Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Soepje, heb je de tapasset nog?
Ondank lieve Marels haar ontzettende jip en janneke uitleg, snap ik geen snars van foto"s plakken.

Ik heb nog:

1 zwarte pantalon maat 46, maar valt als 44

1 grijs gemeleerde pantalon maat 44

Een bruin jurkje van Esprit met zwarte bloemen, kleine L

Een baby relax maxi-cosi grijs/zwart

Voor foto's mailen naar: viva mali 30 @ gmail . com
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Kimmynmgn (wat een makkelijke naam) haha

Ik heb wel interesse in de jongenskleding maat 68 en 74

Zou je mij willen mailen of kan ik jou mailen?

vivadoortje@gmail.com
Mag ik t jurkje van esprit zien mali? Je hebt m'n mail nog denk ik!
quote:doortje87 schreef op 26 juli 2012 @ 21:06:

Jeetje, alweer een nieuw topic, nog even mijn lijstje dan;

- zwart hoesje voor een IPad1 (alleen de eerste versie kan erin) nog nieuw in de verpakking

- bon voor 2e kaartje gratis voor sealife Scheveningen (gereserveerd)

- lekker in het leven bonnen, er zijn 2 bonnen uit, maar de bonnen voor de pampers etc zitten er nog in

- 3 magneetjes voor katten (voor om de halsband zodat een kattenluikje open gaat)

- tochtstrip, ik geloof 2 meter nog in de verpakking

- stuk of 10 ouderwetchse puzzels, van 500-1000-1500 stukjes, voor als je niks te doen hebt in je vakantie

- postcodeloterij voordeelagenda met alle kortingsbonnen o.a Walibi enz.

Flower, heb je mijn mail gehad met de foto's van het h&m jurkje?

Omgeving 036

vivadoortje@gmail.com
Gefeliciteerd Polkadot!

Ik heb ook nog drie tassen gevonden die wegkunnen. Een rode schoudertas, blauw tas met witte bloemen (kort hengsel, geen rits, soort strandtas) en een dun blauw esprit tasje.Zal later even kijken voor foto's.

Verder nog hier:

- Twee toetsenborden

- Een paar schoenen

- Wat kleine dingen, sieraden etc.

In augustus/september zal er meer bijkomen!

Groetjes
Boeken:

Bosboom Toussaint - Het huis Lauernesse (hele oude uitgave, ik kom er echt niet doorheen)Haver Schmidt - Familie en Kennissen (2e druk 1881, nooit in begonnen)Mireille Calmel - Het BruidsbedTerry Brooks - Het zwaard van Shannara (deel 1 van 3)Freddy Michiels - Model brieven voor elke gelegenheidKama Sutra (mega dik boek, geen plaatjes)Robin Cook - BesmetRobin Cook - ManipulatieDe beste sportverhalenNaura Hayden - Hoe je een vrouw bevredigt, elke keer weerArnon Grunberg - De Heilige Antonio gereserveerdHarry Mulish - Het theater de brief en de waarheidElsinck - Tenerife (thriller)F. Bordewijk - Bint (de grote lijsters)Hubert Lampo - De komst van Joachim Stiller (de grote lijsters)Maarten 't Hart - Het woeden der gehele wereld (de grote lijsters)Piet Paaltjens - Snikken en Grimlachjes (de grote lijsters) gereserveerdMarga Minco - De Val (de grote lijsters)Tessa de Loo - De Tweeling (de grote lijsters)Michael Gerber - Barry Trotter and the Shameless ParodyPhil Strongman - CocaineBen Elton - High SocietyMark Mason - what men think about sexMichael Moore - Stupid White MenGreg Critser - fat landBlacklace Omnibus (Cleo Cordell - Juliet Rising, Suki Cunningham - Release me, Maria Eppie - Gone Wild) soft erotischOverige:

Porceleinen beeldje van een Japanse dame On Hold voor Pliert

Lampje "I Love You" (volgens mij moesten de achterste hartjes ook licht geven, maar dat doen ze nu niet meer. Ook neemt het vrij nauw met hoe strak je de lamp erin draait of hij het doet of niet).

Fotolijstje met panterbont (10x15)Drie kartonnen doosjes (6 hoekig) met bloemenpatroon (passen in elkaar)Kerstlampjes (gekleurd, 35 lampjes. 1 lampje is kapot, maar er zitten nog 2 reserve in het doosje)Kerstknijpertjes om kerstkaarten op te hangenBlauw schrijfboekjePaars doosje van Diddl met notitieblaadjesGestoffeerde plastic pinguinPaarse kledingverf van DylonHerome toilettasjeNep bekeuring (van de feestwinkel, nog helemaal nieuw in verpakking)Roze nep leren telefoonhoesje voor de Samsung P300Tmobile lanyard en Tmobile SIM Card Manager (soort USB stick waar je je SIM kaart in kan stoppen)Diddl deurhanger van karton (stop niet binnenkomen heb echt rust nodig/als je lief bent mag je binnenkomen)John Gray - Vrouwen komen van VenusLUVTLK! (*_*) LoVE-WRDNBKJE

3 tasjes, leuk voor kleine meisjes. In het blauwe tasje zitten wat vlekjes, weet niet of die eruit gewassen kunnen worden.

Twee fotolijstjes en een DVD met Stripper pinball (don't ask )

Zwart nepleren portemonnee, herenmodel (billfold)Blauwe portemonnee, Westminster souvenir gereserveerdBeschermengelSticker in de vorm van een ster om op je telefoon te plakken (of iets dergelijks)licht houten bureau (als ondergrond voor de foto's gebruikt)

Dell computerscherm incl. kabels gereserveerd

accessoireset voor een braun staafmixer (model weet ik even niet uit m'n hoofd, staat in het vorige topic)

Mail op Vivabiebel at hotmail . Com

Zo. Happy Shopping!
alweer nummer drie! ga straks de boel eens doorspitten en nieuwe prut erop zetten!
@ biebeltje, wat kan je precies met dat t-mobile ding?

Ik heb misschien wel interesse

@ polkadot, gefeliciteerd!

@ marles en de rest, fijne vakantie!!!

@ doortje, ik zal je strax even mailen, als de kleine slaapt
Bieb, waar gaat dat boek "what men think about sex" over? Misschien leuk als grapje voor vriend.
quote:rougelove schreef op 27 juli 2012 @ 08:53:

Soepje, heb je de tapasset nog?Ja die heb ik nog! Zal zo even foto voor je maken! Ga zo even voor marels navragen bij het postkantoor hoe ik het beste breekbare post kan versturen, en ik denk dat dat voor de tapasset ook geldt? Woon in regio 050 namelijk!
Is goed Kimmy, mijn kleine slaapt nu... Dus vandaar dat ik nu hier "rondhang" haha...

Ik zie je mail tegemoet
@ doortje: ik ga je zo mailen.

@ polkadot: gefeliciteerd met je verjaardag.

@ vakantiegangers: fijne vakantie. ( ik heb het even niet goed bij gehouden wie nu allemaal op vakantie ging of al is)

Ik zal zo weer een update van de spulletjes die ik in de aanbieding heb geven.

Eerst nog even wakker worden.

Over 1,5 week krijgen we de sleutel van onze woning. Sommige meubels die ik aanbied zijn dan ook nog maar 2 weken beschikbaar, ik wil die dingen liever niet gaan meeverhuizen. Dus als niemand ze hier wil gaan ze gewoon echt weg.
quote:luna30v schreef op 27 juli 2012 @ 09:02:

Mag ik t jurkje van esprit zien mali? Je hebt m'n mail nog denk ik!Ik denk het wel luun, Tatli komt zo even en ik ben nu nog even bezig met mijn was maar zal voor de middag even een foto mailen.
@Mali,

Ik had je een mail gestuurd voor dat jurkje, maar zie nu pas dat Luna eerder ook al gereageerd had.

Mocht zij hem evt niet willen, hou ik me aanbevolen
@UCchick

DIT is de link naar BOL. Het is eigenlijk een soort Chicklit, maar dan voor mannen. Het verhaal gaat over een man en zijn vrouwenversierselen (geloof ik, is al weer een hele tijd geleden dat ik hem gelezen heb). Boek is in het Engels.

@Kimmy

Volgens de gebruiksaanwijzing (jaja, die zit er ook nog bij):

"Sim Card Manager is een apparaat voor het bewerken, opslaan en toevoegen van uw telefoonnummers en sms berichten van uw Simkaart."
quote:mevrouwr schreef op 27 juli 2012 @ 09:32:

@Mali,

Ik had je een mail gestuurd voor dat jurkje, maar zie nu pas dat Luna eerder ook al gereageerd had.

Mocht zij hem evt niet willen, hou ik me aanbevolen

Ik had je al terug gemaild

Is goed, mocht zij hem niet willen dan ben jij de eerste aan wie ik denk.
Pakketjes voor Luna, Biol, IBI en zus zijn verstuurd.

Veel plezier ermee
@Jo-Da, ik ben nog niet toegekomen aan het wassen van de hangmat, ik stop hem er zo in. En dan doe ik hem morgen op de bus, sorry voor de vertraging.
Mevrouw R, heel erg bedankt!!! Ik zie dat je ook interesse hebt in t jurkje van Mali. Ik gun hem jou omdat ik zoiets moois van jou heb gehad!! Dus Mali, wat mij betreft gaat ie naar MervouwR!
@ biebeltje.. Die zou ik wel graag willen overnemen!

Mijn telefoon is namelijk vaak defect of wissel van telefoon! Dan ben ik telkens al mijn contacten kwijt

Dus dit lijkt me perfect!
quote:Biebeltje schreef op 27 juli 2012 @ 09:33:

@UCchick

DIT is de link naar BOL. Het is eigenlijk een soort Chicklit, maar dan voor mannen. Het verhaal gaat over een man en zijn vrouwenversierselen (geloof ik, is al weer een hele tijd geleden dat ik hem gelezen heb). Boek is in het Engels.Aangezien vriend Brits is, en mij altijd uitlacht om mijn chicklit... Heb ik interesse! Ik zal je straks even mailen.
Polka, gefeliciteerd!!

Voor degenen die op vakantie gaan; fijne vakantie!!

Tatli is net hier geweest en heeft slippers opgehaald en de stofzuigert en het spel voor Mal! Het is dus onderweg, Mali!!

Ik denk dat ze elk moment bij je kan zijn!
UCchick, is Tatli al bij jou geweest?
quote:gaby030 schreef op 27 juli 2012 @ 09:49:

Polka, gefeliciteerd!!

Voor degenen die op vakantie gaan; fijne vakantie!!

Tatli is net hier geweest en heeft slippers opgehaald en de stofzuigert en het spel voor Mal! Het is dus onderweg, Mali!!

Ik denk dat ze elk moment bij je kan zijn!Super!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven