Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

In hokjes gepropt worden? Ja maar wil je er een keer in...mag het weer niet
x-d

Ik bedoel van niks doen datje daar gek van wordt
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oh maar ik kan ook denken tijdens het shoppen hoor! En ik moet bekennen: de beste ideeen komen altijd om drie uur 's nachts.
mette, ja dat klopt, 1.82 meter, maat 38 en blond haar tot op mijn schouder. Goede intuitie heb je! en eowyn, ik word inderdaard altijd jonger geschat, alhoewel ik de laatste jaren door die 2 koters snel achter elkaar en korte nachtjes snel ouder ben geworden. Hakt erin...

Ik blijf lekker meelezen hier, leuk om ergens op de tribune te zitten om aan te moedigen
Gezellig Arwen, net als Mamzie en Pruttel

Dan doen we het nog ergens voor
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Volgens mij komt het ook door ons gewicht hoor, datw e ouder worden geschat. Ik heb dat ook, en eerlijk gezegd zie ik er soms ook uit als een Moeke. Niet qua kledingstijl, maar een pak staat mij toch anders dan iemand die maat 38 heeft.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 23 april 2008 @ 07:10:

Volgens mij komt het ook door ons gewicht hoor, datw e ouder worden geschat. Ik heb dat ook, en eerlijk gezegd zie ik er soms ook uit als een Moeke. Niet qua kledingstijl, maar een pak staat mij toch anders dan iemand die maat 38 heeft.Ik denk dat dat toch weer bij iedereen verschillend is. Ik heb nu al regelmatig geschokte gezichten gezien als ik zeg hoe oud ik ben. De meesten schatten mij minstens 5 jaar jonger, en laatst iemand die vond dat ik wel heel jong kinderen had gekregen als mijn dochter nu al 10 is. Ik zei nog, valt wel mee, ik was 30. Zij dacht dat ik nu 30 was!!! Kijk dat streelt de ego. Ik ga gauw werken, tjuus
Goedemorgen!

Ik zit lekker te ontbijten én bij te lezen,wie had dat gedacht voor een uitslaper!

Ik vind wel dat m'n kleding stijl te laatste jaren wat te wensen over houd hoor,je bent toch wel vooroordeeld tot winkels waar ik met een "normale"maat minder zou komen.

Ik krijg hier écht goeie gewoontes,hopelijk héél lang!

Groetjes én succes weer!
anoniem_45453 wijzigde dit bericht op 23-04-2008 07:54
Reden: het is nog vroeg!
% gewijzigd
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Haaaai,

Ik lees wel elke keer mee, maar ik heb dus al sinds gistermiddag niks gepost. Niet zo veel te vertellen, denk ik

En ik ben hier ook gewoon druk, het huis moet nog aan kant gemaakt worden. Het leven als lui thuisblijfwijf is zwaar. Gelukkig kan ik volgende week mijn leven als student weer even oppakken

Qua eten gaat het wel hier. althans, ik kan er voor vandaag nog weinig van zeggen natuurlijk, maari k heb goede hoop....
668, the neighbour of the Beast
Ben nog eens 200 gr kwijt Hopelijk tegen volgende week maandag ben ik in totaal 1 kg kwijt. Ik vind dat het toch wel traag gaat hoor. Ze zeggen dat wanneer je veel wegt je supersnel afvalt, maar daar merk ik toch niets van hoor.
Witchke, niet elke dag wegen joh, dat is helemaal niet gezond!

Een keer in de week wegen, en dat op een vaste dag, dat is echt het beste! Je gewicht varieert sowieso per dag, dus dat moet je echt niet doen hoor...
Marels : ik weet het ... maar de drang om te wegen was te groot. Hopelijk ben ik maandag 1 kg kwijt.
Ik doe het niet meer, elke dag wegen, omdat juist dat mij zo demotiveerde. Als ik dan op dinsdag bijv. 100 kg woog, en op woensdag 100 kg en 200 gram, dan ging ik vreten, want "ik was toch al aangekomen"

Ik heb me ook ingeschreven bij callorieentellert. Goede site idd. Beetje net als overgewicht.nl. Maar die laatste is er neit meer.

Daar schreef ik ook elke dag zorgvuldig op wat ik at, zat tussen de 1500 en 1800 callorieen toen, en daar viel ik zo'n kilo per week mee af.
Boro, de vorige keer dat ik afviel gebruikte ik overgewicht.nl. Maar die is idd vervangen door caloriechecker.nl.

Ik zit meestal ook tussen de 1500 en 1800 calorieen, en daar val ik inderdaad ook prima mee af. Als het even wat minder gaat kun je altijd een weekje nog iets meer bewegen en op 1300 of 1400 calorieen gaan zitten, dan kom je wel weer op gang.

Goedemorgen trouwens!
Ik probeer ook rond de 1600 á 1700 calorieën te eten, maar ik tel ze niet zo specifiek.... Af en toe kijk ik eens een dagje, en dan merk ik dat ik wel oké zit nog.

Ik ga vandaag weer hopeloos zondigen en een gebakje eten trouwens. Maar ik probeer iets van met yoghurt of kwarttaart ofzo te nemen, da's al minder slecht dan slagroom....
Goeiemorgen! Vandaag begint voor mij een verjaardagenmarathon van 5 dagen. Dat wordt taart.
Lekker dan Livre.

Ik heb eigenlijk mijn verjaardagen al gehad, mijn vader heeft zijn verjaardag al gevierd, maar ik ga hem even verrassen met gebakjes straks. Hij is vandaag jarig dus.

Dus ook voor mij gebak...
Marels, proficiat met je vader! Mijn moeder is vandaag jarig, ze wordt 66.
Hallo allemaal! Het is hier erg druk, maar mag ik op de reservebank tot er wat meer ruimte is voor iemand erbij?

Ik lees stiekem al mee, zat er erg over te twijfelen om in te breken maar ik kan wel extra motivatie gebruiken omdat het topic waar ik al op schrijf (4 kilo voor kerst, om te dopen tot 14 kilo voor kerst) op sterven na dood is...
Je hoeft van mij niet op de reservebank hoor MissMP.

welkom !
Gezellig Miss Moneypenny!

Kom er gewoon bij, er vallen er waarschijnlijk nog wel een aantal af, we zijn nog maar net begonnen!
Da's hardstikke lief van jullie, nu hoef ik me tenminste geen spion meer te voelen

Zal me dan meteen maar voorstellen:

ben 37 (slik), 1.80 m, en woog vanochtend 92,3 (grotere slik).

Nog niet boven de 100 kg dus, maar wel hard op weg daar naar toe de laatste tijd.

Ik ben ooit afgevallen met Bodyon, helaas zijn die ter ziele. Gelukkig heb ik de lijstjes en de recepten nog (misschien ook leuk voor jullie?), dus daar moet ik me weer aan gaan houden.

Ik eet eigenlijk helemaal niet zo ongezond, maar vooral teveel.

Dat word dus afkicken...

O ja, doel is 80 kg, dan val ik net in een gezond BMI, veel minder is waarschijnlijk niet haalbaar.
zeg, ga jij eens weg met die 92 kilo van je, das veeeeeeeeeeels te weinig
Hmm, eerst even dooreten tot 100? Heb ik zo gedaan hoor

Maar ik heb wel een serieus probleem, qua gewicht, ben er al lang mee aan het modderen

Ik ken alle dieëten, streep-je-slank (niets voor mij), Weight Watchers (zou wel wat kunnen zijn), heb enorm veel leesvoer, lijstjes etc. over gezonde voeding gehad via de diëtist van Mister M. (die heeft nl. diabetes dus die moet al op z'n eten letten), maar het toepassen ervan schiet niet op.

En dat terwijl ik niet eens snoep! Ik moet van al dat brood af, daar eet ik me klem aan.
Miss money : jij bent hier wel welkom hoor !! Ik doe nu aan weight watchers en het lukt me aardig vol te houden. Iets voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven