genoeg van mezelf

25-11-2012 13:30 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even wat kwijt..heb zo ontzettend genoeg van mezelf..Zat net in m'n joggingpak een bord patat weg te eten, terwijl het niet eens zo heel erg lekker was. Op dat moment baalde ik zo ontzettend van mezelf. Ben ook vaak angstig, om alleen over te blijven en voel me gewoon niet lekker in m'n vel zitten. Bang voor alles wat er kan gebeuren en om mensen te verliezen. Ik wil er zo graag wat aan veranderen, maar dat heb ik al 100 keer gezegd. Elke keer gaat het 2 dagen goed, dan verval ik in m'n oude patroon. Wie heeft de gouden tip?
quote:Annelize schreef op 25 november 2012 @ 14:21:

Haha, ik moet me inhouden om je vanaf hier geen opdracht te geven, waar jij dan ja op zou moeten zeggen (klinkt een beetje als de film van Jim Carrey, Yes man). Wie weet wat voor een wending je weekend opeens krijgt Leuk nieuw topic!
Bah
quote:Splinter02 schreef op 25 november 2012 @ 14:23:

[...]

Mooi plaatje!

[img]http://www.joeydevilla.com/wordpress/wp ... appens.jpg[/img]Jeeej! Dankje! Die bedoelde ik! Ik vind hem zo treffend!
quote:573g8b schreef op 25 november 2012 @ 14:23:

[...]

Leuk nieuw topic!Hahaha, dan is dat bij deze jouw eerste opdracht
quote:Annelize schreef op 25 november 2012 @ 14:25:

[...]

Hahaha, dan is dat bij deze jouw eerste opdracht Crap. Zat ik net zo lekker te stinken in mijn comfort zone ...
Bah
Begin met kleine dingetjes. In plaats van je joggingpak aantrekken, ga iets langer voor je kast staan en kies iets leuks uit. Verzorg jezelf, make-up op, lekker luchtje en je voelt je al heel anders.

En zo kun je steeds kleine dingetjes toevoegen die het leuk maken.
quote:Annelize schreef op 25 november 2012 @ 14:24:

[...]

Jeeej! Dankje! Die bedoelde ik! Ik vind hem zo treffend!

Ik had hem ook uit jouw post gekopieerd.

En hij is inderdaad heel goed! Eentje om op de wc te hangen!
quote:573g8b schreef op 25 november 2012 @ 14:26:

[...]

Crap. Zat ik net zo lekker te stinken in mijn comfort zone ...Daar ga je!
quote:Splinter02 schreef op 25 november 2012 @ 14:27:

[...]

Ik had hem ook uit jouw post gekopieerd.

En hij is inderdaad heel goed! Eentje om op de wc te hangen!Snap ik. Maar het is wel leuk dat je hem even plakt! Niet iedereen neemt de moeite om de link te openen Maar, hij is inderdaad toitetwaardig (opdracht 2 )
quote:Annelize schreef op 25 november 2012 @ 14:21:

Haha, ik moet me inhouden om je vanaf hier geen opdracht te geven, waar jij dan ja op zou moeten zeggen (klinkt een beetje als de film van Jim Carrey, Yes man). Wie weet wat voor een wending je weekend opeens krijgt ik hou je op de hoogte als ik vanmiddag of vanavond plotseling iets spannends gebeurt!
quote:mus28 schreef op 25 november 2012 @ 14:30:

[...]

ik hou je op de hoogte als ik vanmiddag of vanavond plotseling iets spannends gebeurt! Doe dat! Weet je wat ik een bijzondere serie vond? Being Erica. Alleen al vanwege de fantastische quotes van dr Tom. Misschien leuk om te bekijken op deze luie zondag?
Ik ga hem downloaden! Thanks!
quote:mus28 schreef op 25 november 2012 @ 14:41:

Ik ga hem downloaden! Thanks!Cool! Laat maar weten wat er je er van vindt!
quote:mus28 schreef op 25 november 2012 @ 13:30:

Moet even wat kwijt..heb zo ontzettend genoeg van mezelf..Zat net in m'n joggingpak een bord patat weg te eten, terwijl het niet eens zo heel erg lekker was. Op dat moment baalde ik zo ontzettend van mezelf. Ben ook vaak angstig, om alleen over te blijven en voel me gewoon niet lekker in m'n vel zitten. Bang voor alles wat er kan gebeuren en om mensen te verliezen. Ik wil er zo graag wat aan veranderen, maar dat heb ik al 100 keer gezegd. Elke keer gaat het 2 dagen goed, dan verval ik in m'n oude patroon. Wie heeft de gouden tip?Het is zo herkenbaar! Ik heb alle tips dan ook gelezen en weer veel van opgestoken. Het is iets met als je niet van jezelf houdt, dat het dan voor een ander nog veel moeilijker is om van jou te houden. Weet niet meer hoe het precies gaat, maar klopt natuurlijk wel. Als jij niet lekker in je vel zit, is dat niet echt aantrekkelijk. Dus kop op, ga doen waar je zin in hebt! Misschien even lekker uitwaaien in het bos of op het strand, dan kom je straks alweer heel anders thuis.
ik lees mee... vooral die schop onder me hol derriere met formaat toeptafel is nodig maar ik verval weer steeds in snaai-momenten-goedpraten....

Ik wil dunner zijn, sport 2-3x per week. maar als puntje bij paaltje komt eet ik wel dat bakkie ships op zondagavond....
Waarom snaai je?
goeie vraag... omdat t lekker is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven