Ergernisje!
zondag 14 oktober 2012 om 12:58
Non-topic? Ja. Sorry.
Waarom dan toch openen?
Omdat het me stoort en het te erg jeukt om er niets over te zeggen. Dus.
Sinds de facepalm smiley beschikbaar is, zie ik dat kreng te pas en te onpas gebruikt worden.
Er zijn enkelen onder ons die er een sport van lijken te maken reacties te plaatsen, alleen om de facepalm neer te kunnen plempen, maar eigenlijk heel vaak de plank geheel mis slaan!
Zo zonde van zo'n goeie smiley. Maar ja, wie ben ik...
Tot zover mijn klaagzang, fijne dag verder allemaal.
Waarom dan toch openen?
Omdat het me stoort en het te erg jeukt om er niets over te zeggen. Dus.
Sinds de facepalm smiley beschikbaar is, zie ik dat kreng te pas en te onpas gebruikt worden.
Er zijn enkelen onder ons die er een sport van lijken te maken reacties te plaatsen, alleen om de facepalm neer te kunnen plempen, maar eigenlijk heel vaak de plank geheel mis slaan!
Zo zonde van zo'n goeie smiley. Maar ja, wie ben ik...
Tot zover mijn klaagzang, fijne dag verder allemaal.
zondag 14 oktober 2012 om 13:08
zondag 14 oktober 2012 om 13:09
zondag 14 oktober 2012 om 13:13
quote:piratorart schreef op 14 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
In sommige topics zie ik ze zó verkeerd gebruikt worden
Maar kijk naar deze -----------> smiley
Daar krijg je ook verschillende reacties op. Toen ik hem een keer gebruikte als knipogende lach, kreeg ik een verwijt dat ik die persoon niet hoefde uit te lachen . Nou ja, zelf vond ik de `puke` smiley niet kunnen, werd ook te pas en te onpas gebruikt. Ook geen smiley die de sfeer gezelliger maakt.
[...]
In sommige topics zie ik ze zó verkeerd gebruikt worden
Maar kijk naar deze -----------> smiley
Daar krijg je ook verschillende reacties op. Toen ik hem een keer gebruikte als knipogende lach, kreeg ik een verwijt dat ik die persoon niet hoefde uit te lachen . Nou ja, zelf vond ik de `puke` smiley niet kunnen, werd ook te pas en te onpas gebruikt. Ook geen smiley die de sfeer gezelliger maakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven