Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au...ik ga nooooooooooooooooooit meer drinken!

Hoofd = au!!!!!!!

Heb geloof ik een mild katertje en dan bedoel ik niet dat beest dat hier rondloopt!
Weet je, ik heb geen idee hoe laat Nol dichtgaat, maar ik ging pas rond 6 uur naar bed vanochtend...heb lopen zoeken naar mijn huis en zo en nog in de tuin gezeten (met een vriendin en vriend) en kom er net achter dat mijn fiets wel voor de deur staat, maar niet op slot....en dat in hartje Amsterdam...en hij stáát er gewoon nog!
quote:ildiko schreef op 11 mei 2008 @ 11:30:

au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au au...ik ga nooooooooooooooooooit meer drinken!

Hoofd = au!!!!!!!

Heb ik nou weer niks van gemerkt gisteravond/vannacht.

Was supergezellig, vond je ook niet?
Tsja...ik vergeet nog weleens de afspraken die ik met mezelf maak...

Was ontzettend gezellig! Anders was ik ook niet zo lang gebleven natuurlijk.

Geniet vandaag lekker van het weer...ik ga zo naar het Amsterdamse Bos, denk ik...
Ik heb net gezien dat het volgend weekend 19 graden is, dus je hoeft nu niet in de zon te gaan oefenen.
Hahaha...heb ik al gedaan! Was eigenlijk nog wel lekker ook!

Mijn hartslag was wel aan de hoge kant, maar ik heb nu wel een enorm voldaan gevoel en ik heb gewoon 10km gelopen!!!! Ik ben zóóóóóó trots op mij!

Nu ff lekker douchen en dan op mijn kont in de zon!

Goed van je Illie !

Ook hier weer véél te veel alcohol gesnoven de afgelopen dagen.

We hebben nog 2 dgn kermis te gaan, weet alleen niet of ik de deur uit ga. *twijfelt meteen al aan d'r eigen woorden*

Summie,

Vriend zit idd in de horeca: vóór de bar.

Dat 't lijkt alsof ie zo laat kwam komt omdat hij heel braaf de hond nog even aan t uitlaten was toen we thuis kwamen en ik dus snel ff ging forummen.

Doet ie overigens altijd als we uit zijn geweest.

Sjar,

Hejje nog lekker gebarbeknoeit?

Redje gaat weer lekker de tuin in, m'n boek roept.

van Red.
illie

Ik zit gewoon weer in de tuin met een boek. En olijfjes. Wie weet straks nog een wijntje, maar dat weet ik nog niet zeker.

En we gaan lekker weer bbq-en maar nu met zijn tweetjes.

Red, geniet maar lekker van het zonnetje, volgend weekend is het weer over :(
Red, lekker van het zonnetje genoten gister?

Sjar, lekker ge-bbq-ed?

Ik hoef pas om half 1 naar mijn werk, dus doe nu nog ff rustig aan...heerlijk zo'n soort van verlengde vakantioni...

Summer, héél veel succes bij de psych vandaag! Laat je even weten hoe het is geweest?
Ik heb heerlijk gebbq-ed en lekker ijskoude rose gedronken. Als toetje aardbeien met zelfgeklopte slagroom. Mjammie.....
Hoi hoi,

Deze dame was vanacht pas om 3 uur thuis!

We gingen maar heel eventjes een biertje drinken maar vergaten de tijd.

Ik hoef ook gelukkig pas vanmiddag te werken dus doe ook nog lekker relaxed.

Vanaaf nog een keer de kroeg in en dan weer terug naar t normale leven, zonder kermis!

Summie,

Succes meisje!
Zo heey Red!!!

Weet je zeker dat je nog bloed in je alcohol hebt

Zo hee, ben ik gewoon de enige die gisteren niet gedronken heeft!

Nu ja, ok, dat werd ook wel tijd...vakantioni is om en er moet weer gewerkt worden!
jongens...ik heb me door illie laten overhalen om te gaan wadlopen op 31 mei. Een tocht van 18 km door de waddenzee. Sjarman gaat ook mee (die vond het een geweldig idee na 8 baco's ). Ik ben bang dat ik de dagen erna niet meer kan lopen van de spierpijn.

Maar volgens illie voel je je naar de zware loop heel erg voldaan.
18 km????Nee toch???

Dat kunnen jullie best hoor! Het zou pas echt moeilijk zijn als je rennend naar de overkant zou moeten!
Sjarman en ik waren het echt helemaal vergeten hahaha. Dus het was even een verrassing vanmiddag. Maar ik heb er wel zin in hoor, ben gewoon een beetje bang
En ik heb jullie nog zó gevraagd: Moet ik de vraag herhalen als jullie nuchter zijn? Nee!!! dat hoefde niet!! Jullie wisten 100% zeker dat jullie mee wilden...Hmmm...dan weet ik dus wel wat ik in het vervolg moet doen...toch nog ff checken!

Maarre...je hoeft niet bang te zijn...ja, het is zwaar, maar dat ben je na een dag of 365 ook wel weer vergeten en dan ga je prompt weer...
Ok, Sjar, ff serieus...als ik het kan, kan jij het ook en ik kon het al toen ik nog zwaar aan de sigaret zat èn nooit sportte...
Tuurlijk kan ik het. Ik ben toch een bikkel en geef zeker niet snel op.

Komt helemaal goed hoor Sjarman slepen we wel achter ons aan
Ok, nu jouw nieuwe mantra:

Ik ben een bikkel en geef niet op!

Yo, Red, ben je nou eindelijk al eens een keertje die kroeg uitgerold en opgedroogd?
mijn moeder belt net. Ze heeft voor sjarman en mij kaartjes gekocht voor Theo Maassen op 5 november in de meervaart

Wat onwijs lief van mijn mama he?
Dat is zeker onwijs lief! gaaf joh!!
Hallooooooooooooo hier ben ik weer!!!!

Weer veel te laat de kroeg uit gerold gister maar inmiddels helemaal opgedroogd [ en uitgewoond ].

Wat ontzettend sportief van jullie om gezellie met z'n drieën te gaan wadlopen.

Zit nu al uit te kijken naar een uitgebreid verslag.

Vergeet niet dat Sjarman er ook bij is hè als jullie twee heerlijk lopen te keuvelen en hij ietwat achterop raakt.

Summie,

Hoe is t met jou ?

Deze dame gaat vanaaf eens extra vroeg d'r mandje op zoeken in de hoop een beetje slaap in te kunnen halen.

5 dagen op rij de kroeg in begint z'n tol te eisen.

en van Red voor jullie allemaal.
Hahaha...Red, we gaan niet met z'n drietjes hoor! Er gaan nog twee mannen en een vrouw mee. Totaal met z'n zessen dus, tot nu toe...

Hey enne...al vijf dagen naar de kroeg...dat doe ik je niet na hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven