Do not feed the troll

04-09-2012 13:22 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alstublieft, overigens heb ik het niet alleen over de echte trollen online hier maar ook de overige gebruikers die werkelijk alleen maar provoceren.

Zullen we daar eens een keertje niet tegenin te gaan en gewoon te negeren.
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 14:40:

Bombadil is echt geen ent hoor, wat ze gemeen hebben is denk ik dat ze niet bevattelijk zijn voor de ring. Bombadil is volgens mij ouder dan de schepping van de aarde. Hij is een van de bijna originele wezens van de schepping. Ouder en machtiger dan de enten, die ook heel oud zijn. Maar hij houdt zich geheel buiten het conflict van Midden Aarde.

Hij kwam als eerste en zal de laatste zijn die wordt vernietigd. Zoiets herinner ik me dat Gandalf over hem zei.

Wat dacht je van onze Doutzen als Goldberry?
Spreuken 18:2
Lord of de rings is occult.
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 14:42:

[...]

Hij kwam als eerste en zal de laatste zijn die wordt vernietigd. Zoiets herinner ik me dat Gandalf over hem zei.

Wat dacht je van onze Doutzen als Goldberry?Daar zeg ik geen nee tegen! Ik zeg hierbij zelfs volmondig ja! Zeg Doutzen maar dat ik dat heb gezegd.
Oh ja, en ik denk dat Ents wel bevattelijk zijn voor de ring Ze hebben tenslotte ook last van die gemene tovenaar en zijn toren. En ze hebben interacties met orcs (die er doorgaans uit bestaan dat de ent de orc plet). Tom staat er echt helemaal los van, in zijn wereld komen geen orcs of sauron of tovenaars voor. Wel van die wights, maar die zijn dan weer niet in dienst van Sauron.

Jammer dat ze elkaars pad niet kruisen, die ring en die ents.
Voor Goldberry moet je een actrice hebben die de zon, de maan en de sterren in zich heeft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weet niet of jullie hier op viva een keer een trol hebben gehad, die opgenomen is in ''The Trol-of fame''

Ik zat op bokt, ik had een paard,dus normaal voor de paarden-praat.

Was een meisje, minder jarig meisje die schreef een topic dat ze kanker had. Dat is verschrikkelijk! Zoiets verzin je echt niet, dus iedereen geloofde haar, en zo ging het een hele tijd door. Iedereen vroeg altijd hoe was het in het ziekenhuis als ze naar het ziekenhuis was geweest. Het bokt-bestuur, heeft haar zelfs aan de telefoon gehad, en ook haar moeder. En hadden haar een kaart gestuurd.

Toen bleek dat ze helemaal nooit ziek was geweest, nooit in het ziekenhuis had gelegen, en dat zij zelf voor haar moeder speelde.

Sindsdien is de zweer op bokt ook veranderd.
zweer = sfeer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:cha009 schreef op 04 september 2012 @ 14:48:

Weet niet of jullie hier op viva een keer een trol hebben gehad, die opgenomen is in ''The Trol-of fame''

Was een meisje, minder jarig meisje die schreef een topic dat ze kanker had. Dat is verschrikkelijk! Zoiets verzin je echt niet, dus iedereen geloofde haar, en zo ging het een hele tijd door. Iedereen vroeg altijd hoe was het in het ziekenhuis als ze naar het ziekenhuis was geweest. Het bokt-bestuur, heeft haar zelfs aan de telefoon gehad, en ook haar moeder. En hadden haar een kaart gestuurd.

Toen bleek dat ze helemaal nooit ziek was geweest, nooit in het ziekenhuis had gelegen, en dat zij zelf voor haar moeder speelde.

Er is natuurlijk ook iets fundamenteels mis met de gemiddelde troll.
quote:rosanna08 schreef op 04 september 2012 @ 14:50:

zweer = sfeer De sfeer ging zweren ;)
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 14:47:

Oh ja, en ik denk dat Ents wel bevattelijk zijn voor de ring Ze hebben tenslotte ook last van die gemene tovenaar en zijn toren. En ze hebben interacties met orcs (die er doorgaans uit bestaan dat de ent de orc plet). Tom staat er echt helemaal los van, in zijn wereld komen geen orcs of sauron of tovenaars voor. Wel van die wights, maar die zijn dan weer niet in dienst van Sauron.

Jammer dat ze elkaars pad niet kruisen, die ring en die ents.Tia en Satchel, ik zie ons zó in een café urenlang idiote LOTR theorieën bespreken. Figuurlijk dan...
quote:rosanna08 schreef op 04 september 2012 @ 14:47:

Voor Goldberry moet je een actrice hebben die de zon, de maan en de sterren in zich heeft Ik ben sinds Inception en Dark Knight Rises erg gecharmeerd van Marion Cotillard!
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 14:50:

[...]

Tia en Satchel, ik zie ons zó in een café urenlang idiote LOTR theorieën bespreken. Figuurlijk dan...
quote:cha009 schreef op 04 september 2012 @ 14:48:

Dit schijnt in de beste kringen voor te komen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Hier op het forum hebben we overigens niet alleen te maken gehad met overlijden, maar ook met wonderbaarlijke opstandingen!
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 14:52:

[...]

Hier op het forum hebben we overigens niet alleen te maken gehad met overlijden, maar ook met wonderbaarlijke opstandingen!Op de sex-pijler ?
quote:satchel schreef op 04 september 2012 @ 14:52:

[...]

Dit schijnt in de beste kringen voor te komen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Hier op het forum hebben we overigens niet alleen te maken gehad met overlijden, maar ook met wonderbaarlijke opstandingen!Heeft Lazarus himself ons met een bezoek vereerd?!?
quote:strazdvoedje schreef op 04 september 2012 @ 14:42:

Lord of de rings is occult.Leer het eerst even goed schrijven, ga het dan eens lezen (of de films tenminste kijken), en misschien dat ik je postings hier dan wél serieuzer ga nemen...
quote:la_linea schreef op 04 september 2012 @ 14:53:

[...]

Op de sex-pijler ?

Dat is nu HARD nodig, er is een topic van een meisje van wie de mannen spontaan een intrekker krijgen in bed...
Volgens mij hebben we wel vaker dan eens trollen gehad die hier de hele gemeenschap in rep en roer brachten emotioneel gezien, en vervolgens door de mand vielen. Ook echt met nare gevolgen: mensen die alles op alles hadden gezet om iemand in nood te helpen, om er achter te komen dat ze er bij genaaid waren (financieel en emotioneel).
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 14:54:

[...]

Dat is nu HARD nodig, er is een topic van een meisje van wie de mannen spontaan een intrekker krijgen in bed...

Ze kan zich gaan verhuren als anti-conceptiemiddel als ik het zo hoor?

HARD nodig
quote:Tia.Dalma schreef op 04 september 2012 @ 14:56:

Volgens mij hebben we wel vaker dan eens trollen gehad die hier de hele gemeenschap in rep en roer brachten emotioneel gezien, en vervolgens door de mand vielen. Ook echt met nare gevolgen: mensen die alles op alles hadden gezet om iemand in nood te helpen, om er achter te komen dat ze er bij genaaid waren (financieel en emotioneel).Dit ondersteunt de gedachte dat er echt iets mis is met het psyche van dit soort trollen. Of ze zijn gewoon asociaal..
do not feed the troll.

Die hebben ook honger.
Ik heb wel eens op een site gezeten waar we allemaal medeleven toonde met een meid die haar dochter kwijt was geraakt aan kanker, dat was eigenlijk een chat, en die verloor nu weer een baby.

Ik vond dat heel erg voor haar, maar later bleek dat ze 16 jaar was en niks te doen had.
quote:rosanna08 schreef op 04 september 2012 @ 14:50:

zweer = sfeer Oeps, Ben buitenlander, dus soms maak ik een foutje.

En ik maar denken dat jullie allemaal blond zijn.

Wat blijkt, ik ben het zelf.

(gaat snel weer verder met hele nuttige zaken )
quote:wdr schreef op 04 september 2012 @ 14:54:

[...]

Dat is nu HARD nodig, er is een topic van een meisje van wie de mannen spontaan een intrekker krijgen in bed...Heee mijn oren fluiten. Hebben jullie het over mij ? Ik ben geen troll hoor :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven