Mallorca
maandag 7 mei 2012 om 20:32
In september willen we een dag of 10 naar Mallorca... We hebben een zoontje van dan 2,5 jaar oud en we willen het liefst iets kleinschaligs. Niet te druk maar wel wat te doen in de omgeving, strand en dorpje graag op loopafstand. Ik ben zelf al een paar dagen aan het spitten en neig naar Alcudia, maar de meeste appartementen zijn all in. En daar ben ik allergisch voor. Iemand mss nog een tip in die regio? Of iets anders leuks in een andere regio?
zaterdag 24 november 2012 om 22:03
Toch weer aan het twijfelen? Hahaha, herkenbaar hoor. De wereld is zo groot
Toch dan ook even het hotel doorgeven waar wij in Cala d'Or verbleven: Aparthotel Ferrera Blanca. In oktober kostte het appartement 350 euro per week (check booking.com). Niet kleinschalig, zoals je schrijft in je openingspost, en niet zo groen als wat ik zie van Parque Mar, maar absoluut waar voor je geld en direct aan het strand. Zit trouwens niet echt in Cala d'Or, maar iets erbuiten. Je kunt er wel naartoe lopen.
Wij vlogen vanaf Eindhoven met Ryanair. Dat was in oktober goedkoper dan Transavia.
Toch dan ook even het hotel doorgeven waar wij in Cala d'Or verbleven: Aparthotel Ferrera Blanca. In oktober kostte het appartement 350 euro per week (check booking.com). Niet kleinschalig, zoals je schrijft in je openingspost, en niet zo groen als wat ik zie van Parque Mar, maar absoluut waar voor je geld en direct aan het strand. Zit trouwens niet echt in Cala d'Or, maar iets erbuiten. Je kunt er wel naartoe lopen.
Wij vlogen vanaf Eindhoven met Ryanair. Dat was in oktober goedkoper dan Transavia.
zondag 25 november 2012 om 11:38
Wij vliegen graag vanaf Rdam, dichtbij voor ons! Ik heb ParqueMar gemaild, ben benieuwd! Aparthotel Ferrera Blanca ziet er ook niet verkeerd uit maar heeft geen 2/3 kamer appartementen. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Clubdelsol maar die mensen reageren niet op mn mails... Ach, ik puzzel gewoon nog even verder op deze saaie zondag!
zondag 25 november 2012 om 13:04
Ferrera Blanca heeft wel 2-kamer appartementen, maar geen appartementen met 3 kamers (2 slaapkamers). Of jullie, of jullie kind moet dan in de woonkamer slapen. Niet ideaal inderdaad. Onze kids zijn inmiddels wel wat gewend en gaan tijdens vakanties laat slapen, dus voor ons maakt het niet zo uit. Het zijn wel gewoon goede bedden in de woonkamer. Veel puzzelplezier!
zondag 25 november 2012 om 14:22
Ja, zou ik nog wel trekken hoor mss maar we willen eigenlijk mn schoonouders een week mee nemen dus vandaar graag 3 slaapkamers. We gaan het ze vanmiddag vragen, kijken of ze zin hebben! Ik ben echt al uren aan het zoeken nu naar particuliere dingen, heb al wel aardig wat mensen aangeschreven dus ben benieuwd. Heb wel het idee dat Alcudia duurder is dan Cala 'dOr... Lets see...
maandag 26 november 2012 om 19:19
woensdag 5 december 2012 om 20:20
Vraagje aan Sushilala; wat is het verschil tussen Cala Azul Garden en Cala Azul Park? Ik zie dat Garden iets duurder is maar ik kan niet echt vinden wat nou het verschil is, zie bijvoorbeeld bij allebei hetzelfde zwembad... Thanks!!
Denk dat het in Alcudia Viva Mallorca gaat worden, iemand ervaring?
Pfffff, ik heb altijd gezegd, ik ga niet op grote resorts zitten... en nu ben ik ineens helemaal om, toch wel handig met zo'n klein aapje, haha!
Denk dat het in Alcudia Viva Mallorca gaat worden, iemand ervaring?
Pfffff, ik heb altijd gezegd, ik ga niet op grote resorts zitten... en nu ben ik ineens helemaal om, toch wel handig met zo'n klein aapje, haha!
maandag 10 december 2012 om 09:18
woensdag 12 december 2012 om 16:41
Wat leuk dat je al wat geboekt hebt! En sorry, ik lees het nu pas.
Volgens mij ligt garden ernaast maar maken ze gebruik van de faciliteiten van azul park.
Esmeralda zijn studio's dacht ik, omdat wij twee kinderen hebben, hebben we er toen niet naar gekeken.
Viva Mallorca ziet er goed uit! Wij willen altijd graag aan het strand zitten, ik hebben een paar keer naar Viva tropic gekeken maar dat zat toen vol en toen zijn we in estepona beland (ook leuk!).
Mss is Viva tropic wat voor jullie, het ligt wel aan het strand geloof ik.
Volgens mij ligt garden ernaast maar maken ze gebruik van de faciliteiten van azul park.
Esmeralda zijn studio's dacht ik, omdat wij twee kinderen hebben, hebben we er toen niet naar gekeken.
Viva Mallorca ziet er goed uit! Wij willen altijd graag aan het strand zitten, ik hebben een paar keer naar Viva tropic gekeken maar dat zat toen vol en toen zijn we in estepona beland (ook leuk!).
Mss is Viva tropic wat voor jullie, het ligt wel aan het strand geloof ik.