Unieke carnavalskleding

02-10-2012 11:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik ben naar winkels in Nederland op zoek met unieke carnavalskleding. Zelf kom ik uit het oosten van het land en ken bijvoorbeeld Carnavalsland.nl. Het punt is alleen dat heel oost-nederland met kleding van daar loopt tijdens feestjes/partijen/carnaval etc. Daarom ben ik op zoek naar iets unieks... Tips zijn welkom!

Bedankt
' T versierhoes in Venlo
http://www.karneval-megastore.de/html/i ... cPath=1359 heeft een hoop. Verzending naar NL is 8e.
Jeumig, en dan zijn er mensen, die vinden dat de winkels vroeg zijn met pepernoten
Later is nu
quote:dreamer schreef op 02 oktober 2012 @ 11:44:

Jeumig, en dan zijn er mensen, die vinden dat de winkels vroeg zijn met pepernotenHet carnavalsseizoen begint de 11de van de 11de. (11 November) To is dus al laat.
Unieke outfits koop je niet kant en klaar, die stel je samen. Kijk eens op Marktplaats voor een slipjas, pettycoat, hoed etc. en leuk dat dan verder op.
quote:bankje schreef op 02 oktober 2012 @ 11:49:

[...]

Het carnavalsseizoen begint de 11de van de 11de. (11 November) To is dus al laat.

Ah.. kijk..

sorry

hier hebben we gewoon St. Maarten dan
Later is nu
http://www.feestkleding-s ... g/dames-carnavalskostuums
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Uniek maak je zelf.

Anders zijn er Carnaval Wiertz, Hendriks mode, of de eerste de beste kledingwinkel in Duitsland, ze hangen momenteel vol met dirndls vanwege de oktoberfeesten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is het een idee dat je wat laat maken?

Ik kan je aan een adres in heino helpen, vrouw die voor veel mensen carnavalspakken maakt op bestelling.

Zo hebben wij al een paar keer bij haar besteld. Ze neemt de maten op,vraagt wat je wilt.

Wij hadden zelf een idee/ontwerp en samen uitgewerkt en stoffen gekozen.

waren ¤50 pp kwijt en die pakken zijn me een partij mooi!

(ook na jaren en wassen)
quote:dreamer schreef op 02 oktober 2012 @ 11:44:

Jeumig, en dan zijn er mensen, die vinden dat de winkels vroeg zijn met pepernotenWanneer komen de paaseieren weer??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 02 oktober 2012 @ 12:30:

[...]

Wanneer komen de paaseieren weer?? Ik heb in elk geval de eerste kerstversiering al gezien. En carnaval begint officieel op 11-11. Dus het zou logischer zijn om carnavalskleren in de winkels te hangen. Die hadden er zelfs al vóór de pepernoten moeten zijn .
Meestal is het zo dat je op de 11de van de 11de je oude kleding nog een keer draagt en pas met het Carnaval zelf je nieuwe outfit showt (tenminste zo ken ik het hier in verschillende plaatsen)

Wij begonnen meestal in Januari met plannen maken
Mijn ouders werkten beide jaren bij de post en de eerste ketstkaarten kwamen in september al.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 02 oktober 2012 @ 13:06:

Mijn ouders werkten beide jaren bij de post en de eerste ketstkaarten kwamen in september al. uitnodigingen om te ketsen?
.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2013 14:45
Reden: spam
% gewijzigd
Live young wild en freee!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-11-2015 17:22
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2015 22:15
% gewijzigd
Bij de Kringloop moet toch al wat hangen.

Daar ligt en hangt heel veel. Via internet even kijken en mailen welke speciale verkoop hebben.
Zelf maken natuurlijk. Iets wat uit een winkel komt en onder de 500 euro is kan nooit uniek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven