De schuld van het forum!
vrijdag 18 januari 2013 om 11:45
Ik las net dat iemand een bepaald sapje had gekocht op aanraden van iemand op het forum, voor een betere huid.
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
Zelf heb ik weleens een bepaald haarproduct gekocht waarover ik hier gelezen had (waardeloos spul trouwens), en ben ik aan de Rapley-methode begonnen met mijn kinderen (werkte voor oudste, maar niet voor jongste) en er zijn vast nog wel wat dingen waarbij mijn mening/aankopen door het forum beinvloed was.
Wat heb jij gekocht/gedaan op aanraden van iemand op het forum?
vrijdag 18 januari 2013 om 11:47
Ik heb mijn niet lekker zittende schoenen ingelopen en mijn blaren ingetapet. En een deel van mijn huis opnieuw ingericht.
Overigens, de titel suggereert dat je het forum ergens de schuld van kunt geven. Ik denk dan: je kunt nog altijd zelf nadenken en besluiten of een tip volgen wel of geen goed idee is.
Overigens, de titel suggereert dat je het forum ergens de schuld van kunt geven. Ik denk dan: je kunt nog altijd zelf nadenken en besluiten of een tip volgen wel of geen goed idee is.
vrijdag 18 januari 2013 om 11:54
vrijdag 18 januari 2013 om 11:56
Nou ik heb mijn hyves acount gedeleted. Mijn dochter heeft er in een onbewaakt ogenblik zo mee zitten knoeien dat het ondanks alle adviezen die ik kreeg op dit forum voor mij niet meer te doen was om m in de juiste grote weer terug te krijgen. Uit eindelijk gaf iemand me als tip dat ik m dan maar gewoon het beste kon deleten. Ik dacht ach waarom ook niet. Ik kan tenslotte zo weer een nieuwe aan maken wanneer ik dat wil.Maar dat heb ik nog steeds niet gedaan trouwens . En even twijfelde ik om over te gaan op facebook. Maar nee. Dat heb ik ook nog steeds niet.
vrijdag 18 januari 2013 om 11:56