Adhd erger dan add??

15-01-2013 20:58 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
is add onzin , aanstellering ..?

ik vind van wel is dat normaal ?

Heb zelf add

en is het broertje van adhd
Zayn!
Dat zie je niet, alleen als er een punt achter staat.

Of een dikke enter, zoals dit

zo.
ik wil perfect zijn.... Okal bestaat het voor heel veel niet
Zayn!
Meiden, mijn dope is uitgewerkt en ik ook;)

Weltrusten allemaal en @ Mentalist - ben benieuwd naar je nieuwe motto .

Succes met de film kijken en de rest
Dan moet je minder televisie kijken, want zo is het leven echt niet.
@ delores ik zie het wel ... Ja het is mijn tekst weet ik maar toch zie ik het gwn
Zayn!
ik neem geen nieuwe motto
Zayn!
Ja maar als ik zo typ niet, dan is het moeilijker om het op te slaan voor iedereen.
ik weet het .... Ik haat het omdat ik het allemaal niet wil hebben ... En ik accepteer het niet ... Okal weet ik dat het niet kan ... En dat het wel zal moeten..
Zayn!
hoe bedoel je op te slaan?
Zayn!
om het te onthouden. dat bedoel ik met opslaan.
ik wil het niet hebben of zijn
Zayn!
Helaas, perfectie zit er niet in.

Je kunt een hekel hebben aan jezelf, een hekel hebben aan alles 'wat er maar mis is', maar als je daar maar in blijft rondzwemmen wordt het niet beter. Je wordt er niet gelukkiger van. Je kunt niet morgen wakker worden in 'n ander lichaam, dus je zult het toch met jezelf moeten doen.

Dus je kunt wel roepen dat je het gewoonweg niet accepteert, maar het is zoals het is. Het niet accepteren maakt je ongelukkiger dan nodig. Accepteren en ermee leren leven, dat levert je veel meer op.

Bespreken in therapie dus en ermee aan de slag.

Die toverelfjes bestaan niet, het leven is niet perfect maakbaar, sommige dingen zijn zoals ze zijn - maar wát je ermee doet en hoe je ermee omgaat, daarop heb je wel invloed...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Mentalist, ik vind het heel moeilijk om wijs te worden uit je berichten, maar heb wel een site waar je misschien iets aan hebt.

ADHD/ADD

Probeer jezelf niet te haten om wat je niet goed kunt, richt je op de dingen die je wel goed kunt.
hmmmm snap het niet....

@anoaur

ik kan niks
Zayn!
ik wou dat het kon .. Wakker worden in een lichaam van iemaand andrers .... Ik wil het niet accepeteren ..... Ik wil het gwn niet hebbenm ...

@roodpaar ik kan niks
Zayn!
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:34:

@ fame waarom put op eind als je toch ziet dat het einde van de zin is .... bij mij is het anders ik zie het gwn als tekst@Fame. Waarom een punt op het einde van een zin wanneer je toch ziet dat het het eind van de zin is? Bij mij is het anders. Ik zie het gewoon als tekst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:46:

hmmmm snap het niet....

@anoaur

ik kan niks

Hou op met je "ik kan niks, ik ben waardeloos!" Dat is een keuze om zo over jezelf te denken! Heus, af en toe mag dat best even, maar je lijkt er nu een soort grondhouding van te maken.

Hier nog een link naar een heel leerzaam topic op Viva over AD(H)D: lees dit alsheblieft, je kunt er heel veel van leren.

http://forum.viva.nl/forum/Psyche/AUB_g ... ages/89873
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:49:

ik wou dat het kon .. Wakker worden in een lichaam van iemaand andrers .... Ik wil het niet accepeteren ..... Ik wil het gwn niet hebbenm ...

@roodpaar ik kan niks

Jawel, je kan leren. Zo heb je vandaag geleerd dat met hoofdletters schrijven op een forum als schreeuwen wordt gezien. Dus je kan leren. Leren is groeien, en al groeiende leer je.

Hou op met dat negatieve gezwelg en grijp je kansen. Je maakt je eigen leven, maar als je niets doet heb je geen leven.
grondhouding hoe bedoel je?

@ boven Hmm dat kan iedereen wel snappen

hoe je letter in drukt en wat caps is .. Wrm mag je niet scheeuwen op topic?
Zayn!
Mentalist!

Een goede vriend van mij heeft een hersentumor, hij ligt in coma en kan elk moment doodgaan.

Hij kan niks. Dat klopt.

Jij hebt alleen maar ADD. jij kunt alles net als een ander. Hou op,met mekkeren en aan de slag met je therapie.
alsof ik wel wat kan ... Ja eten drinken typen simpele dingen
Zayn!
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:54:

grondhouding hoe bedoel je?

@ boven Hmm dat kan iedereen wel snappen

hoe je letter in drukt en wat caps is .. Wrm mag je niet scheeuwen op topic?Omdat je niet schreeuwend communiceert. Niet op een forum en niet als je echt met iemand praat.
ik schreeuw zo vaal (heb geen odd)
Zayn!
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:57:

alsof ik wel wat kan ... Ja eten drinken typen simpele dingenAls je zo graag naar school wilt kan je op internet door het doen van kinder taal en rekenspelletjes je skills verbeteren. Doet geen pijn, kan je altijd en overal doen (ik neem aan dat je apps kan downloaden, want je schrijft nu ook met je telefoon op internet?) en is leuker dan hier te blijven klaagzingen.
quote:thementalist schreef op 15 januari 2013 @ 23:57:

alsof ik wel wat kan ... Ja eten drinken typen simpele dingen

Mentalist, in plaats van hier zeuren wat je niet kan wil ik je nogmaals aanraden de door mij gelinkte sites te gaan lezen: daar kun je van leren. Als je dat hebt gedaan praat ik graag met je verder!

Grondhouding = een instelling die bepalend is voor je gedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven