Pizza Ferrari

10-12-2012 12:22 15 berichten
Wie heeft er een? En wil ik er ook een?

Oftewel: is het een goede aankoop of een aankoop uit de categorie broodbakmachine?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het een bijzondere smaak pizza was, maar blijkbaar is het een pizzabakding?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Ik vroeg me ook al af wat voor pizza dat zou zijn...
Ik wil er één! Een vriendin van mij heeft er één thuis en zij is helemaal gek van het ding. Schijn je heerlijke pizza's mee te kunnen bakken en binnen 5 minuten zijn ze klaar. Ik vind hem alleen wel duur in aanschaf.
wat?
Het lijkt mij vooral een enorm ruimte-innemend-apparaat
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ken ze niet maar wat heerlijk lijkt het mij als je zelf pizza kan maken zoals je ook bij een pizzaria kan krijgen. Jammer dat het dan ook meteen onbetaalbaar moet zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
"Schijnt" Oempa Loempa? Je bent nog niet wezen proeven? Ik ken niemand met zo'n ding, anders wist ik het wel

@himalaya: gelukkig woon ik groot
Ik heb er een geleend van een vriendin en je kunt er lekkere pizza's mee maken, maar het is echt een ding op je aanrecht. Een Italiaanse collega gaf mij de goudentip voor een lekkere pizzabodem. Ga naar het tuincentrum en koop daar een hardstenen tuintegel. Ik heb een marmersteen voor 11 euro gekocht en het werkt echt geweldig.
Ja, inderdaad, dat is dè tip van Kimmy. Je legt de steen in de oven, je zet de oven op de allerhoogste stand en je legt je pizza op dit steen. Ik leg er zelf wel bakpapier onder, omdat ik 'm er anders niet vanaf krijg. De pizza is zo klaar en heerlijk knapperig.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Ik zou voor de tuintegel gaan. Lijkt me idd een enorme sta-in-de-weg.
quote:kimmy73 schreef op 10 december 2012 @ 21:31:

Ik heb er een geleend van een vriendin en je kunt er lekkere pizza's mee maken, maar het is echt een ding op je aanrecht. Een Italiaanse collega gaf mij de goudentip voor een lekkere pizzabodem. Ga naar het tuincentrum en koop daar een hardstenen tuintegel. Ik heb een marmersteen voor 11 euro gekocht en het werkt echt geweldig.Ik zag bij Airmiles dat je een pizzasteen gratis kan bestellen voor airmilespunten. Ik denk dat ik hem ga bestellen, ik heb er genoeg punten voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een goede tip van Kimmy - ga dat binnenkort ook doen!

Prijs van de Ferrari valt mee, maar voor dat bedrag (160e) alleen maar pizza's kunnen bakken...dan moet je wel érg van pizza houden.
Ik maak gewoon zelf pizza op de bakplaat. Word ook heelijk knapperig
MV, da's een prima investering, zo'n pizzasteen. Hij werkt ook geweldig voor het zelf bakken van broden in je oven!

http://uitdekeukenvanarde ... l/2007/03/pizzasteen.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven