Het grote glittertopic
maandag 26 november 2012 om 14:17
quote:Eleonora schreef op 26 november 2012 @ 08:02:
Trouwens, mijn hondje had gelogeerd het afgelopen weekend en hinkt nu met haar achterpoot. Kunnen de mensen van het logeeradres niks aan doen hoor, die waren ultra bezorgd en zo maar het is wel heel zielig.
Ze lijkt geen pijn te hebben trouwens maar zet haar rechterachterpoot niet neer tijdens het lopen. Ik heb óveral aan gevoeld, ik geknepen, tussen gekeken maar er is niks te zien. Ze kwispelt gezellig, piept niet, niks maar trekt met die achterpoot.
Even aanzien of meteen naar de dokter rennen?
Niet rennen Leovandebeo. Denk aan je eigen achterpootje.
Trouwens, mijn hondje had gelogeerd het afgelopen weekend en hinkt nu met haar achterpoot. Kunnen de mensen van het logeeradres niks aan doen hoor, die waren ultra bezorgd en zo maar het is wel heel zielig.
Ze lijkt geen pijn te hebben trouwens maar zet haar rechterachterpoot niet neer tijdens het lopen. Ik heb óveral aan gevoeld, ik geknepen, tussen gekeken maar er is niks te zien. Ze kwispelt gezellig, piept niet, niks maar trekt met die achterpoot.
Even aanzien of meteen naar de dokter rennen?
Niet rennen Leovandebeo. Denk aan je eigen achterpootje.
maandag 26 november 2012 om 18:31
O lief Eindeloos!
Mooie haard ook trouwens!
Hoe is het vandaag met de hond gegaan?
Ik had een hang en wurgdag. Even niks na het achterlijk drukke weekend.
Tot mijn grote schrik kom ik er net achter dat het voor ons aanstaande zaterdag al pakjesavond is.
Raaaahhhhhh!
Het volgende glitterplaatje slaat nergens op maar ik moet toch wát.....
Mooie haard ook trouwens!
Hoe is het vandaag met de hond gegaan?
Ik had een hang en wurgdag. Even niks na het achterlijk drukke weekend.
Tot mijn grote schrik kom ik er net achter dat het voor ons aanstaande zaterdag al pakjesavond is.
Raaaahhhhhh!
Het volgende glitterplaatje slaat nergens op maar ik moet toch wát.....
dinsdag 27 november 2012 om 12:43
dinsdag 27 november 2012 om 22:01
woensdag 28 november 2012 om 11:19
Hello glitterbabes!
De poot van de hond is nog mank maar ze schijnt er geen last van te hebben en soms 'vergeet' ze hem gewoon en loopt er op.
De poot van 't vrouwtje is daanentegen onvergetelijk. Wat doet dat kreng zeer.
Even niks vandaag en dus ook geen glitterplaatje, dat gaat niet vanaf de Ipad.
Hoe is het met jullie?
De poot van de hond is nog mank maar ze schijnt er geen last van te hebben en soms 'vergeet' ze hem gewoon en loopt er op.
De poot van 't vrouwtje is daanentegen onvergetelijk. Wat doet dat kreng zeer.
Even niks vandaag en dus ook geen glitterplaatje, dat gaat niet vanaf de Ipad.
Hoe is het met jullie?
woensdag 28 november 2012 om 12:59
Ooh Leo, wat vervelend, die pijn! Is het aan je niet geopereerde been en wanneer zit het in de planning dat die geopereerd gaat worden?
Ik werd trouwens wakker met migraine. Op m'n vrije dag. Zo'n slechte planning! Gelukkig is e.e.a. weer op aanvaardbaar niveau en ik hoop vanmiddag nog wat in de tuin te kunnen doen. Wát een weer!
Ik werd trouwens wakker met migraine. Op m'n vrije dag. Zo'n slechte planning! Gelukkig is e.e.a. weer op aanvaardbaar niveau en ik hoop vanmiddag nog wat in de tuin te kunnen doen. Wát een weer!
Later is nu