Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
quote:Mariekske27 schreef op 17 april 2008 @ 18:23:

Hoe is het met iedereen?

x

Net als jij, denk ik...

Voelt niet goed om nu over die stomme kilootjes te babbelen.

Deesi
Shit happens
* ben trouwens paar daagjes weg*
Shit happens
Have fun Porec... geniet ervan.

Ik heb het ook al eens genoemd, als je elkaar tegen zou komen op straat kijk je niet op of om omdat je elkaar niet kent, en toch wordt je geraakt door zo'n bericht. En inderdaad, die stomme kilootjes voelen nu zo ...nietszeggend, het doet er niet toe.

Gisteravond zat ik trouwens ook te denken dat het best raar zou zijn als één van ons iets zou overkomen, maar dat je dat dan eigenlijk niet weet... stel dat Porec na vandaag niets meer zou posten op het forum, dan zouden wij waarschijnlijk de eerste dagen steeds roepen "goh wat raar dat ze er niet is" en daarna... tja, daarna niets. Want we weten niet wie ze is en dan zullen we dus ook nooit te weten komen wat er gebeurd is. Best een raar idee, bedacht ik me gisteren.

Bah, wat een melodramatisch verhaal zo op de vroege vrijdagochtend. Ik ga aan het werk, tot later en nogmaals een dikke voor jou, Deesi.
He gatsie wat een akelige doomscenarios hier... Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor Revival... Zoiets zou heel raar zijn en het zou wel eens kunnen dat wij geen idee hebben wat er gaande is... Mijn vriend weet bijvoorbeeld wel dat ik op het Viva forum zit, maar verder niet waar en met wie en hoe... Misschien handig om toch eens te vertellen, voor het geval dat...

Nou jakkes lieve meiden. Nu weer beetje leuke dingen!? Ondanks dat na het akelige nieuws van Deesi de rest in ene een stuk minder leuk en belangrijk wordt... Ik ga nog even verder aan m'n artikel voor school... Maandag deadline...

Ps. Porec, geniet van je vrije dagen meid!
Succes Noor! Nu even geen studie ontwijkend gedrag meer dus! En sorry dat ik van die nare berichten plaats, maar het hield me gewoon even bezig....

Ik ben aan het werk, maar heb -zoals gewoonlijk op vrijdag- niet zoveel energie.... Zometeen even lunchen (soepje en pistoletje kaas/tomaat/komkommer/sla en dan gelukkig een afspraak buiten de deur. Hebben jullie nog weekendplannen trouwens? Ik niet echt, behalve sporten, vanavond naar het theater en morgen naar de kroeg... lekker uitslapen in ieder geval, ben ik wel weer aan toe

Ik was trouwens 65.5 kg Ongelooflijk, snap echt niet hoe het kan.

Nou ik ga weer verder, tot snel allemaal....
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Revival! Alles hersenspinselen zijn hier namelijk welkom!

Ik een studieweekend voor de boeg helaas... Hoop dat jullie leukere dingen in het vooruitzicht hebben!

En Revival, hoe kan dat nou weer joh, 65,5! En je bent nog wel zo goed bezig! Maar geef de hoop niet op he meid!!! Ennuh, misschien toch iets meer eten... (ivm de stofwisseling...)

hmmm... vind zelf dat ik best veel eet. In ieder geval wel drie maaltijden (nou ja, ontbijt is niet zo denderend: meestal thee, wel zo'n 5 koppen met veel ontbijtkoek, 3 á 4 plakken) Maar lunch en diner is altijd wel goed en ook wel veel, paar keer per week nog een toetje, en ook zo'n 2 á 3 tussendoortjes per dag, meestal gezond, soms iets minder gezond... typt ze terwijl ze op een plak cake zit te kauwen

Trouwens Porec, hoor net op de radio dat er weer 2 militairen zijn omgekomen in Afghanistan... kan me voorstellen dat het hele gedoe weer even naar boven komt van toen met je collega's broertje. Dus ook voor jou even een ben nu toch al in de digitale knuffelsfeer. (ook al lees je m pas over een paar dagen)

"fijn" weekend Noor...
Hai iedereen!

