Unieke carnavalskleding
dinsdag 2 oktober 2012 om 11:29
Hey allemaal,
Ik ben naar winkels in Nederland op zoek met unieke carnavalskleding. Zelf kom ik uit het oosten van het land en ken bijvoorbeeld Carnavalsland.nl. Het punt is alleen dat heel oost-nederland met kleding van daar loopt tijdens feestjes/partijen/carnaval etc. Daarom ben ik op zoek naar iets unieks... Tips zijn welkom!
Bedankt
Ik ben naar winkels in Nederland op zoek met unieke carnavalskleding. Zelf kom ik uit het oosten van het land en ken bijvoorbeeld Carnavalsland.nl. Het punt is alleen dat heel oost-nederland met kleding van daar loopt tijdens feestjes/partijen/carnaval etc. Daarom ben ik op zoek naar iets unieks... Tips zijn welkom!
Bedankt
dinsdag 2 oktober 2012 om 11:42
http://www.karneval-megastore.de/html/i ... cPath=1359 heeft een hoop. Verzending naar NL is 8e.
dinsdag 2 oktober 2012 om 12:19
http://www.feestkleding-s ... g/dames-carnavalskostuums
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 oktober 2012 om 12:21
Is het een idee dat je wat laat maken?
Ik kan je aan een adres in heino helpen, vrouw die voor veel mensen carnavalspakken maakt op bestelling.
Zo hebben wij al een paar keer bij haar besteld. Ze neemt de maten op,vraagt wat je wilt.
Wij hadden zelf een idee/ontwerp en samen uitgewerkt en stoffen gekozen.
waren ¤50 pp kwijt en die pakken zijn me een partij mooi!
(ook na jaren en wassen)
Ik kan je aan een adres in heino helpen, vrouw die voor veel mensen carnavalspakken maakt op bestelling.
Zo hebben wij al een paar keer bij haar besteld. Ze neemt de maten op,vraagt wat je wilt.
Wij hadden zelf een idee/ontwerp en samen uitgewerkt en stoffen gekozen.
waren ¤50 pp kwijt en die pakken zijn me een partij mooi!
(ook na jaren en wassen)
dinsdag 2 oktober 2012 om 12:38
quote:lichtbron schreef op 02 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Wanneer komen de paaseieren weer?? Ik heb in elk geval de eerste kerstversiering al gezien. En carnaval begint officieel op 11-11. Dus het zou logischer zijn om carnavalskleren in de winkels te hangen. Die hadden er zelfs al vóór de pepernoten moeten zijn .
[...]
Wanneer komen de paaseieren weer?? Ik heb in elk geval de eerste kerstversiering al gezien. En carnaval begint officieel op 11-11. Dus het zou logischer zijn om carnavalskleren in de winkels te hangen. Die hadden er zelfs al vóór de pepernoten moeten zijn .