Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zondag 11 mei 2008 om 12:05
Weet je, ik heb geen idee hoe laat Nol dichtgaat, maar ik ging pas rond 6 uur naar bed vanochtend...heb lopen zoeken naar mijn huis en zo en nog in de tuin gezeten (met een vriendin en vriend) en kom er net achter dat mijn fiets wel voor de deur staat, maar niet op slot....en dat in hartje Amsterdam...en hij stáát er gewoon nog!
maandag 12 mei 2008 om 09:28
maandag 12 mei 2008 om 13:13
maandag 12 mei 2008 om 14:52
Goed van je Illie !
Ook hier weer véél te veel alcohol gesnoven de afgelopen dagen.
We hebben nog 2 dgn kermis te gaan, weet alleen niet of ik de deur uit ga. *twijfelt meteen al aan d'r eigen woorden*
Summie,
Vriend zit idd in de horeca: vóór de bar.
Dat 't lijkt alsof ie zo laat kwam komt omdat hij heel braaf de hond nog even aan t uitlaten was toen we thuis kwamen en ik dus snel ff ging forummen.
Doet ie overigens altijd als we uit zijn geweest.
Sjar,
Hejje nog lekker gebarbeknoeit?
Redje gaat weer lekker de tuin in, m'n boek roept.
van Red.
maandag 12 mei 2008 om 15:35
dinsdag 13 mei 2008 om 11:47
dinsdag 13 mei 2008 om 12:01
Hoi hoi,
Deze dame was vanacht pas om 3 uur thuis!
We gingen maar heel eventjes een biertje drinken maar vergaten de tijd.
Ik hoef ook gelukkig pas vanmiddag te werken dus doe ook nog lekker relaxed.
Vanaaf nog een keer de kroeg in en dan weer terug naar t normale leven, zonder kermis!
Summie,
Succes meisje!
Deze dame was vanacht pas om 3 uur thuis!
We gingen maar heel eventjes een biertje drinken maar vergaten de tijd.
Ik hoef ook gelukkig pas vanmiddag te werken dus doe ook nog lekker relaxed.
Vanaaf nog een keer de kroeg in en dan weer terug naar t normale leven, zonder kermis!
Summie,
Succes meisje!
dinsdag 13 mei 2008 om 20:40
jongens...ik heb me door illie laten overhalen om te gaan wadlopen op 31 mei. Een tocht van 18 km door de waddenzee. Sjarman gaat ook mee (die vond het een geweldig idee na 8 baco's ). Ik ben bang dat ik de dagen erna niet meer kan lopen van de spierpijn.
Maar volgens illie voel je je naar de zware loop heel erg voldaan.
Maar volgens illie voel je je naar de zware loop heel erg voldaan.
dinsdag 13 mei 2008 om 22:05
En ik heb jullie nog zó gevraagd: Moet ik de vraag herhalen als jullie nuchter zijn? Nee!!! dat hoefde niet!! Jullie wisten 100% zeker dat jullie mee wilden...Hmmm...dan weet ik dus wel wat ik in het vervolg moet doen...toch nog ff checken!
Maarre...je hoeft niet bang te zijn...ja, het is zwaar, maar dat ben je na een dag of 365 ook wel weer vergeten en dan ga je prompt weer...
Maarre...je hoeft niet bang te zijn...ja, het is zwaar, maar dat ben je na een dag of 365 ook wel weer vergeten en dan ga je prompt weer...
woensdag 14 mei 2008 om 20:36
Hallooooooooooooo hier ben ik weer!!!!
Weer veel te laat de kroeg uit gerold gister maar inmiddels helemaal opgedroogd [ en uitgewoond ].
Wat ontzettend sportief van jullie om gezellie met z'n drieën te gaan wadlopen.
Zit nu al uit te kijken naar een uitgebreid verslag.
Vergeet niet dat Sjarman er ook bij is hè als jullie twee heerlijk lopen te keuvelen en hij ietwat achterop raakt.
Summie,
Hoe is t met jou ?
Deze dame gaat vanaaf eens extra vroeg d'r mandje op zoeken in de hoop een beetje slaap in te kunnen halen.
5 dagen op rij de kroeg in begint z'n tol te eisen.
en van Red voor jullie allemaal.
Weer veel te laat de kroeg uit gerold gister maar inmiddels helemaal opgedroogd [ en uitgewoond ].
Wat ontzettend sportief van jullie om gezellie met z'n drieën te gaan wadlopen.
Zit nu al uit te kijken naar een uitgebreid verslag.
Vergeet niet dat Sjarman er ook bij is hè als jullie twee heerlijk lopen te keuvelen en hij ietwat achterop raakt.
Summie,
Hoe is t met jou ?
Deze dame gaat vanaaf eens extra vroeg d'r mandje op zoeken in de hoop een beetje slaap in te kunnen halen.
5 dagen op rij de kroeg in begint z'n tol te eisen.
en van Red voor jullie allemaal.