speltbrood
zaterdag 19 januari 2013 om 00:03
In Rotterdam vind ik de afstanden soms best groot en je moet echt de 'plekken' kennen. Morgen wil ik even naar het centrum gaan. De grote winkels weer ik wel te vinden, maar kleinere zaken nog niet. In de buurt zit geen bakker volgens google. Overigens is het op zaterdag altijd erg druk overal. Zelf bakken kan ik natuurlijk ook overwegen.
zaterdag 19 januari 2013 om 00:06
quote:Neele01 schreef op 18 januari 2013 @ 23:55:
Ah brood mag van mij de naam brood niet eens dragen....
Ooit een test gezien met wat er allemaal in supermarkt brood zit. Jakkes!!!!Sommigen zijn weg van Ah brood , ben er zelf ook geen liefhebber van. Proef echt verschil met brood wat van de echte bakker komt of uit de supermarkt. Maar nu ik dit van jouw lees worden er dus nog hele andere dingen in de supermarktbroden gedrukt Heb het zelf niet gezien
Ah brood mag van mij de naam brood niet eens dragen....
Ooit een test gezien met wat er allemaal in supermarkt brood zit. Jakkes!!!!Sommigen zijn weg van Ah brood , ben er zelf ook geen liefhebber van. Proef echt verschil met brood wat van de echte bakker komt of uit de supermarkt. Maar nu ik dit van jouw lees worden er dus nog hele andere dingen in de supermarktbroden gedrukt Heb het zelf niet gezien