Banaan

11-09-2012 15:47 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd vind ik het erg lekker om banaan te eten, bijvoorbeeld door de kwark of gewoon 's middags. Ik weet alleen niet goed of je dit wel elke dag mag eten, omdat ik op internet vanalles tegenkom dat dat niet goed zou zijn.

Wat vinden jullie? Kun je elke dag een banaan eten?
Banana-split

Mijn favoriet, elke ochtend eet ik het, zit er uren vol van !
quote:Mevrouw75 schreef op 11 september 2012 @ 17:47:

[...]

En door trek te krijgen in dat waar je tekort van hebt ga je dat veel eten en los je dat tekort natuurlijk weer op.Natuurlijk . Maar het lijkt mij dat het dan juist goed is om het regelmatig te eten ipv slecht, vandaar dat ik het postte.
quote:absor schreef op 11 september 2012 @ 17:41:

elke dag een banaan; heel gezond!

Sommige mensen hebben weleens onverwachts kramp in de benen. Als je daar veel last van hebt dan is elke dag een banaan een heel goed medicijn!Ja dat klopt! Komt door de Kalium die erin zit.
quote:penelopeia schreef op 11 september 2012 @ 17:56:

[...]

Ja dat klopt! Komt door de Kalium die erin zit.Dat was het! Kon er maar niet opkomen, dankjewel .
Ik eet al sinds mijn jeugd iedere dag minimaal 1 en vaak 2 bananen. Verstopt raken van banenen is zo'n dom fabeltje. Ik schijt iedere dag als een reiger!
quote:giuliettacapuletti schreef op 11 september 2012 @ 16:18:

Dat banaan stopt bij diarree is ook onzin trouwens. Precies; echt dunne schijt perst zich gewoon een weg langs die banaan mee. Als het tegen zit schiet je meteen met die banaan zes mussen van het dak.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jezuschristustepaard we hebben het over een banaan. echt hoor, dat mensen daar vragen over hebben
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik kom altijd kilo's aan van bananen, hoewel ik ze met veel afwisseling eet, bananensplit, gebakken banaan, bananenvla met slagroom, pisang ambon, tarte tartin van banaan. Dussss!
Sommige roken elke dag, ik denk dat je beter een banaan kunt eten.
Bananen werken niet stoppend. Ze bevatten net als ander fruit vezels die juist voor een goede darmwerking zorgen.

Ik ben dol op bananen, mag er van mezelf 1 per dag. Vergeleken met ander fruit bevat het meer koolhydraten (zetmeel) maar je kunt het prima eten als je wilt afvallen. Goed tussendoortje en vult goed.
Werken bananen nu juist stoppend of laxerend? Of ligt dat eraan of je een rijpe of onrijpe banaan neemt? Ik heb namelijk nogal last van een slechte stoelgang en wil dat dus niet nog erger maken door bananen. Hopelijk weet iemand dat!
quote:fruittypje schreef op 12 september 2012 @ 16:48:

Bananen werken niet stoppend. Ze bevatten net als ander fruit vezels die juist voor een goede darmwerking zorgen.

Ik ben dol op bananen, mag er van mezelf 1 per dag. Vergeleken met ander fruit bevat het meer koolhydraten (zetmeel) maar je kunt het prima eten als je wilt afvallen. Goed tussendoortje en vult goed.

Bij mij ligt alles stil hoor na het eten ervan.

Ohhh, een oud topic is geupped .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gaan we ons nu ook al druk maken over het eten van fruit? Doe eens even normaal!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Totdat je zelf last van je darmen hebt Fame...
quote:Boemie schreef op 30 juni 2013 @ 15:12:

Werken bananen nu juist stoppend of laxerend? Of ligt dat eraan of je een rijpe of onrijpe banaan neemt? Ik heb namelijk nogal last van een slechte stoelgang en wil dat dus niet nog erger maken door bananen. Hopelijk weet iemand dat!Heb je dat nog niet gemerkt dan in de 9 maanden?!
Ik kan bananen eten tot ze mijn neus uit komen, maar ik blijf gewoon heel relaxed ter stoel gaan. Het zal dus wel weer van de persoon af hangen, zoals zoveel tegenwoordig.
O, is dit de pijler "eten"
Ik denk er anders over.
Een banaan per dag kan echt geen kwaad. Heerlijk...yoghurt met (ongezoete) gepofte rijst en stukjes banaan.
quote:Boemie schreef op 30 juni 2013 @ 16:48:

Totdat je zelf last van je darmen hebt Fame...Of mss een eetstoornis?
een banaan is juist goed voor je, volgens mij. En ook voor je humeur, omdat het een bepaald stofje aanmaakt. En het schijnt ook nog tegen hoofdpijn te helpen. Ik eet er elke dag 2 en voel me er prima bij :D
let the sun shine
quote:GiuliettaCapuletti schreef op dinsdag 11 september 2012 16:18 Dat banaan stopt bij diarree is ook onzin trouwens.Dit ligt eraan waar je de banaan insteekt..
Ik heb er totaal geen last van. Eet het niet iedere dag maar wel z'n 4 keer per week.
Ooit geleerd van mijn vader: bij elk hapje banaan een klein hapje kaas; van jong tot oud: goddelijk! Banaan is overal goed en nergens slecht voor.
quote:Boemie schreef op 30 juni 2013 @ 16:48:

Totdat je zelf last van je darmen hebt Fame...Een banaan is NIET ongezond!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Beter.Laat schreef op 11 september 2012 @ 17:41:

Ook heeft ze ergens gelezen dat de panga-vis zijn eigen uitwerpselen eet, dus nu wil ze geen panga-vis meer.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven