Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Goeie morgen ,

Heb vanacht bizar slecht geslapen, zal wel komen doordat alle alcohol inmiddels verdampt was.

Vriend sliep hier en had het zelfde dus hebben we die tijd maar met iets nuttigs gevuld, ik bedoel: je moet je toch érgens mee bezig houden hè als je niet slapen kan.

Voel me toch heel erg fit, vanochtend om half 6 al weer op en net terug van het werk.

Verder vandaag geen verplichtingen, alleen een berg stijk om U tegen te zeggen.

Ga ik nu dus maar eerst eens even wegwerken.

Fijne dag verder, van Red.
Hahaha, Red, slecht geslapen, maar toch een goede nacht gehad! Dat doe ik je niet gauw na.

En, ben je al door je strijk heen?

Ik heb vanmorgen gewerkt, maar heel kort, en daarna ben ik eerst gaan shoppen. Ik heb een iPod Shuffle gekocht en heul veul kleren...zit allemaal nog in tassen, dus ik ga zo maar eens kijken wat ik allemaal heb binnengehaald...

Vanmiddag ben ik naar het Amsterdamse Bos gegaan en heb ik 10km gelopen in 66 minuten...ben zóóóóó trots! en ik heb nog 3 minuten tussendoor gewandeld ook...nou ja, dat wandelen ben ik niet zo trots op, maar wel de tijd die ik desondanks heb neergezet!

Nu even lekker mijn badje laten vollopen en mezelf zo nog meer verwennen... Tja, als ik het niet doe, doet niemand het, toch?!!
Ooooooooooohohhhhhhhhhhh!!!

Ik heb net even gekeken wat ik allemaal heb gekocht...de score is: 7 shirts/tops/blouses, 2 jurkjes, 1 rokje en 1 korte spijkerbroek...en natuurlijk de iPod Shuffle...en dat voor iemand die niet van winkelen houdt! Ik vind 't knap!

Sjar, hoe was het bij de psycholoog?

Gaat het een beetje? Is je dipdag al een beetje ten einde?
Alles oke hier. Goede sessie gehad, leuke werkmiddag en vanavond een orienterende sollicitatie op de mail gezet

I feel good, nanananananana
Hay wijffies van me,

Ille,

Geweldig bezig wijffie, lekker lopen en dan ook nog eens jezelf op alle fronten flink verwennen.

Sjar,

Hou dat gevoel vast meissie.

Ik voel me ook helemaal geweldig.

Gaat op alle fronten goed met me.

Heb het wel steeds heel druk met werken én leven!

En niet te vergeten de liefde!

Jaja, vriendje is helemaal in de wolken met mij.

Vanaf Red de broek aan heeft gaat alles ineens een stuk lekkerder met ons.

Heb dus écht veel baat gehad bij alle therapieën.
Go, Sjar!

Go, Red!

Ik heb gisteren allemaal heule leuke shirtjes en jurkjes gekocht, maar die zijn wel echt voor de zomer...en nu is de zomer over... Dat had ik natuurlijk kunnen weten, maarja...

Ik ga ze toch echt niet terugbrengen, want veels te leuk!!

Net weer even drie uurtjes gewerkt...dzjeez...wat een relaxed weekje heb ik gehad qua werk, zeg!

Heerlijk!

Mijn iPod is opgeladen en ik heb muziek klaargezet...nu moet ik het alleen nog van de computer naar de iPod zien te krijgen...daar ga ik me nu maar eens over buigen...
Je moet wel eerst itunes downloaden he il Anders werkt het niet

Ik wil ook nieuwe zomerkleding............ maar vind maar geen tijd om de stad in te gaan. En als ik al tijd heb, is mijn geld weer op ZUCHT!!!
Hé ik heb het zelfde probleem Sjar!

Komt waarschijnlijk omdat ik aan het einde van m'n loon altijd nog een stukje maand over heb..

Heb vorige week een hele mooie witte broek van cars gekocht en heb hem welgeteld één keer aan gehad!

Had al een paar hele mooie sexy shirt en topjes voor d'r op en alles hangt nu zielig in de kast te wachten op beter weer.

* dubbel zucht*
Gvdgvdgvdgvdgvd...sorry dames! Ik dacht dat ik ook gewoon muziek van mijn computer op de Shuffle kon zetten...nou vind ik het meteen geen leuk apparaat meer...wat heb ik daar nou aan...heb ik allemaal leuke muziek op mijn compu staan, moet ik het opnieuw aanschaffen via iTunes om het op mijn iPod te kunnen luisteren...ik vind 't te achterlijk voor woorden! Belacheloos!

Zo, er moest even wat stoom af!!!
Ok, ik heb net een hele dikke bult veel nummers van een gebrand cd-tje naar de iTunes geimporteerd en die vervolgens op mijn iPod gezet...Pfffff...'k vind het nogal een omweg, maar zo hoef ik in elk geval niet nog eens een keer te gaan betalen voor muziek die ik allang heb...
Suffie, je kan gewoon muziek van je computer slepen naar je bibliotheek van itunes. Vanuit daar sleep je het naar ipod (links in het scherm) en whallah....

Zeker Anemoon haar beschrijving niet opgevolgd?
En voor muziek betalen moet je nooit doen. Er is genoeg gratis te krijgen
Anemoon d'r beschrijving kon ik niet vinden...

Dank voor de uitleg! Dat scheelt een hele hoop gedoe!
quote:Chardonnay schreef op 16 mei 2008 @ 18:39:

En voor muziek betalen moet je nooit doen. Er is genoeg gratis te krijgen Daarom was ik ook zo boos! Kan je 't overal gratis krijgen...moet je ervoor betalen om het op je iPod te kunnen zetten...Tssss!!
Ik zal anemoon haar bericht even uppen voor je op digi. Staat echt heel goed en stap voor stap beschreven.
Hallo lieverds van me,

Ik geloof dat we waarachtig ineens allen een LEVEN hebben de laatste dagen.

Ik heb in ieder geval alweer een paar heerlijke dagen achter de rug.

En vanavond gaan we weer lekker uit eten met z'n tweeën.

Jullie nog leuke dingen gedaan of alleen maar aan de drank gezeten?

Ik had trouwens een voorraadje heerlijke rosé ingeslagen [ die met een klein beetje bubbels] niet wetende dat de temperatuur zo zou dalen.

Ach ja, die komt ook wel weer op hoor. Ik denk de zon er gewoon bij!

van Red.
illie en ik hebben vandaag de Marikenloop gedaan. Zij 10 km en ik 5

Ik heb de 5 km in 33.38 seconden gelopen Ben zooooooo trots op mezelf.
Ik heb de 10km gelopen in 62 minuten!

Ik ben zóóóóóóóóóó trots op ons!!
Ik ook
Ik ben ook trots op jullie.

van Red.
Is nu alweer iedereen aan het leven????????
Nee hoor, don't worry
Gelukkig, schrok al!

Zit me suf te lezen over het hele forum daar ik verder niks te doen heb.
Oh ik zit een beetje foto's op hyves te zetten, kopje thee te drinken en een beetje forummen. Dus geen leven, nog steeds niet
Ik ook niet hoor, wees maar niet bang! Ik heb ook wat foto's op hyves gezet, beetje geforumd...vooral gelezen...en aan de telefoon gezeten (je weet wel...dat andere communicatiemiddel ).

Hier dus ook nog steeds geen leven...

Nu naar mijn mandje toe, want morgen weer vroeg op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven