-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
dinsdag 15 april 2008 om 19:56
Hey goudvis, gezellig dat je weer ff langskomt! Fijn dat de verbouwing klaar is... nu lekker genieten van je mooie huissie.
Ik kom ff biechten.... heb eigenlijk trainen nu, maar mn vriend smste net dat ie zo thuiskomt van zn werk... dus ben niet naar de training gegaan ga lekker avondje met mn vriend doorbrengen... zien elkaar zooo weinig!! Hij werkt tegenwoordig zes avonden, en ik werk overdag Dus kan het gewoon niet om te trainen als hij dan thuis zit... slecht he.
Ik kom ff biechten.... heb eigenlijk trainen nu, maar mn vriend smste net dat ie zo thuiskomt van zn werk... dus ben niet naar de training gegaan ga lekker avondje met mn vriend doorbrengen... zien elkaar zooo weinig!! Hij werkt tegenwoordig zes avonden, en ik werk overdag Dus kan het gewoon niet om te trainen als hij dan thuis zit... slecht he.
dinsdag 15 april 2008 om 21:13
Hoi
Dank voor de felicitaties
Was een heerlijke romantische avond, enorm genoten en ook nog lekker gegeten en gedronken natuurlijk!
Wat een gezellige drukte hier ineens weer, heb nog niet eens alles doorgelezen
Femme: welkom!
Tips zat hier, kunnen ze alleen zélf af en toe niet zo goed opvolgen
Morgen werken, donderdag vrij...even de stad in...en vrijdag lekker lang weekendje weg...joehoe \\:-)//
Meiden, lees straks nog wel even alles door, en kom morgen hopelijk even beter op alles en iedereen terug.
Baai baai
Dank voor de felicitaties
Was een heerlijke romantische avond, enorm genoten en ook nog lekker gegeten en gedronken natuurlijk!
Wat een gezellige drukte hier ineens weer, heb nog niet eens alles doorgelezen
Femme: welkom!
Tips zat hier, kunnen ze alleen zélf af en toe niet zo goed opvolgen
Morgen werken, donderdag vrij...even de stad in...en vrijdag lekker lang weekendje weg...joehoe \\:-)//
Meiden, lees straks nog wel even alles door, en kom morgen hopelijk even beter op alles en iedereen terug.
Baai baai
Shit happens
woensdag 16 april 2008 om 10:06
Ohw wat heerlijk Porec, jalloooeeerrssss!! Waar gaan jullie heen? Saampies?? Leuk, geniet ervan!
Hier gaat het wel oke, gisteren dus niet getraind maar lekker thuis geweest met mn laaiverd Vrijdag kan ik ook niet trainen, dan ga ik naar een theatervoorstelling. Weinig sport dus deze week... maar ga morgen wel drie uur langs skaten! Ben benieuwd!
Qua eten ga ik best goed, weinig tussendoortjes de laatste tijd Vanavond ga ik tortilla's met kipreepjes, ijsbergsla en tomaat maken. Morgen eet ik bij een vriendin.
Verder weinig nieuws. Morgen wegen he! Jullie ook!
Baai!
Hier gaat het wel oke, gisteren dus niet getraind maar lekker thuis geweest met mn laaiverd Vrijdag kan ik ook niet trainen, dan ga ik naar een theatervoorstelling. Weinig sport dus deze week... maar ga morgen wel drie uur langs skaten! Ben benieuwd!
Qua eten ga ik best goed, weinig tussendoortjes de laatste tijd Vanavond ga ik tortilla's met kipreepjes, ijsbergsla en tomaat maken. Morgen eet ik bij een vriendin.
Verder weinig nieuws. Morgen wegen he! Jullie ook!
Baai!

woensdag 16 april 2008 om 12:57
woensdag 16 april 2008 om 15:25
Goudvis, je bent goed bezig! Ook met je sporten, goed man, ga zo door! Mijn lijstje van vandaag:
O: thee, ontbijtkoek'
T: thee, liga
L: mosterdsoep, 2 bbh kaas
T: thee, notenkoek
D: wrap met gekruide kip, ijsbergsla en tomaat
T: de planning is dat ik na het eten uitgebreid in bad ga (peking express kijken!) met een grote pot thee.... gezichtsmasker, haarmasker, en dan lekker vroeg mn bedje in! Heerlijk, kijk er de hele dag al naar uit
O: thee, ontbijtkoek'
T: thee, liga
L: mosterdsoep, 2 bbh kaas
T: thee, notenkoek
D: wrap met gekruide kip, ijsbergsla en tomaat
T: de planning is dat ik na het eten uitgebreid in bad ga (peking express kijken!) met een grote pot thee.... gezichtsmasker, haarmasker, en dan lekker vroeg mn bedje in! Heerlijk, kijk er de hele dag al naar uit
woensdag 16 april 2008 om 17:30
Haaaaaaaai,
Inderdaad een gezellige drukte!! Leuk!!
Hier gaat het zijn gangetje, druk met werken, cursussen etc. Eten vandaag wel redelijk, op een paar biscuitjes na... Nou denk je, ach tis maar een biscuitje, maar als je er toch een aantal van neemt dan tikt het aardig aan. Ik heb nu vis in de oven staan, gekookte aardappeltjes en worteltjes erbij, mmmm.
Gisteren gesport, dus vandaag even weer rust, morgenmiddag ga ik wel weer. Verder is mn gemoedstoestand weer aan de beterende hand, dus dat is wel even fijn.
Moet zeggen dat ik erg op zie tegen het wegen morgen... Stoelgang is weer lekker traag dus dat zal wel weer leuk worden, maar niet heus.
Inderdaad een gezellige drukte!! Leuk!!
Hier gaat het zijn gangetje, druk met werken, cursussen etc. Eten vandaag wel redelijk, op een paar biscuitjes na... Nou denk je, ach tis maar een biscuitje, maar als je er toch een aantal van neemt dan tikt het aardig aan. Ik heb nu vis in de oven staan, gekookte aardappeltjes en worteltjes erbij, mmmm.
Gisteren gesport, dus vandaag even weer rust, morgenmiddag ga ik wel weer. Verder is mn gemoedstoestand weer aan de beterende hand, dus dat is wel even fijn.
Moet zeggen dat ik erg op zie tegen het wegen morgen... Stoelgang is weer lekker traag dus dat zal wel weer leuk worden, maar niet heus.
woensdag 16 april 2008 om 20:21
Heej meiden!
Even kort berichtje hoor (ook niet echt tijd om bij te lezen ), ben echt druk met school... Of moet ik zeggen dat ik heel druk moet zijn, maar veel andere dingen verzin om te doen!? Hebben jullie dat nou ook altijd?!?!
Voor de nieuwelingen: Welkom!
Voor de rest: goed bezig! Iedereen braaf lijstjes aan het plempen en op een paar biscuitjes na ziet het er allemaal prima uit (je moet maar zo denken Mariekske, een biscuitje is geen magnum... ). Revival, geniet van je badavondje! Baal soms wel dat wij geen bad hebben, kan zoo heerlijk zijn inderdaad!
Ik vandaag naar de sportschool geweest, niet om te sporten, maar ben onder de zonnebank geweest... Maar 'naar de sportschool' klinkt wel sportief he!
Nou meiden, ik ga weer even verder met het vertonen van studieontwijkend gedrag...
Ps. Succes morgen met de weegschaal!
Even kort berichtje hoor (ook niet echt tijd om bij te lezen ), ben echt druk met school... Of moet ik zeggen dat ik heel druk moet zijn, maar veel andere dingen verzin om te doen!? Hebben jullie dat nou ook altijd?!?!
Voor de nieuwelingen: Welkom!
Voor de rest: goed bezig! Iedereen braaf lijstjes aan het plempen en op een paar biscuitjes na ziet het er allemaal prima uit (je moet maar zo denken Mariekske, een biscuitje is geen magnum... ). Revival, geniet van je badavondje! Baal soms wel dat wij geen bad hebben, kan zoo heerlijk zijn inderdaad!
Ik vandaag naar de sportschool geweest, niet om te sporten, maar ben onder de zonnebank geweest... Maar 'naar de sportschool' klinkt wel sportief he!
