respectloze reacties op forum
dinsdag 11 september 2012 om 23:26
quote:eleonora schreef op 11 september 2012 @ 23:24:
[...]
Daar voel jij je vast thuis.
Jij bént zowat memory lane....
Dat is waar.
*verzinkt in melancholie*
Roep me op oudjaarsdag maar. Dan zal ik even wat tripjes van vele vele jaren geleden maken.
Ik ga mij nu terugtrekken in mijn slaapsalon. De plichten roepen weer vroeg morgen.
Welterusten allen en blijft alert op trollen en kloners.
[...]
Daar voel jij je vast thuis.
Jij bént zowat memory lane....
Dat is waar.
Roep me op oudjaarsdag maar. Dan zal ik even wat tripjes van vele vele jaren geleden maken.
Ik ga mij nu terugtrekken in mijn slaapsalon. De plichten roepen weer vroeg morgen.
Welterusten allen en blijft alert op trollen en kloners.
dinsdag 11 september 2012 om 23:27
quote:Vilma schreef op 11 september 2012 @ 23:21:
[...]
Ja!
Plus dat ze de juiste hebben gestaft, ik moest ook extra opletten. Het is een risico dus om extra klinkers in je nick te hebben vandaag de dag, absurd gewoon.
Sick trolls
Ach, ik had niks te doen vanavond, daar was ik wel blij om!
[...]
Ja!
Plus dat ze de juiste hebben gestaft, ik moest ook extra opletten. Het is een risico dus om extra klinkers in je nick te hebben vandaag de dag, absurd gewoon.
Sick trolls
Ach, ik had niks te doen vanavond, daar was ik wel blij om!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 11 september 2012 om 23:27
quote:yasmijn schreef op 11 september 2012 @ 23:26:
[...]
Dat is waar.
Welterusten allen en blijft alert op trollen en kloners.En Yas trok zich terug in Huize avondrood...
[...]
Dat is waar.
Welterusten allen en blijft alert op trollen en kloners.En Yas trok zich terug in Huize avondrood...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
dinsdag 11 september 2012 om 23:28
dinsdag 11 september 2012 om 23:57
Ik wil mijn excuus aanbieden, omdat ik Sinterklaas en God hetzelfde heb genoemd.
http://youtu.be/Ng99hnxQmoI
Ricky legt het even uit !
http://youtu.be/Ng99hnxQmoI
Ricky legt het even uit !
woensdag 12 september 2012 om 00:07
woensdag 12 september 2012 om 00:10
quote:_minny schreef op 12 september 2012 @ 00:04:
He gezellig, we hebben er weer één!
Zijn de "felle reacties" en "verzuurde wijven" al langsgekomen? En wordt TO weer ineens bijgestaan door volkomen onbekende forummers die verbazingwekkend kort lid zijn? Of zijn we nog niet zover?
Wel een laatbloeier, en dat is TO her/himself
al 4 jaar lid en nu commentaar leveren
He gezellig, we hebben er weer één!
Zijn de "felle reacties" en "verzuurde wijven" al langsgekomen? En wordt TO weer ineens bijgestaan door volkomen onbekende forummers die verbazingwekkend kort lid zijn? Of zijn we nog niet zover?
Wel een laatbloeier, en dat is TO her/himself
al 4 jaar lid en nu commentaar leveren