Omdat iedereen hier elkaar al kent en ik geen zin heb om 63 pagina's te lezen (hmm, ik zoek een bloossmiley maar die staat precies niet in de lijst), wil ik even vragen of iedereen zich eens voorstelt. Hoe oud je bent, werk je, studeer je, woon je samen, blabla, die dingen

Oh ja nog iets; eten jullie nou werkelijk nooit snoep? Jullie lijstjes zijn echt perfect!

Het is weekend!! Straks ging ik normaal paardrijden, maar voel me niet zo goed (verkouden en beetje misselijk) dus het wordt een gezellige avond met mijn vriend. Morgen moet ik gaan helpen op de opendeurdag van mijn school en zondag weeral werken.

Fijn weekend iedereen!!
Helleu.... Thank god it's friday!! Weekend!!

Revival, wat je schrijft is erg herkenbaar, heb er ook wel eens over nagedacht toen mijn gedachten weer ontzettend zwart waren. Ik kan dat soms hebben, dan zie ik het allemaal zo niet meer zitten en ...... Nouja, dan denk ik wel eens dat als mij iets zou overkomen, jullie dat helemaal niet weten. Anyway, ik wil er liever niet te lang bij stil staan!

Maar je bent dus aangekomen begrijp ik uit je donderwolk? Heb het schema zo niet in mn hoofd zitten, dus weet niet... Zal zo dat ding anders eens uppen.

Als het goed is komt morgen een vriendin, in ieder geval samen eten, thee leuten en als we zin hebben zouden we nog even de kroeg induiken. Hoop ook echt dat ik binnen nu en dit weekend nog de energie vind om te gaan sporten. Had mijn sporttas al op de bijrijderstoel gezet van mijn auto, kon ik direct uit het werk door naar de fitness. En waar zit ik nu? Op de bank, laptop op schoot en een enorme mok cappuccino. Hmmpf... Ik had zo geen zin. Ik las laatst ergens een zinnetje die ik wel goed vond: Als je nee zegt tegen een ander, zeg je ja tegen jezelf. Ik vroeg dus aan mijn collega of ook: als je nee zegt tegen de sportschool, dan zeg je ja tegen jezelf gold Zij vond in mijn geval van wel, aangezien ik van de hele locatie het meest sport. Haha, nouja, misschien vanavond nog en anders gewoon een rukweek gehad qua sporten en zoek ik dit weekend nog een momentje

Vandaag schandalig zitten snoepen van chocola op mijn werk, grmmpf!! Vanaf maandag ga ik weer knallen!! En dit weekend ga ik mijn best ook doen! Beloofd!

Mijn lijstje voor zover ik het nog weet:

O:2 bh,

T: chocolaaaaaaa

L: 3 bh

T: eh.... chocola denk ik

D: boontjes, aardappeltjes, tartaartje en optimel

Nou, heel fijn weekend allen!!!

Liefssssss
Ow, net nu ik dit bericht plaats zie ik bij Revival een bloossmiley! En ja hoor, na anderhalve minuut gezocht te hebben, heb ik hem gevonden!!
Hey Mirah,

Ik ben 27 jaar, 1m80, 71 kg. Ik ben single, woon in de stad Grunn, heb een dikke kat. Ik sport bij een sportschool en probeer zo'n 3 x te gaan per week, meestal lukt dat wel, alleen deze week wat minder.

Ik werk 32 uur in de hulpverlening, ehm.....

Oja, en ik snoep geregeld, anders is het ook niet vol te houden voor mij. Maar ik probeer gewoon wat op te letten, veel snoepen overdag, dan s avonds minder, een light maaltijd. Of ik wissel met een balansdag. Ik ben verder ook happy met mijn figuur. Aangezien ik ooit van 100 kg ben gekomen een aantal jaren terug, wil ik er vooral voor waken dat ik niet weer aan ga komen.

Dus wees gerust, ik snoep ook en mijn mede-posters hier ook!! Lees de 64 pagina's er maar op na!
Eh, ik snoep regelmatig Mirah... heb vooral een zwak voor chocola. Maar ik post natuurlijk alleen mijn chocola-loze lijstjes, haha!

Voorstellen... tja... ben 26 jaar, woon samen en werk fulltime in de gehandicaptenzorg. Qua gewicht ben ik niet echt te zwaar, schommel meestal zo rond de 64 kg en ben 1.72m. Alleen al het vet hoopt zich bij mij op op mn buik, zooo irritant!! Voordat ik op vakantie ging in november, was ik 61 kg en nu zit ik dus alweer boven de 65, grrr zooo frusti! En het zit gewoon allemaal op mn buik

En verder... heb ik over 9 minuten weekend!
quote:Mariekske27 schreef op 18 april 2008 @ 16:49:

Lees de 64 pagina's er maar op na!Haha, heb jij dat gedaan dan Marieke?
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95562.8-0.2-1.1Revival1.7266.56065.5-1Noor1.6858.85555--3.8Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15866.5--1.6Jennie1.6864.46064.0--0.4Goudvis1.68656062.8--2.2Mariekske1.80726871,0-1
Tuurlijk Rev, al was het alleen maar om van mijn eigen schuldgevoel af te komen... Altijd fijn om te lezen als anderen ook wel een rukdag hebben qua eten

Ik heb de tabel weer ge-upt, maar geen flauw idee hoe ik nieuwe regels kan inpassen voor Mirah en Keetje....
Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Vanuit hier geldt eigenlijk hetzelfde: ik ken jullie helemaal niet, maar jullie berichtjes doen me toch goed. Gelukkig heb ik een goede band met mijn ouders, het rare is alleen dat ik nu ''alleen'' over ben. Mijn broertje is/was mijn enige broertje. Mijn vriend steunt me ook, hij is erg lief en begripvol en ook op het werk begrijpen ze dat ik eventjes rust wil. Mijn idee is wel om 5 mei weer te gaan werken. Tot die tijd nog even rust en de tijd om zijn spullen (voor een deel) op te ruimen en uit te zoeken. Met vlagen voel ik me best goed, om me daar vervolgens weer schuldig over te voelen (moeilijk uit te leggen). Maar er zijn ook dagen dat er niks uit mijn handen komt. En dat ik om niks in huilen kan uitbarsten (het kan dan over iets heel anders of onbenulligs gaan). Ik probeer de draad stukje bij beetje toch maar weer op te pakken. Ben weer gaan sporten enz. Laatst met vriendinnen uit eten geweest.. Ik kan natuurlijk ook niet in mijn verdriet blijven hangen en dat wil ik ook helemaal niet. En mijn broertje zou dat ook niet willen. Het zal wel slijten in de loop van de tijd. Maar vergeten doe ik het nooit. Bedankt in ieder geval!

Ontopic: Ik ben behoorlijk aan het schommelen, maar dat komt door soms een dag niks eten en soms emotie-eten.. Schiet niet echt op, maar staat bij mij nu even op een laag pitje.

Kom binnenkort wel weer even buurten. Hoop dat het met jullie allen wel goed gaat hoor!! Liefs
Kan me je gevoelens goed voorstellen Deesi, ook dat schuldgevoel waar je het over hebt is herkenbaar... wat een verdriet zullen jullie hebben zeg, ongelooflijk. Hebben jullie eigenlijk ook contact met degene die je broertje destijds heeft aangereden? Ik weet niet zo goed hoe ik daarmee om zou gaan... ik kan me zo voorstellen dat je van binnen wel kwaad op diegene bent... ook al was het een ongeluk, er was natuurlijk geen opzet in het spel... maar toch. Moeilijk hoor. Nou nogmaals een hele dikke in deze klotetijd. Neem je tijd om te rouwen, heel belangrijk. En doe alsjeblieft wat voor jou goed voelt, luister naar je hart....

Hier gaat het trouwens verder wel oke... heb een rustig dagje. Uitgeslapen, 'uit' wezen lunchen, liggen luieren in het zonnetje en wat aanrommelen in huis. Vanavond stappen, maar nog niet zoveel zin. Ga zo eerst eten maken (broodje met zelfgemaakte hamburger + toebehoren), dan even zonnebanken en lekker badderen. Hopelijk heb ik dan wat meer energie...

Hoe is het met jullie meiden?
Hey Deesi,

Fijn dat je weer even langs bent geweest, allemaal heel begrijpelijk wat je schrijft! Al die tegenstrijdige gevoelens, moeilijk he... Maar laat ze er allemaal maar zijn. boos, bang, verdrietig enz Veel over praten, huilen en kwaad worden, dat is vaak de manier om het uiteindelijk los te kunnen laten. Heel veel kracht en moed van mijn kant toegewenst!

Hier verder prima weekend gehad... Gisteren zowaar de sportschool in geweest en lekker gesport. 's Avonds een vriendin te eten gehad, maar die had geen zin meer om de stad in te gaan, maar ik wel. Heb de stoute schoenen aangetrokken en ben gewoon alleen naar mijn favo kroeg gegaan en het was hartstikke leuk. Als bijen op de honing komen de gulzige mannen op je af als je alleen komt, haha... Nou ja, gelukkig was er een bekende van me, dus dat was dikke prima. Lekker wijntjes gedronken en de hele avond gedanst, lekker in balans dus. Vandaag wat brakjes en weinig zin in actie... Op tijd op bed vanaaf, morgen weer 6.15 wekker

Hoe ist met de rest?

xxx
Lieve Deesi, fijn dat je je gevoelens wilt delen.

Mirah, ik zet bijna nooit lijstjes neer en ik snoep te vaak en te veel haha.

Wil iemand mijn gewicht aanpassen? Ik weeg nu 63.7....

Kort voorstellen:

34

man en 3 kids,

leraar in opleiding (Nederlands)

sta al voor de klas

hardlopen

chocoholic

jennie
Pffff.... brakke ik hier. Vannacht te weinig slaap en teveel wijntjes gehad moest al heel vroeg opstaan voor een wedstrijd... aarrghhh was niet vooruit te branden, zo moe in de benen! Toen ik thuis kwam direct onder de wol gekropen en net wakker geworden... Hang nu dus in pyama op de bank, ga zo nog even eten en badderen en vervolgens duik ik weer mn nest in, want natuurlijk weer de hele week werken....

En uhm... mijn avondeten gaat uit de frituur komen... slecht I know, maar ik heb daar altijd zooo'n zin in als ik brak ben
quote:revival schreef op 20 april 2008 @ 18:32:

En uhm... mijn avondeten gaat uit de frituur komen... slecht I know, maar ik heb daar altijd zooo'n zin in als ik brak ben

Heb het alleen bij een klein bordje patat gehouden, met light mayo. Redelijk toch? Neem straks nog een schaaltje yoghurt, en ga dan nog even badderen met een kan thee.

Verder heb ik vandaag twee tosti's gehad, een appel en veel water.
Hoi meiden!

Even kort hoor, want kan geen letters meer zien! Hele weekend keihard aan mijn artikel voor school gezeten en het is nu af!!! Nog niet helemaal tevreden over hoor, maar uit ervaring weet ik dat wanneer ik iets niet helemaal goed vind, docenten het vaak prima vinden, dus ik heb zoiets van het is oke zo!

Verder gister nog even gewerkt en vrijdagavond met vriendin bijgekletst.

Trouwens meiden: groot nieuws --> ik ben vrijdag voor het eerst wezen sporten in de sportschool waar ik werk, haha! Eerst uurtje groepsles en daarna nog kwartiertje op de loopband gerend, wiiiehaaa! Was echt trots op mezelf! Thuis lekker paar koekjes bij de koffie... Blegh!!

Even kort voor Mirah: ben 25, woon samen met m'n vriend, hond en kat en ben bezig met afstuderen. Werk sinds kort bij sportschool en rij 1x per week paard... Wat wil je nog meer weten!?

Nou ik lekker bedje in strakkies, heb het wel even gehad achter die $^#&#@() computer... Maar als ik een voldoende voor mijn artikel heb nou meiden dan is het feest hoor! Iets waar iedereen ongeveer al maanden mee bezig is, maak ik in 3 dagen (werk nogal goed onder druk... ) dus ben heeeeel benieuwd!

Ps... sorry voor egoberichtje!
Jippie!!! Noor, ik ben trots op je! Gesport!! Beviel het? Welke les heb je gedaan?

En fijn dat je artikel af is... Waar gaat het over? Of wil je er niet meer over praten?

En is brakke Revival al opgeknapt??

Hier weer druk gehad op het werk vandaag.... erg moe toen ik thuis kwam, maar me vanavond toch van de bank getrokken om een eind te gaan hardlopen, 40 minuten nog wel!

Zo lekker bedje in, morgen weer 6.15 wekker!

xxxxxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven