Borderline

07-12-2012 17:00 190 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik weet dat er al onderwerpen over borderline(rs) zijn. Maar die zijn dood gevallen en er worden geen nieuwe reacties meer geplaatst.

Ben de laatste tijd best veel met borderline bezig zoals informatie er over zoeken op internet en ervaringen van andere mensen lezen die bevriend zijn geweest of een relatie hebben gehad met een borderliner.

Ik ben twee jaar lang bevriend geweest met een borderliner we zagen elkaar dag en nacht.

Dat is over gegaan omdat ik erachter kwam dat ze lieg, snel boos en ze kon niet tegen kritiek.

Ook was ze niet vriendelijk naar mijn andere vriendinnen, en dat vind ik respectloos je kunt je minstens netjes voor stellen.

Ook was haar gedrag van heel blij naar in eens boos als je bijvoorbeeld iets deed waar zij geen zin in heeft of wat tegen haar mening in was.

Alle slechte kanten...

Ook hebben we hele leuke gekke dingen mee gemaakt. Het kon gezellig zijn en kan maar met weinig mensen zo hard lachen.

Toch koste het mij te veel energie om deze vriendschap tot stand te houden. Ze was te veel met haar eigen problemen bezig terwijl ik het ook niet makkelijk had maar daar werd niet naar gekeken.

Hebben jullie ervaringen met borderliners?

Wat vinden jullie van de ziekte borderline?

xxx
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 00:03:

[...]

Slide, palanja, slide. En jouw alter dan?I've got a spell on you....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:palanja schreef op 10 december 2012 @ 00:06:

[...]

I've got a spell on you....Ik had al een tijdje jeuk in mijn kruis ja. Dank je voor dit stukje achtergrond.
Palanja, jij was toch met die ex met bord........ ben duidelijk niet genoeg meer op het forum
I have my fears but they do not have me
quote:palanja schreef op 10 december 2012 @ 00:04:

[...]

als ik mij niet vergis hebben jij en Del al heel wat afgekletst... ben alleen die nick vergeten....

Nou, jij had er anders ook wel zin in hoor Paloma.

Maar die nick ga je je toch niet meer herinneren. En zowel. hou het stil, anders moet ik wéér iets nieuws verzinnen.
Of heb je iets met Marla..... ?
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 00:07:

[...]

Ik had al een tijdje jeuk in mijn kruis ja. Dank je voor dit stukje achtergrond.

Achtergrond?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:del_speciaal schreef op 10 december 2012 @ 00:08:

[...]

Nou, jij had er anders ook wel zin in hoor Paloma.

Maar die nick ga je je toch niet meer herinneren. En zowel. hou het stil, anders moet ik wéér iets nieuws verzinnen.

Juist ja....

Is goed... your secret is safe with me....
quote:aponi schreef op 10 december 2012 @ 00:08:

Of heb je iets met Marla..... ?Inderdaad ex met BPS...
quote:aponi schreef op 10 december 2012 @ 00:08:

Of heb je iets met Marla..... ?

Ohh?

Dat lijkt me nu niks he, samen met je geliefde ex op het Vivaforum.
quote:palanja schreef op 10 december 2012 @ 00:09:

[...]

Achtergrond?Ok, Pal, ik kan het niet meer voor me houden. Wil je me terug? Ik heb heel veel zelfhulpboeken gelezen mijn leven gebeterd.
Geen wonder dat je alle topics over bordeline afstruint Palanja.. je onmogelijke 'ex' ben je aan het zoeken!
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 00:10:

[...]

Ok, Pal, ik kan het niet meer voor me houden. Wil je me terug? Ik heb heel veel zelfhulpboeken gelezen mijn leven gebeterd.

Oh Please.....

Elke, zichzelf respecterende, borderliner heeft natuurlijk schematherapie gedaan..... minstens.......

Zonder ben je echt niet aantrekkelijk.....
quote:del_speciaal schreef op 10 december 2012 @ 00:13:

Geen wonder dat je alle topics over bordeline afstruint Palanja.. je onmogelijke 'ex' ben je aan het zoeken!

Ik hoef nooit ver te zoeken naar mijn onmogelijke Ex....

Wat ontroerend dat ik hier nou getuige van mag zijn..... hebben jullie elkaar nog voor de kerst teruggevonden....
Is schematherapie de nieuwe VERS?
quote:palanja schreef op 10 december 2012 @ 00:13:

[...]

Oh Please.....

Elke, zichzelf respecterende, borderliner heeft natuurlijk schematherapie gedaan..... minstens.......

Zonder ben je echt niet aantrekkelijk.....Laat maar Pal....
Maar goed beste mensen, ik duik mijn bed in.. even bedenken wie ik morgen het leven zuur ga maken en dan nog een filmpje kijken.

Trustuhhh
quote:aponi schreef op 10 december 2012 @ 00:16:

Wat ontroerend dat ik hier nou getuige van mag zijn..... hebben jullie elkaar nog voor de kerst teruggevonden....Echte liefde Aponi..het moet zo zijn. Het staat in de sterren geschreven..
quote:Marla_Singer schreef op 10 december 2012 @ 00:17:

[...]

Laat maar Pal....

Er begint me iets te dagen, ik weet alleen nog niet wat....

Of beter..... wie.......
.
Wat atjuuh zegt, dus. Precies dezelfde ervaring, alleen wilde ik dat er destijds iemand was geweest waar ik kon intrekken. Er zullen best enorm veel verschillen tussen mensen met borderline zijn hoor, alleen zie ik jammer genoeg ook stuitend veel overeenkomsten.
Computer says nooooo
.
Ja, mijn moeder heeft ook borderline, atjuuh, wat je schrijft is heel herkenbaar. Of je het over dezelfde vrouw hebt. Echter ben ik inmiddels (al lang) volwassen en mijn eigen leven opgebouwd. Ik ben inmiddels al jaren gelukkig en een fijn leven, maar nog steeds kan ik jaloers zijn op mensen met fijne, liefhebbende ouders. Een moeder die je in bed stopt als je de griep hebt, 2 ouders die van elkaar houden, een moeder die een veilige haven voor je is, in plaats van haar veilige haven te moeten zijn.

Vreselijk dat de kinderen van je vriend het zo moeilijk met hun moeder hebben. Mensen zouden soms beter moeten nadenken voor ze aan kinderen beginnen.
Computer says nooooo
Ze stuurt die smsjes niet (heel) bewust Atjuuh. Het is de ziekte die dat doet. Dit is geen excuus. Maar ook geen reden om kwaad op haar te worden omdat ze zich 'borderlinerig' gedraagt. Veel 'borderliners' kunnen, als ze kwaad zijn, simpelweg niet normaal communiceren.

Je moest eens weten wat mijn vriend al voor k*tsmsjes van mij gehad heeft omdat ik kwaad was (bijv omdat hij voor werk 3 dagen in het westen zat). Of zelfs helemaal geen smsjes, dat ik gewoon al die dagen niks van me liet horen uit kwaadheid.
Atjuhh, begrijp ik nu goed dat je nu samen bent met de ex van je moeder?

Verder zijn deze verhalen heel erg.

De extreme vorm van borderline. Ik begrijp niet dat er niet gezocht wordt naar hulp door diegene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven