthodondinges wil me niet meer zien omdat ik te erg uit mijn bek stink.
[...]
Tja dat is met 3 liter listerine niet meer goed te maken ooh en een tip ga naar de orthodontist.Dat gaat niet. Mijn orthodondinges wil me niet meer zien omdat ik te erg uit mijn bek stink.
woensdag 25 juli 2012 om 20:50
quote:fru1t3lla schreef op 25 juli 2012 @ 20:45:
[afbeelding]
Beeld de pony maar in als een cavia en we hebben dit topic samengevat. ( copyright fru1t3lla, oorspronkelijk gemaakt voor parodie topic )
[afbeelding]
Beeld de pony maar in als een cavia en we hebben dit topic samengevat. ( copyright fru1t3lla, oorspronkelijk gemaakt voor parodie topic )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 25 juli 2012 om 20:50
quote:panadol schreef op 25 juli 2012 @ 20:48:
[...]
Tja dat is met 3 liter listerine niet meer goed te maken ooh en een tip ga naar de orthodontist.
Probeer je nou grappig of vilein te doen?
In ieder geval, beiden gaat je niet goed af.
[...]
Tja dat is met 3 liter listerine niet meer goed te maken ooh en een tip ga naar de orthodontist.
Probeer je nou grappig of vilein te doen?
In ieder geval, beiden gaat je niet goed af.
woensdag 25 juli 2012 om 20:52
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 25 juli 2012 @ 20:49:
[...]
Ja wat denk jij dan ik zie een doorsnee forumster in KL jurk met legging aan een spit hangen met appel in mond. Das geen fijn plaatje hoor Zal nog best moeilijk geweest zijn om d'r bakfiets erbij te hijsen zeker? Of heb je daar het bier in koud gezet?
[...]
Ja wat denk jij dan ik zie een doorsnee forumster in KL jurk met legging aan een spit hangen met appel in mond. Das geen fijn plaatje hoor Zal nog best moeilijk geweest zijn om d'r bakfiets erbij te hijsen zeker? Of heb je daar het bier in koud gezet?
woensdag 25 juli 2012 om 20:52