USB- stick probleem
woensdag 12 september 2012 om 16:14
Wie zou me kunnen helpen met het volgende; Ik heb een USB stick maar deze geeft nu aan; De schijf in station F: moet worden geformatteeerd voordat u die kunt gebruiken. Ik wil graag alle gegevens op de USB stick behouden. Wat moet ik nu doen?
(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)
(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)
Alvast bedankt
(Ik ben niet zo'n computertechneut vandaar mijn vraag)
(misschien dat de schijf te vol is geraakt doordat ik er een aantal grote quarkxpress bestanden er op heb geplaatst? Deze heb ik er op een oude apple op gezet en daarna de USB stick weer in een pc geplaatst)
Alvast bedankt
woensdag 26 september 2012 om 23:47
donderdag 27 september 2012 om 00:05
Ik zie trouwens bij software de applicatie ook nergens meer staan.
Maar las net dit stuk:
Ooit geïnstalleerde software kan het beste op de reguliere manier worden verwijderd (via het onderdeel Software (XP)/Programma’s en onderdelen (Vista/7) in het configuratiescherm) zodat naast de programmabestanden ook de bijbehorende registerwaarden worden verwijderd.
Alternatieve manieren om een programma te verwijderen
Is het programma niet opgenomen in deze lijst dan zal een alternatief moeten worden gezocht. Wellicht heeft het programma een snelkoppeling naar het uninstall-programma in het startmenu achtergelaten. De uninstaller kan vaak ook nog worden teruggevonden in de betreffende programmamap onder C:\Program Files en/of C:\Program Files (x86) (zoek hier naar een bestand met een naam als UNINSTALL.EXE, meestal voorzien van een prullenbak-icoontje). In een enkel geval kan de software ook met het installatiebestand (SETUP.EXE) weer worden verwijderd.
Misschien dat ik in program files het bestand uninstall exe moet verwijderen ofzo?
Maar las net dit stuk:
Ooit geïnstalleerde software kan het beste op de reguliere manier worden verwijderd (via het onderdeel Software (XP)/Programma’s en onderdelen (Vista/7) in het configuratiescherm) zodat naast de programmabestanden ook de bijbehorende registerwaarden worden verwijderd.
Alternatieve manieren om een programma te verwijderen
Is het programma niet opgenomen in deze lijst dan zal een alternatief moeten worden gezocht. Wellicht heeft het programma een snelkoppeling naar het uninstall-programma in het startmenu achtergelaten. De uninstaller kan vaak ook nog worden teruggevonden in de betreffende programmamap onder C:\Program Files en/of C:\Program Files (x86) (zoek hier naar een bestand met een naam als UNINSTALL.EXE, meestal voorzien van een prullenbak-icoontje). In een enkel geval kan de software ook met het installatiebestand (SETUP.EXE) weer worden verwijderd.
Misschien dat ik in program files het bestand uninstall exe moet verwijderen ofzo?
donderdag 27 september 2012 om 12:50
donderdag 27 september 2012 om 15:56
donderdag 27 september 2012 om 22:05
De map application data (kwam ik achter) bleek een verborgen map te zijn. Ik heb deze weer zichtbaar gemaakt, maar R-Studio was hierin niet aanwezig. Wel in de map; programma's (in de map menu start) in document en settings. Maar daarin zit geen log en deze map van R-studio bedoel je denk ik ook niet? In veilige modus heb ik R-studio geprobeert te starten maar ik kreeg weer dat aanmeldingsscherm met registratie key etc en daarna weer een foutmelding toen ik op demo klikte. Hierna in de veilige modus op zoek gegaan naar de log in document en settings maar mijn computer viel uit. Dit gebeurde keer op keer. Durf nu niet meer in veilige modus iets te doen.
Stel ik ga nu met cc cleaner aan de slag. Hoe werkt dit dan precies? Alvast bedankt.
Stel ik ga nu met cc cleaner aan de slag. Hoe werkt dit dan precies? Alvast bedankt.
vrijdag 28 september 2012 om 16:13
Hallo Oddjob, Ik heb even een nieuw viva account aangemaakt; ik wist mijn wachtwoord niet meer (ben dus dtp-er)
Ik kon de log nergens vinden en ccleaner vind ik toch wat riskant momenteel. Vandaar dat ik op de computer van een familielid het programma R-studio heb geinstalleerd. En dat is gelukt. Maar wat moet ik nu verder doen? Alvast bedankt
Ik kon de log nergens vinden en ccleaner vind ik toch wat riskant momenteel. Vandaar dat ik op de computer van een familielid het programma R-studio heb geinstalleerd. En dat is gelukt. Maar wat moet ik nu verder doen? Alvast bedankt