Nou meiden, ik ga weer even verder met het vertonen van studieontwijkend gedrag...
Ps. Succes morgen met de weegschaal!
anoniem_53442 wijzigde dit bericht op 16-04-2008 20:22
Reden: typfoutjes :S
Reden: typfoutjes :S
% gewijzigd
woensdag 16 april 2008 om 20:30
Hai iedereen.
Leuk dat het bij iedereen zo goed gaat
Ik stop ermee voor deze week. Gisteren op de crosstrainer gestaan.. 2 min.. ik kon écht niet meer, benen voelden heel zwaar aan en had er totaal geen zin in. Ook weer veel gesnoept, blegh. Ik begin gewoon liever maandag met een schone lei. Ik baal er echt van maarja. Hopelijk volgende week beter. Jullie lijstjes zien er echt zo goed uit, niks slechts! Nou ja, hopelijk komt dat nog bij mij!
Leuk dat het bij iedereen zo goed gaat
Ik stop ermee voor deze week. Gisteren op de crosstrainer gestaan.. 2 min.. ik kon écht niet meer, benen voelden heel zwaar aan en had er totaal geen zin in. Ook weer veel gesnoept, blegh. Ik begin gewoon liever maandag met een schone lei. Ik baal er echt van maarja. Hopelijk volgende week beter. Jullie lijstjes zien er echt zo goed uit, niks slechts! Nou ja, hopelijk komt dat nog bij mij!
woensdag 16 april 2008 om 21:02
Mirah!! Kom op, waarom maandag? Elke minuut is ok om opnieuw te beginnen! Misschien gaat het even niet op de crosstrainer, maar op je eten kun je wel letten. Probeer voor morgen een eetlijstje te maken. Dat is wat je neemt en meer niet. Laat het niet aan het toeval over wat op je pad komt aan lekkernijen, maar volg de lijst. Dit heeft mij ooit erg geholpen, ik schreef het ook op...
Pak de draad weer op meid!
Pak de draad weer op meid!
woensdag 16 april 2008 om 21:15
Inderdaad heel triest, ik heb al aan de moderator gevraagd of ze het bericht wil verwijderen. Staat niet echt gezellig hier he...
Mirah, kom op meis! Niet nu al opgeven inderdaad! Ik snap dat je misschien denkt, pfff het wordt vandaag niks meer, maar morgen weer een dag toch!? Niet wachten tot maandag hoor!
Mirah, kom op meis! Niet nu al opgeven inderdaad! Ik snap dat je misschien denkt, pfff het wordt vandaag niks meer, maar morgen weer een dag toch!? Niet wachten tot maandag hoor!
woensdag 16 april 2008 om 22:25
woensdag 16 april 2008 om 23:09
Hallo lieve meiden,
Hier even een kort berichtje van mij. We zitten momenteel in een hele heftige periode: broertje is overleden en inmiddels ook al begraven. En nu komt de klap pas echt. Ik vind het moeilijk om het leven maar gewoon weer te gaan leven.. de sjeu is er (voor nu) echt af.. Het is moeilijk om de draad weer op te pakken, zeker omdat iedereen (bekenden/vreemden) om je heen maar 'gewoon' doorgaat met leven.. net alsof er niks is gebeurd.. Maar dat is ook logisch.. verstandelijk gezien. Gevoelsmatig is het moeilijk. En dan al zijn spullen.. foto's waar ik nu uren naar kan kijken. Eigenlijk kan ik niet eens echt omschrijven hoe ik me nu voel. Ik hoop dat het met jullie goed gaat en ik kom snel weer langs hoor, maar nu staat mijn hoofd er even niet naar.
Liefs,
Deesi
Hier even een kort berichtje van mij. We zitten momenteel in een hele heftige periode: broertje is overleden en inmiddels ook al begraven. En nu komt de klap pas echt. Ik vind het moeilijk om het leven maar gewoon weer te gaan leven.. de sjeu is er (voor nu) echt af.. Het is moeilijk om de draad weer op te pakken, zeker omdat iedereen (bekenden/vreemden) om je heen maar 'gewoon' doorgaat met leven.. net alsof er niks is gebeurd.. Maar dat is ook logisch.. verstandelijk gezien. Gevoelsmatig is het moeilijk. En dan al zijn spullen.. foto's waar ik nu uren naar kan kijken. Eigenlijk kan ik niet eens echt omschrijven hoe ik me nu voel. Ik hoop dat het met jullie goed gaat en ik kom snel weer langs hoor, maar nu staat mijn hoofd er even niet naar.
Liefs,
Deesi
woensdag 16 april 2008 om 23:18
Shit, Deesi, gecondoleerd (f)
Wat een vreselijk nieuws. Tuurlijk kun je alles nog niet oppakken zoals je altijd deed. Zoiets heeft z'n tijd nodig, en hoe lang dat is weet niemand. Wat lijkt dat oneerlijk hé dat iedereen zijn of haar leventje gewoon doorgaat terwijl dat van jou op helemaal op z'n kop staat..
Heel veel sterkte en neem je tijd om te rouwen...dat heb je nodig
En als je van je af wilt 'zeuren', ben je hier altijd welkom!
Nogmaals heel veel sterkte, dikke
Wat een vreselijk nieuws. Tuurlijk kun je alles nog niet oppakken zoals je altijd deed. Zoiets heeft z'n tijd nodig, en hoe lang dat is weet niemand. Wat lijkt dat oneerlijk hé dat iedereen zijn of haar leventje gewoon doorgaat terwijl dat van jou op helemaal op z'n kop staat..
Heel veel sterkte en neem je tijd om te rouwen...dat heb je nodig
En als je van je af wilt 'zeuren', ben je hier altijd welkom!
Nogmaals heel veel sterkte, dikke
Shit happens
woensdag 16 april 2008 om 23:18
Jezus lieve deesi, ik zit hier even 'lekker' op het forum te neuzen (nog steeds geen zin om te studeren) en lees ineens jouw berichtje!!! Ik schrik me helemaal de t*ring... Meis, wat vreselijk voor jou en je familie!!! Gecondoleerd! En dat het leven voor sommige mensen op zo'n moment als deze gewoon doorgaat is voor jou uiteraard niet te bevatten. Maar het is ook niet van belang lieverd, wat anderen momenteel met hun leven doen. Jij moet je nu, samen met je familie en vrienden, even helemaal op je- /julliezelf gaan richten... Dit verwerken met elkaar zal de tijd nodig hebben... Ik hoop voor je dat je een goede krachtbron in je omgeving hebt waardoor je op beide benen kan blijven staan, want de grond zal na deze gebeurtenis onder je voeten weggezakt zijn, denk ik... Ik wens je heel erg veel sterkte en kom hier uithuilen als dat je ook maar iets kan helpen...
Wij denken aan je!
Wij denken aan je!

donderdag 17 april 2008 om 17:44
Lieve Deesi, ik schrik me rot... wat ongelooflijk afschuwelijk vreselijk! Heb er geen woorden voor... wat zullen jullie je ontzettend leeg voelen zeg... heel heel héél veel sterke en kracht toegewenst... neem je tijd, hopelijk vind je enigszins steun in je omgeving, ook al kan niemand je verdriet wegnemen.
Heel veel denk aan je!
Heel veel denk aan je!
donderdag 17 april 2008 om 18:23
donderdag 17 april 2008 om 19:17
Deesi, ik wil je veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke periode.. woorden schieten te kort in zo'n situatie.. Gecondoleerd
@ de rest: tot nu toe redelijk nog niets gesnoept en heb er ook geen zin in nu. Crosstrainen doe ik wel pas vanaf maandag terug. Thx voor de lieve woorden! Ik ga nu naar de film (wat betekent dat ik waarschijnlijk toch iets kleins ga snoepen maar ok, ik ga de schade proberen te beperken!) Fijne avond nog!
@ de rest: tot nu toe redelijk nog niets gesnoept en heb er ook geen zin in nu. Crosstrainen doe ik wel pas vanaf maandag terug. Thx voor de lieve woorden! Ik ga nu naar de film (wat betekent dat ik waarschijnlijk toch iets kleins ga snoepen maar ok, ik ga de schade proberen te beperken!) Fijne avond nog!