IPhone 5

22-12-2012 23:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag mijn nieuwe IPhone gehaald, ben er heel blij mee! Had hiervoor een BB, maar dit is toch wel iets heel anders! Moet alles nog uitzoeken,maar de Viva app staat er al op. Ik wil nu al niets anders meer.Ben er gewoon erg happy mee, dat wilde ik ff kwijt hier!
Niets anders meer dan een iPhone bedoel je toch hoop ik?

De viva app is een groot drama helaas..

Heel veel plezier met je iPhone, goede keuze
Ja, het schijnt een drama te zijn. Je hebt ook 2 topics geopend.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Nikkie79 schreef op zaterdag 22 december 2012 23:15 Leuk voor je! Had je hiervoor ook een iPhone?
En je bent er zo blij mee dat je dacht: ik open er twee topics over
quote:Nikkie79 schreef op zaterdag 22 december 2012 23:15 Leuk voor je! Had je hiervoor ook een iPhone?Nee Blackberry alleen het scherm is al een vooruitgang (groter)
quote:HelgaV schreef op zaterdag 22 december 2012 23:17 En je bent er zo blij mee dat je dacht: ik open er twee topics over
quote:HelgaV schreef op zaterdag 22 december 2012 23:17 En je bent er zo blij mee dat je dacht: ik open er twee topics overHaha ging per ongeluk
De app werkt weer als een godje zo te zien
quote:Houston77007 schreef op zaterdag 22 december 2012 23:19 Waar heb je die gehaald. Zelf een iphone 4 en heel blij mee, maar vanadaag met beste vroendin op pad geweest voor een iphone 5 voor haar. Simlockvrij, maar nergens verkrijgbaar.
quote:Houston77007 schreef op zaterdag 22 december 2012 23:19 Waar heb je die gehaald. Zelf een iphone 4 en heel blij mee, maar vanadaag met beste vroendin op pad geweest voor een iphone 5 voor haar. Simlockvrij, maar nergens verkrijgbaar.Foonwinkel
Joh.
Wie weet er nog leuke apps?
Je bent zelfs zoooo happy dat je 2 topics hierover opent???

En dat voor zo'n piece of crap????
quote:Naara schreef op 23 december 2012 @ 08:16:

Je bent zelfs zoooo happy dat je 2 topics hierover opent???

En dat voor zo'n piece of crap????Jaloers zeker? Gewoon even doorsparen, kan je ook dit geweldige toestel kopen.
ik heb ook een iPhone gehad maar vind het echt niets. Vooral de iPhone5 vind ik niks, raar gevormd en zo licht en voelt niet fijn in de hand. Maar als jij er blij bent is het goed toch!

geniet van je nieuwe telefoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven