Festivals!

08-08-2012 16:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Wie heeft zin om volgend jaar één of meerdere festivals met mij te bestieren?! Ik heb herhaaldelijk moeite mensen binnen mijn sociale kring hiervoor te strikken, dus waarom niet op zoek naar iemand met deze hobby om binnen mijn sociale kring te halen!

Lowlands, Pinkpop, Zwarte cross zijn mogelijkheden maar ook dance op zijn tijd ben ik niet vies van... en heel stiekem zou ik uiteindelijk ook graag eens buiten NL kijken. Groezrock, Rock werchter dicht bij huis, maar wat denk je van een keer EXIT of Sziget?

Ik hoor van je!
quote:feestje_nu schreef op 08 augustus 2012 @ 16:21

Hee!

Wie heeft zin om volgend jaar één of meerdere festivals met mij te bestieren?! Ik heb herhaaldelijk moeite mensen binnen mijn sociale kring hiervoor te strikken, dus waarom niet op zoek naar iemand met deze hobby om binnen mijn sociale kring te halen!

Lowlands, Pinkpop, Zwarte cross zijn mogelijkheden maar ook dance op zijn tijd ben ik niet vies van... en heel stiekem zou ik uiteindelijk ook graag eens buiten NL kijken. Groezrock, Rock werchter dicht bij huis, maar wat denk je van een keer EXIT of Sziget?

Ik hoor van je! Volgens mij is dit beter leesbaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja thanks enn!
Slecht leesbaar? Bij mij niet...

Ook een stukje artistieke uiting natuurlijk ;)
Artistiek?

Als je tent dezelfde kleur heeft zul je 'm iig niet snel kwijt raken. Overigens ga ik niet mee, ik heb al genoeg mensen die ik overal op festivalterreinen moet zoeken, sorry. Succes!
.
Tof, goede band! Waren die twee keer in NL?! Ben je verder ook van de festivals of meer van de losse concerten?
Toevallig ook net een oproepje voor geplaatst! ik ben helemaal van de bandjes en festivals, toevallig aankomend weekend huntenpop. Ben ook eens op Werchter ed geweest, zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes!!
Ik ben heuuul lang geleden eens op Huntenpop geweest. Ga wel volgende week naar Lowlands, zin in! Welke muziek hou je vooral van?
Pff wat niet!! Jack Johnson, donavon frankenreiter enzo, maar ook rhcp racoon john mayer vind singer/songwriter super. Dus dat soort genre :D. onbekende bandjes spotten ook heel leuk.
Waar ga jij zoal heen voor de bandjes dan? Ik ging vroeger veelal naar Hedon, Metropool en natuurlijk Paradiso en Tivoli. Laatste tijd allemaal niet zo veel meer geweest...

Heel veel plezier trouwens het aankomend weekend, volgens mij wordt het weer super!
Hee.. ik zit met hetzelfde probleem! Ga graag naar festivals en concerten en heb er ook al enkele gehad (Paaspop, Pinkpop, Zwarte Cross, Sziget, Festyland etc.) Maar dan voornamelijk met mijn ex.. Vrienden van me zijn niet zo van de festivals. Helaas! Dus zou graag met andere mensen festivals gaan bezoeken! Houd wel voornamelijk van het rock en metal genre, maar kan me opzich met alle muziek vermaken
ik ben ook erg van de festival. Ik hou van electro, drum n bass, metal, rock etc dus lijkt me leuk een keer een concertje of festival te doen
.
Leuk, nog meer reacties, ik heb jullie een vriendschapsverzoek gedaan. Kunnen we prive berichten uitwisselen.

Maar nu eerst nog mijn middagdutje want na lowlands met de deze temperaturen ben ik echt helemaal gesloopt!
Oh dit berichtje is een geschenk uit de hemel!

Ik heb zelf een kleine, maar hechte vriendenkring, maar ben als enige helemaal verzot op festivals. Ik vind vrijwel alles leuk en ben in het verleden al vaak naar Lowlands, Rock Werchter, Groezrock, Graspop en Incubate geweest. Ik sta open voor alles, al houd ik niet zo van dance.

Toch is het elk jaar weer flink zoeken om mensen te vinden die mee willen gaan en ik zal echt heel graag een vast festivalmaatje en/of concertmaatje willen hebben.

Mocht je me leren kennen je kunt me mailen naar crystallin.vert@gmail.com
Hee waar komt iedereen vandaan en leeftijd? Ik ben 27 en woon in Zevenaar (bij Arnhem)
.
Ik kom uit Helmond (stadje naast Eindhoven) en 26 jaar oud
Hee!

Ik stel voor om een datum te prikken en wat te gaan drinken. Voelen we meteen of het klikt

Ik weet dat we allen nogal uit elkaar wonen. Globaal zitten we allemaal in de driehoek Arnhem, Utrecht, Eindhoven, daar moeten we wel een middelpunt in kunnen vinden op een weekenddag toch?

Ik wil wel een datumprikker maken, als men in een pb zijn email zet.

Oja, ik ben 25 en gestationeerd in Amersfoort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven