TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
vrijdag 3 augustus 2012 om 19:33
Sla ik me vandaag ook even een flater!
Zat vanmorgen lekker rustig op de bank, in de heilige overtuiging dat ik om 2 moest beginnen, gaat de telefoon...
Waar blijf je? Je heb dagdienst...
je zou toch om half 9 beginnen?
Ik dacht dat de grond onder me vandaan ging! Had ik de tijd verkeerd in mijn agenda gezet....
Stom stom stom!
Gelukkig konden ze er wel om lachen...
Zat vanmorgen lekker rustig op de bank, in de heilige overtuiging dat ik om 2 moest beginnen, gaat de telefoon...
Waar blijf je? Je heb dagdienst...
je zou toch om half 9 beginnen?
Ik dacht dat de grond onder me vandaan ging! Had ik de tijd verkeerd in mijn agenda gezet....
Stom stom stom!
Gelukkig konden ze er wel om lachen...
vrijdag 3 augustus 2012 om 20:08
Nou... Je mag lachen hoor Peacy!
Ben blij dat ze er op het werk ook om konden lachen, heb wel 100x sorry gezegd...
Ik zei ook, nou, goede 1e indruk laat ik achter...
Een collega, waar ik woensdag 1e dienst mee draaide, dacht al dat ik niet meer wilde komen, omdat dienst zo chaotisch was verlopen en zij zich rot naar mij toe voelde...
Maar goed, het is gebeurd, ben gewoon langer gebleven. Gelukkig ben ik nog boventallig.
Een maand lang word ik ingewerkt, dat hoor je niet vaak meer!
Denk dat ik er wil blijven. Ook al heb ik dat andere gesprek nog...
Ben blij dat ze er op het werk ook om konden lachen, heb wel 100x sorry gezegd...
Ik zei ook, nou, goede 1e indruk laat ik achter...
Een collega, waar ik woensdag 1e dienst mee draaide, dacht al dat ik niet meer wilde komen, omdat dienst zo chaotisch was verlopen en zij zich rot naar mij toe voelde...
Maar goed, het is gebeurd, ben gewoon langer gebleven. Gelukkig ben ik nog boventallig.
Een maand lang word ik ingewerkt, dat hoor je niet vaak meer!
Denk dat ik er wil blijven. Ook al heb ik dat andere gesprek nog...
zaterdag 4 augustus 2012 om 17:30
Missy, hoe is het nou met daftpunkster? Knapt ze al op?
Allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten?
Ik ben vanmiddag winkel-in winkel-uit geweest. Van de week zijn mijn oven èn mijn frituurpan overleden. Die frituurpan maakt niet uit, maar zonder oven kan ik niet. En ik wil perse geen combimagnetron, daar ben ik ontzettend op afgeknapt (eigenlijk, heel stiekem, ben ik dolblij dat die rotoven gesneuveld is ), dus de keuze is beperkt. Maar goddank, het is gelukt! Op internet...
Allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten?
Ik ben vanmiddag winkel-in winkel-uit geweest. Van de week zijn mijn oven èn mijn frituurpan overleden. Die frituurpan maakt niet uit, maar zonder oven kan ik niet. En ik wil perse geen combimagnetron, daar ben ik ontzettend op afgeknapt (eigenlijk, heel stiekem, ben ik dolblij dat die rotoven gesneuveld is ), dus de keuze is beperkt. Maar goddank, het is gelukt! Op internet...
zaterdag 4 augustus 2012 om 17:38
Weekend: Denk het. Hoop het niet. Maar goed, ben nu nog aan het ruimen en er is geen rust in m'n hoofd.
Dus misschien daardoor.
. Alleen het viel me gewoon op .
Sri:
én frituur en oven . Hier ook never nooit een combi! Thuis hebben we er een, maar vind het zo klein en onhandig .
Haha, op internet! Winkel in, winkel uit, en dan op internet vinden!
Dus misschien daardoor.
. Alleen het viel me gewoon op .
Sri:
én frituur en oven . Hier ook never nooit een combi! Thuis hebben we er een, maar vind het zo klein en onhandig .
Haha, op internet! Winkel in, winkel uit, en dan op internet vinden!