Grazia - Ageplay

19-01-2013 19:28 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week staat er in de Grazia een artikel over ageplay. Volwassen mannen en vrouwen die zich graag verkleden als baby/kleuter. Bij ageplay gaat het vooral om micromanaging- een iemand is het kind , de babygirl, en de ander is de daddy. Daddy beslist over ALLES van zijn babygirl, van wat ze aandoet tot wat ze eet. Toen ik dit las vond ik het echt behoorlijk ziek. Dit is niet alleen maar kinky bed gedrag, dit gaat veel verder... waarom zou je je vrijheid in handen willen geven van een ander? Over de hele wereld zijn zoveel onderdrukte vrouwen die anders willen en deze meid wordt hier geil van!

Ik snap dat mensen geil worden van schattige jurkjes e.d. Voor mijn part stopt je in elk gat van je lichaam een dildo. Maar ben ik de enige die het eng/gek vindt dat iemand zo'n beeld heeft van zichzelf en relaties?
Zolang het met instemming van beide is en ik er niet mee lastig gevallen word doen ze maar wat ze willen.
Mijn god, ze heeft ook pedagogiek gestudeerd. En nu vindt ze vijf een mooie leeftijd... ik zou echt NOOIT zo iemand als juf willen hebben voor mijn kinderen. *RIL*
quote:gizz schreef op 19 januari 2013 @ 19:33:

Zolang het met instemming van beide is en ik er niet mee lastig gevallen word doen ze maar wat ze willen.Je kunt je afvragen of iemand met psychische problemen wel echt weloverwogen ergens mee in kan stemmen.
Ik heb gezien dat er kerels zijn die zich laten adopteren als adult baby.

Ik zou niet zo´n man willen. Echter kan ik me verder niet ergeren aan het idee dat een ander afwijkende ideeën heeft van wat opwindend is.

Als er maar geen mensen lastig voor worden gevallen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik vind het vooral heel erg dat ze met kinderen werkt en een bijlesinstituut op aan het zetten is.

Dat maakt het gewoon heel ziek.
Volgens mij snap je het niet helemaal.....
Je haalt twee dingen door elkaar.

Het normale leven en het seksleven van deze vrouw.

Zelfs wat je weet van age play is niet veel. Lees je eerst eens behoorlijk in voordat je vanalles op het net gooit wat nergens op slaat.
quote:piepepopje schreef op 19 januari 2013 @ 19:42:

Dat maakt het gewoon heel ziek.Wie weet hoe shockerend de sekslevens van de andere mensen zijn zonder dat jij er weet van hebt...
quote:piratorarT schreef op 19 januari 2013 @ 19:46:

[...]

Wie weet hoe shockerend de sekslevens van de andere mensen zijn zonder dat jij er weet van hebt...+1
quote:piepepopje schreef op 19 januari 2013 @ 19:42:

Ik vind het vooral heel erg dat ze met kinderen werkt en een bijlesinstituut op aan het zetten is.

Dat maakt het gewoon heel ziek.

Waarom? Misschien kan zij zich daardoor wel perfect inleven in de belevingswereld van een kind.

Het gaat jou toch niks aan wat iemand in z'n privétijd doet.

Mss laat jouw huisarts wel elke avond over z'n hoofd heen plassen, dat is jouw zaak niet.
quote:Scamp schreef op 19 januari 2013 @ 19:44:

Je haalt twee dingen door elkaar.

Het normale leven en het seksleven van deze vrouw.

Zelfs wat je weet van age play is niet veel. Lees je eerst eens behoorlijk in voordat je vanalles op het net gooit wat nergens op slaat.

Ik ken iemand die er aan doet, een man. Voor hem ging het echt om het onderdanige.

Maar ik vind het gewoon abnormaal dat je doet alsof je een 5 jarige bent terwijl je met kinderen werkt.
quote:piratorarT schreef op 19 januari 2013 @ 19:46:

[...]

Wie weet hoe shockerend de sekslevens van de andere mensen zijn zonder dat jij er weet van hebt...Bah.
quote:piepepopje schreef op 19 januari 2013 @ 19:34:

Mijn god, ze heeft ook pedagogiek gestudeerd. En nu vindt ze vijf een mooie leeftijd... ik zou echt NOOIT zo iemand als juf willen hebben voor mijn kinderen. *RIL*

En daar zul je dus nooit achterkomen.

Dat is het mooie er van.

Mijn ding is het ook niet maar zolang je met je seksspelletjes niemand kwaad doet... go your gang.
Dubbel
Piepjepopje, alleen rech toe recht aan voor jou? Alleen sex om kindjes te maken?

Sommige mensen hebben wat extremere wensen en hebben iemand gevonden waarmee ze dat veilig kunnen doen.

Hartstikke fijn toch?

Ze doen er niemand pijn mee, ze vallen niemand lastig en wat ze in de slaapkamer doen is hun keuze.

Joh, ik snap echt niet wat er ''bah'' aan verschillende sex wensen is.

Kijk, als die `Daddy´s´ nu eens rijk en knap waren- en er komen geen luiers en spenen aan te pas-, dan wil ik ook wel een daddy hoor.
Dat is ook een punt trouwens, bij age play hoeven er helemaal geen luiers, spenen en kinderlijke kleding aan te pas te komen.
`Piepepopje´ klinkt ook wel wat infantiel.
Ik heb zelf niets met dat soort dingen, maar als andere mensen het leuk vinden heb ik er niets op tegen. Zolang het maar plaatsvindt tussen volwassen mensen die het uit vrije wil doen en het weloverwogen doen. Iemands seksleven is privé, ik hoef het niet te weten, en het kan me ook niet schelen wat iemand binnen de muren van zijn/slaapkamer uitspookt. Zolang het maar aan de voorwaarden hierboven voldoet.

Het is je volste recht om het ziek, naar en vreselijk te vinden. Ik zou zelf ook niet staan te juichen als ik een partner trof die dit helemaal het einde vond. Alleen, wat Scamp al zegt: er zijn vele vormen van age play en de mensen die het doen zijn heel verschillend. En er zijn ook heel veel mensen die houden van latex pakjes, handboeien, zweepjes, plasseks en nog veel extremere dingen. Sommige van die mensen werken met kinderen, sterker nog: veel hébben kinderen. Zijn die mensen dan allemaal ziek? Hier kan je verschillend over denken, maar ik denk van niet.
Dus omdat ze met kinderen werkt is ageplay not done?

Okay....

Net zoiets dat de groenteboer geen komkommers mag betrekken in zijn/haar seksspel?
quote:piepepopje schreef op 19 januari 2013 @ 20:09:

Een komkommer is niet jouw verantwoordelijkheid. Ik heb liever dat mijn kinderen worden opgevoed door iemand die niet compleet gestoord is. Echt. En natuurlijk weet je dat nooit zeker. Maar zij komt er zo open en bloot voor uit, dan vind ik dat haar werkgever haar moet ontslaan. Zeker omdat ze vermeld dat ze vaak met striemen en andere wonden naar haar werk gaat en dus ook zo voor de klas staat. Leuk signaal geef je dan af.

Compleet gestoord? Toe maar. Wat zou je dan graag zien? Dat alle toekomstige juffen en meesters aan een rigoureus seksonderzoek werden onderworpen?

Overigens: dit is een artikel in de Grazia. Die overdrijven wel vaker wat. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze complete verhalen verzinnen, want dat doen heel veel vrouwenbladen die "human interest" verhalen plaatsen. Als je je verdiept in dit soort zaken zie je trouwens ook dat de werkelijkheid een stuk genuanceerder ligt. Maar dat staat niet in zo'n blad, want daar kan je geen spannend verhaal van maken.
Schei toch uit.

Je geeft geen reactie op alles wat hier beschreven wordt.

Ik krijg het idee dat je aan het provoceren bent.
Sja, een non-topic op de zaterdagavond.
quote:Liquorice schreef op 19 januari 2013 @ 20:12:

[...]

Compleet gestoord? Toe maar. Wat zou je dan graag zien? Dat alle toekomstige juffen en meesters aan een rigoureus seksonderzoek werden onderworpen?

Overigens: dit is een artikel in de Grazia. Die overdrijven wel vaker wat. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze complete verhalen verzinnen, want dat doen heel veel vrouwenbladen die "human interest" verhalen plaatsen. Als je je verdiept in dit soort zaken zie je trouwens ook dat de werkelijkheid een stuk genuanceerder ligt. Maar dat staat niet in zo'n blad, want daar kan je geen spannend verhaal van maken.Hier een blog van iemand die ermee bezig is: http://browneyesandlenses ... w-is-she-kinkier-than-me/

Verder zitten er zoveel van dit soort mensen op het internet op datingsites en fetisjsites. Ik weet waar ik het over heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven