bloemkool met ei
zondag 2 december 2012 om 08:46
Als lunch wou ik vandaag iets met bloemkool en ei maken.. nu had ik een vraagje als ik de bloemkool helemaal fijn maak met een keukenmachine en het losgeklopt ei erdoorheen roer. Kan dit dan samen in de oven? of word het ei dan niet gaar? Ook had ik snel in een receptenboekje gelezen dat je van bloemkool ook brood kon maken. Op internet vind ik dit niet terug.. Weet iemand daar iets van?
zondag 2 december 2012 om 09:10
zondag 2 december 2012 om 09:15
Kook de bloemkool beetgaar
Maak een mengsel van meel + ei + bakpoeder + melk + snufje zout.
Dompel de bloemkool in het mengseltje en frituur deze dan eventjes of bak het in een pannetje met een bodempje olie, tot er een heerlijke gouden krokante laagje omheen zit.
Zoooo lekker is dit! Eet smakelijk...
Maak een mengsel van meel + ei + bakpoeder + melk + snufje zout.
Dompel de bloemkool in het mengseltje en frituur deze dan eventjes of bak het in een pannetje met een bodempje olie, tot er een heerlijke gouden krokante laagje omheen zit.
Zoooo lekker is dit! Eet smakelijk...
zondag 2 december 2012 om 10:26
quote:ella9 schreef op 02 december 2012 @ 09:20:
Ik wou het vervolgens met rucola sla en zelfgemaakte zongedroogde tomaatjes opeten.. dus een soort couscous met ei/bloemkool smaak en sla.. ik ben erg veel aan het uitproberen qua kookkunsten hihi. billyjean. dat klinkt ook heerlijk ^^Klinkt nogal saai als je er niet minstens 'n lekkere laag kaas overheen doet...
Ik wou het vervolgens met rucola sla en zelfgemaakte zongedroogde tomaatjes opeten.. dus een soort couscous met ei/bloemkool smaak en sla.. ik ben erg veel aan het uitproberen qua kookkunsten hihi. billyjean. dat klinkt ook heerlijk ^^Klinkt nogal saai als je er niet minstens 'n lekkere laag kaas overheen doet...