speltbrood

18-01-2013 22:35 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in Speltbrood. Lekker morgen bij de soep. Weten jullie of Albert Heijn dat heeft?
nee, volgens mij niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee , heeft t niet . T speltbrood bij de Jumbo hoef je ook niet te proberen want dat is niet 100% spelt.
Weten jullie waar wel? Hier zit alleen AH eigenlijk. Zou de Hema het hebben? La Place?
Die bakkerij bij V&D bedoel ik.
allemaal niet, je zou het bij een bakker kunnen proberen of anders een natuurwinkel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waarom niet even naar een gewone bakker of natuurwinkel?
Ja, EkoPlaza of een andere bio/natuur winkel heeft 't wel. Eh, nou ja, verkoopt het wel. Maar aangezien 't nu opeens hip is, kan het ook uitverkocht zijn natuurlijk
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Op de markt? Hier hebben ze dat volgens mijn wel bij die marktbakker.
Ik koop speltbrood bij Marqt. Schreeuwend duur (ruim 4 euro voor een klein broodje) maar ik vind het erg lekker.
De echte bakker verkoopt het hier wel, maar wat voor bijzonder brood is het eigenlijk? Smaakt het zoals desembrood?
Ik hoor dit steeds vaker, wat is er zo goed of bijzonder aan speltbrood?
Spelt is minder belastend voor je darmen dan tarwe. En het is erg lekker.
Dan ga ik mij morgen eens zo'n brood halen, ik ken een bakker die dit bakt.
En is het dan nog volkoren of stel ik nu een domme vraag?
Hema heeft het, of had het in ieder geval.. Geen idee of ze het nog hebben..
Heb maandag speltbrood bij AH gekocht. Zag er lekker uit en voelde zwaar qua gewicht. Vol verwachting keek ik uit naar mijn lunch..... helaas,.... die bakker vd Appie heeft niet echt een topbrood gebakken. Koop hem niet weer.
Ik heb nog nooit speltbrood gevonden bij de Ah... EN echt vaak gekeken en gevraagd..
Zelf bakken geen oplossing? Koop je spelt bloem bij Ekoplaza oid. Is wrsch goedkoper en lekkerder dan kant en klaar.
Er is hier geen echte bakker in de buurt. Althans, nooit gezien sinds ik hier woon. Wel jammer. Ik bak meestal zelf brood of haal het bij AH, terwijl ik niet echt een fan ben van het brood daar.
Lijkt me sterk dat er geen bakker of natuurwinkel is, maar wel een AH, V&D en Hema is. Heb je al gegoogled?
Ik koop t of bij een Franse bakker maar ook bij Marqt. Duur maar lekker!
Ah brood mag van mij de naam brood niet eens dragen....

Ooit een test gezien met wat er allemaal in supermarkt brood zit. Jakkes!!!!
In Rotterdam vind ik de afstanden soms best groot en je moet echt de 'plekken' kennen. Morgen wil ik even naar het centrum gaan. De grote winkels weer ik wel te vinden, maar kleinere zaken nog niet. In de buurt zit geen bakker volgens google. Overigens is het op zaterdag altijd erg druk overal. Zelf bakken kan ik natuurlijk ook overwegen.
quote:Neele01 schreef op 18 januari 2013 @ 23:55:

Ah brood mag van mij de naam brood niet eens dragen....

Ooit een test gezien met wat er allemaal in supermarkt brood zit. Jakkes!!!!Sommigen zijn weg van Ah brood , ben er zelf ook geen liefhebber van. Proef echt verschil met brood wat van de echte bakker komt of uit de supermarkt. Maar nu ik dit van jouw lees worden er dus nog hele andere dingen in de supermarktbroden gedrukt Heb het zelf niet gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven