JAAAA, ik heb ze!

28-08-2012 17:03 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pepernoten! Te koop bij de kruitvat.
Potverdorie, ben ik net zo goed bezig met afvallen... leggen ze die dingen weer in de winkel! Dat wordt boodschappen doen met oogkleppen op... zucht....
quote:plofkipje84 schreef op 28 augustus 2012 @ 17:20:

Potverdorie, ben ik net zo goed bezig met afvallen... leggen ze die dingen weer in de winkel! Dat wordt boodschappen doen met oogkleppen op... zucht....10 stuks is ongeveer 50 kcal. Dat is ongeveer een uurtje slapen, dus vooral uitslapen en dan pepernoten eten.
En het derde topic is zojuist ook al geopend... Het houdt de gemoederen goed bezig!
Oehh !! Ik ben jaloers!

Ik ga ze ook halen! Geniet ervan

Ik eet ze vooral in combinatie met hete thee, heeeerlijk.
PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN

http://www.youtube.com/watch?v=NJRm1ryt9R8&feature=fvst
TAAI TAAI TAAITAAITAAITAAI!
quote:missfiona schreef op 28 augustus 2012 @ 17:25:

[...]

10 stuks is ongeveer 50 kcal. Dat is ongeveer een uurtje slapen, dus vooral uitslapen en dan pepernoten eten. Hoeveel zitten er in een zak? Dan weet ik hoeveel uur ik ff de oogjes dicht moet doen :-) Heb altijd last van bodemdrift... zucht...
Grootste grap is dat ik er maar twee of drie kan eten. Anders word ik er kostmisselijk van. Gelukkig heb ik kinderen, die helpen me graag van de noten af.
quote:missfiona schreef op 28 augustus 2012 @ 17:14:

Maar wel cool om eens de-eerste-van-het-jaar-pepernoten-topic te openen.

Voor jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een teleurstelling.... Sint heeft Amsterdam nog niet bereikt
Correct me if i'm wrong maar de KRUIDnoten liggen toch nu in de winkel ?
Ohja.... Krijg je die discussie weer... Mijn vriend corrigeert me ook altijd. Het zijn inderdaad kruidnoten en pepernoten zijn die taaitaaitjes in kruitnootvorm (blegh). Wij noemden ze vroeger thuis pepernoten, dus zo noem ik ze nog steeds.... Lekker puh
Oh héérlijk, ik ga de Friese pepernoten meenemen als ik ze weer zie liggen!
quote:Enn schreef op 28 augustus 2012 @ 17:06:

Wanneer begint het sinterklaajournaal? Is bij jullie datum van de intocht al bekend? Ga morgen maar es vast beginnen met Sinterklaascadeautjes scoren denk ik. Weet je al bij met wie en waar je de kerstdagen gaat doorbrengen?

Je vergeet het belangrijkste: Zwarte Piet is discriminatie. Dat topic vind ik ieder jaar weer het toppunt.

Weet jij wanneer dat ongeveer komt?
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Kokolientje schreef op 28 augustus 2012 @ 18:41:

Correct me if i'm wrong maar de KRUIDnoten liggen toch nu in de winkel ?Er staat pepernoten op de zak. Ja, het zijn eigenlijk kruidnoten en eigenlijk zijn pepernoten die friese taaitaaiachtige dingen (ook héérlijk trouwens). Alleen bijna het hele land (op wat puristen na) noemt kruidnoten pepernoten. Dat woord is zo ingeburgerd dat het inmiddels gewoon op verpakkingen staat, dus wat kan mij het schelen. Ik noem ze pepernoten!
Als je ze bij Kruidvat gekocht hebt zou ik maar goed op de zak kijken, als er pepernoten op staat dan zijn ze vast van vorig jaar

Ik hou helemaal niet van kruidnoten, alleen van pepernoten dus als die weer in de winkel liggen ga ik als een speer !
Jaaaaa, ik heb ze ook! Ze lagen nog niet in de winkel, maar wel in t magazijn en ik heb (bij de 2e kruidvat ) een zakje op de kop getikt! *propt nog een pepernoot/kruidnoot in haar mond*
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2012 @ 07:36:

[...]

Je vergeet het belangrijkste: Zwarte Piet is discriminatie. Dat topic vind ik ieder jaar weer het toppunt.

Weet jij wanneer dat ongeveer komt?OOooooooo neeee, dat komt ook weer.....
quote:Soley schreef op 28 augustus 2012 @ 17:04:

+1
Ik wacht liever tot de truffelkruidnoten weer in de winkel liggen

Enne, hebben jullie ook al zo'n zin in de lente? En krijgen we nu eindelijk eens een lekkere zomer?
Waarom open je voor een zakje pepernoten een topic?
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2012 @ 07:36:

[...]

Weet jij wanneer dat ongeveer komt?Zwarte Piet is GÉÉN discriminatie!!!
quote:triple schreef op 29 augustus 2012 @ 21:00:

Waarom open je voor een zakje pepernoten een topic?Omdat het augustus is.
quote:ThunderassMan schreef op 29 augustus 2012 @ 23:01:

[...]

Zwarte Piet is GÉÉN discriminatie!!! Wil je daar even een apart topic over openen, hebben we dat ook weer gehad.
Ik ben ze ook al aan het eten =)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven