Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:28:

Dat heb ik ook alleen met dingen waar ik nogal aan gehecht ben Priempje

Zoals mijn vertrouwde schoenen dus.

Ik ben verder echt geen kniepert geloof ik. Heb al zat weggegeven aan dames waar ik zelfs nog nooit van gehoord had.

Maar dit voelde gewoon even niet goed. En heb een reactie van Vuurbloempje ook, dat voelt voor mij gewoon beter. Ofzo.Je hebt gelijk Marels! We zijn allemaal volwassenen hier en we kunnen zelf bepalen waar je onze spullen naartoe sturen. Overigens is dit een leuke en open groep meiden, waar je snel geaccepteerd wordt hoor. Ik zit hier zelf nog maar sinds eergisteren, maar de spullen vliegen al over en weer. Sommige spullen zijn duurder dan anderen en die geef je niet zomaar even weg aan iemand. Iedereen kan en mag dit zelf bepalen. En nu geen gezeurt meer
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:22:

Vogelt, jouw postbode is raar.

Tammie, mag ik het even in beraad houden? De schoenen?

Misschien klink ik nu heeeeel arrogant en kutwijvig, maar ik ben best wel aan mijn schoenen gehecht en ik geef ze eerlijk gezegd liever aan iemand die hier actiever schrijft en langer forumt.

Zie dat jij zelf ook niets aan te bieden hebt, nog, en dat vind ik zo belangrijk in dit topic; geven en nemen.

Het is geen oordeel naar jou toe hoor, absoluut niet. Gewoon mutserigheid van mijn kant.

Als er niemand meer op de schoenen reageert, kan ik dan alsnog contact met je opnemen?

Sorry, ik vind het heel rot om het zo te moeten schrijven, maar het voelt nog even niet goed.

(en ooooh, wat een moeilijke post is dit. Maar ik met mijn gezeik over eerlijkheid en openheid moet dit toch netjes op het forum zetten he, of niet)ik snap wat je bedoelt. alleen voelt het zo wel alsof je jezelf eerst moet bewijzen omdat je nieuw bent. dit is de eerste avond dat ik berichten op dit forum plaats dus ik heb de kans nog niet gehad om zelf iets aan te bieden.
quote:saded schreef op 26 juli 2012 @ 22:33:

Jammer dat ik net te laat was voor de schoenen, wel fijn dat je ze met een goed gevoel kan afstaan

Sorry!

En sorry Tammie, ook!

Ik heb gelukkig wel nog meer spul staan, paar pagina's terug.

Sieraden enzo.
Ik ga slapen! Tatli krijgt morgen een tv, en een netbook met de boodschap "te repareren in X door Jodaman". Lol. Ik hoop dat ze mijn mails en berichten hier nog leest...
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:32:

[...]

Doorhalen wat niet van toepassing is?

Nee, jij mag blijven.

Iedereen mag blijven van mij trouwens. One happy family.

En meer van dat soort kleffe zooi.Hahahahahaha. Dan krijg jij een dikke vette kleffe
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
@marels, als ik me niet vergis heb ik jou een paar zwarte enkellaarsjes gestuurd in ruil voor ( Ohhh zo lekker) een reep zalige chocolade!!!

En we hebben nog iets heen en weer gestuurd maar ik weet bij god niet meer wat!

En nee, we hebben bijna gekoffiet, maar dat is toen niet meer gelukt! Ik ben toen wel bij ibi geweest...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:luna30v schreef op 26 juli 2012 @ 22:27:

[...]

Is dit een strikvraag?

Yes

Neehoor Marels, ik vind je cool
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:34:

[...]

Sorry!

En sorry Tammie, ook!

Ik heb gelukkig wel nog meer spul staan, paar pagina's terug.

Sieraden enzo.je bent tenminste eerlijk. das belangrijk!
Ik kan me indenken dat je spullen die je dierbaar zijn eerder geeft aan forummers die al langer hier schrijven.

Schrijf hier zelf ook niet zo heel veel (grrr. dat irl leven zit in de weg), en reageer dan ook niet zomaar overal op.

Ook omdat ik niet superveel om weg te geven heb.

Ik vind degene die de box aanbied trouwens wel supertof! Wow!

Bartjes, (toch?) je Flairs zijn onderweg!
Hoezo sorry? sorry zeg je in mijn optiek als je iets misdaan hebt waar je spijt van hebt, daar lijkt mij in dit geval geen sprake van.
quote:tammiek schreef op 26 juli 2012 @ 22:34:

[...]

ik snap wat je bedoelt. alleen voelt het zo wel alsof je jezelf eerst moet bewijzen omdat je nieuw bent. dit is de eerste avond dat ik berichten op dit forum plaats dus ik heb de kans nog niet gehad om zelf iets aan te bieden.

Nee, dat snap ik ook wel.

En daarom zeg ik, het is echt niet tegen jou bedoeld, het is echt mijn eigen mutserigheid...

En je hoeft je zeker niet te bewijzen hier, iedereen is hier welkom.

Maar voor mij is het afstaan van mijn schoenen wel wat "groter" dan het weggeven van dvd's of sieraden, dus bij zulke dingen vind ik het gewoon heel belangrijk dat het gevoel goed is... Dat ik er echt 200% een goed gevoel bij heb.

Dat heb ik meer bij Fikblompje. En dat ligt echt aan Fikblompje en aan mij, en niet aan jou.
quote:Marels schreef op 26 juli 2012 @ 22:33:

Mot Fikblom wel dr adres doorgeven anders heeft ze nog geen schoenen....

Ik ga zaterdag op Fukaaaansie.Gedaan Lief dat je ze mij wil sturen.
quote:tammiek schreef op 26 juli 2012 @ 22:34:

[...]

ik snap wat je bedoelt. alleen voelt het zo wel alsof je jezelf eerst moet bewijzen omdat je nieuw bent. dit is de eerste avond dat ik berichten op dit forum plaats dus ik heb de kans nog niet gehad om zelf iets aan te bieden.Je had natuurlijk ook kunnen beginnen met iets aan te bieden. Maar grijp gewoon je kans. Ik vind het heerlijk opruimen in mijn huisje.
quote:biol schreef op 26 juli 2012 @ 22:37:

@marels, als ik me niet vergis heb ik jou een paar zwarte enkellaarsjes gestuurd in ruil voor ( Ohhh zo lekker) een reep zalige chocolade!!!

En we hebben nog iets heen en weer gestuurd maar ik weet bij god niet meer wat!

En nee, we hebben bijna gekoffiet, maar dat is toen niet meer gelukt! Ik ben toen wel bij ibi geweest...

Ohjaaaa, die gave laarsjes!

Waar ik voor geen meter op bleek te kunnen lopen

Daar heb ik wel weer een ander onsterfelijk gelukkig mee gemaakt, dat dan weer wel

Was jij niet degene van de bruine Otazu-ketting?
quote:bird73 schreef op 26 juli 2012 @ 22:33:

[...]

als het goed is, heb je (via poging 2) nu mail. Helemaal top trouwens. Had al eerder bedacht om te vragen of iemand overhemden overhad, maar durfde dat niet zo goed. Je bericht kwam dus als geroepen.Je hebt mail terug. Ik durfde in eerste instantie in zo goed om de overhemden op dit topic te zetten. Maar gelukkig wel gedaan.
O, overigens tip, voor diegene die geinteresseerd zijn:

Als je een servicepunt van DHL in de buurt hebt zitten kan je al voo 4 euro een pakketje sturen/ontvangen.

Verzender moet online betalen en pakketje afleveren bij DHL sercvicepoint, ontvanger krijgt het pakketje niet aan de deur, maar krijgt een mailtje dat het klaarligt bij het servicepoint om op te halen.

Scheelt maar erg weinig met de zwaarste brievenbuspost.

(en scheelt nog gezeur met postbodes ook )
lieve dames, mijn rose is bijna op en manlief is al naar boven vertrokken en ik ga ook richting bed. Morgenochtend staat de wekker op 6 (op mijn vrije dag!) want hardlopen ....pfff

tot morgen!
Nee helaas niet!

Die laarsjes waren zo gaaf, maar mij net te krap! Zo zonde! Gelukkig is er uiteindelijk iemand gelukkig van geworden
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
@ Zaza, dit is echt jouw tijd he? Ik vroeg me al af of je al aan het bevallen was.

Meid, wat snel van je. Het geld is onderweg!
o ja, voor ik het vergeet. Ik heb nog een flessenwarmer van de hema staan. (voor dunne flessen)
Volgens helpt dit topic de postbodes ook weer aan wat werk. Ghehe.
Ik zal van t weekend ook nog eens mijn huis door werken... Ik heb al heel veel weg gegeven aan de slimme meiden ( vooral baby spul) maar er zal vast nog meer zijn!
ik ga ook naar bed heen. weltrusten allen.
Boeken:

Sophie Zijlstra - Potifars vrouw (heel mooi boek, dubbel gekregen)

Kluun - Haantjes

Rosita Steenberg - Ander licht

Een doos bouquetboekjes(ik denk dat er ongeveer 30 in een doos passen voor verzendkosten 6,75)

4 bouquetboekjes(verzendkosten 2,00)

DVD's:

Sex and the city 2 (de film)

Andrew Lloyd Webbe - The Royal Albert Hall Celebration

Poirot - de complete tweede serie

Better than chocolate

Madagascar 2

André Rieu - Dancing through the skies

André Hazes - Zij gelooft in mij

Mamma mia!

Lepel

Computerspel

Royal Envoy

Ik wil er graag de verzendkosten voor terug. Als je mailt naar

voorhemera@gmail.com kunnen we uitwisselen.
Haha,marels ik weet dat het een wijvenforum is maar ach er zerven hier wel meer mannen rond op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven