Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Foto's van de Vips nummertje ?

20-07-2007 11:15 9911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja weer een nieuwe....de imperfecties van Posh

Eva Mendes

Fout fout fout!
En met wat meer kleren aan:

Een paar foto's van celebrities tijdens het Costume Institute Gala in het The Metropolitan Museum of Art:

Gisele Bundchen

Tom Cruise en Katie Holmes

Stella McCartney en Kate Moss

Julia Roberts

De zeer flatteus uitziende Christina Ricci

Kristin Davis

Mary J Blige

Eva Longoria

Venus Williams

Anna Wintour (oh my god)

Naomi Watts

Liv Tyler

Hilary Duff

De Olsens

Brrrrrrr de twins worden er niet mooier op!
quote:zoefie schreef op 10 mei 2008 @ 00:06:

[...]

Nee Muis, zo'n opgezette buik krijg je als je ondervoed bent (zie foto's van kinderen in Afrika). Is dus géén goed teken en heel wat anders dan een overgewicht buik !

Pff... beetje overdreven. Voor mij is dit gewoon een buikje van een slank of dun iemand die opgeblazen is of net gegeten heeft, zo ziet mijn eigen buik er tenminste weleens uit, zo strak en rond.

Ik neem aan dat je zelf 't verschil toch wel ziet tussen Amy Winehouse 'hongerbuik' en dit:

Ja Margareta, ik vond het ook wel meevallen. Niet dat ik Amy zo'n mooi figuur vind hebben, ben zelf wel dun maar wel een stuk flinker dan haar, maar die buik vind ik wel meevallen. Als ik net flink gegeten heb ziet die van mij er ook wel zo uit vrees ik.
Miss Hudson
Amy uitgemergeld

Beyonce en Tina

John Mayer date Jennifer Aniston tegenwoordig
Mariah Carey en Nick Cannon getrouwd

Eindelijk een keer een wat mindere foto van Kate Hudson! Sorry hoor, hoezo jaloers?
Een mindere foto van Kate Hudson? Bedoel je die 'groene' foto? Ik vind haar echt bloedmooi op die foto! Hoezo wat minder?
Ik vind haar ook mooi op die foto,heb trouwens nog niet veel foto's gezien waar ze niet mooi op staat...

Deze vind ik toch niet zo heel geweldig van dametje Kate

En de foto's hieronder he-le-maal niet, brrrrrr die ogen!!! De rechter foto gaat nog wel....

En deze linker foto is de rechter is wel mooi, toch is het 1 en dezelfde Kate!!

En de laatse van madam, zeer onflatteus....

quote:Estessie schreef op 14 mei 2008 @ 14:09:

Een mindere foto van Kate Hudson? Bedoel je die 'groene' foto? Ik vind haar echt bloedmooi op die foto! Hoezo wat minder?Gek he, ik denk dan dat iedereen dat vindt, dus niet. Ik vind haar heel mooi, maar op die foto vind ik haar huid wat vaal en vlekkerig (misschien door minder make-up ofzo) en haar neus ziet er raar uit. Ze ziet er altijd zo stralend uit, mooi en sympathiek tegelijkertijd. Ik ga eens op zoek naar een foto die ik wel mooi vind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven