respectloze reacties op forum
dinsdag 11 september 2012 om 22:25
quote:himalaya schreef op 11 september 2012 @ 22:21:
Dan ga je toch weg, naar het Libelle forum ofzo? Zijn ze vast veeeeeel leuker. En liever.
Houdoe!Beters nog, naar het babybrabbel forum! Daar kunnen ze namelijk echt niks anders dan dufweg en totaal niet gehinderd door ook maar enig herseninhoud ' brabbelen' en 'ach guttegutten' .
Dan ga je toch weg, naar het Libelle forum ofzo? Zijn ze vast veeeeeel leuker. En liever.
Houdoe!Beters nog, naar het babybrabbel forum! Daar kunnen ze namelijk echt niks anders dan dufweg en totaal niet gehinderd door ook maar enig herseninhoud ' brabbelen' en 'ach guttegutten' .
dinsdag 11 september 2012 om 22:25
quote:rococo schreef op 11 september 2012 @ 22:24:
People confuse the right to have an opinion with the right to have that opinion respected. The latter doesn't exist. The former does.ok.
People confuse the right to have an opinion with the right to have that opinion respected. The latter doesn't exist. The former does.ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 11 september 2012 om 22:26
quote:Oriane schreef op 11 september 2012 @ 22:22:
is het weer de eerste week van de maand? Nee toch? Normaal komt dit standaard topic toch elke maand net na het testen van het luchtalarm??
Volgens het schema van Nouschi moet dit topic in oktober.
September is voor 'waaaaat, nu al pepernoten in de schappen?'
is het weer de eerste week van de maand? Nee toch? Normaal komt dit standaard topic toch elke maand net na het testen van het luchtalarm??
Grief is just love with nowhere to go
dinsdag 11 september 2012 om 22:26
dinsdag 11 september 2012 om 22:27
dinsdag 11 september 2012 om 22:29
dinsdag 11 september 2012 om 22:30
quote:cortado schreef op 11 september 2012 @ 22:25:
Als mensen anoniem kunnen reageren dan durven ze heel veel te zeggen, veel meer dan irl
In het echt zeg/zei ik ook alles wel.
Alhoewel ik erachter ben gekomen dat je beter kunt liegen dan eerlijk zijn :+
@jasmijn, nee ik hou absoluut niet van voetbal. Het is dat je het zegt anders wist ik niet dat Nederland moest voetballen.
Als mensen anoniem kunnen reageren dan durven ze heel veel te zeggen, veel meer dan irl
In het echt zeg/zei ik ook alles wel.
Alhoewel ik erachter ben gekomen dat je beter kunt liegen dan eerlijk zijn :+
@jasmijn, nee ik hou absoluut niet van voetbal. Het is dat je het zegt anders wist ik niet dat Nederland moest voetballen.
dinsdag 11 september 2012 om 22:30
quote:Maleficent schreef op 11 september 2012 @ 22:26:
[...]
Oh...
Maar de ik-ben-drie-maanden-geleden-een-pil-vergeten-en-ik-durf-niet-te-testen-zou-ik-zwanger-kunnen-zijn-topics mogen altijd, toch?
[...]
Oh...
Maar de ik-ben-drie-maanden-geleden-een-pil-vergeten-en-ik-durf-niet-te-testen-zou-ik-zwanger-kunnen-zijn-topics mogen altijd, toch?
dinsdag 11 september 2012 om 22:32