ongemakkelijk..
zaterdag 2 februari 2013 om 18:50
Hoi
Ik ben een single jonge vrouw en ik ben wat aan het rondkijken op het gebied van single leuke mannen haha;) Nu heb ik een paar x al seks gehad met leuke mannen wat ik erg spannend en fijn vond. Nu merk ik dat ik het heel erg vervelend vind als ik last krijg van lucht, of laat ik het maar gewoon zeggen. De kutscheet. ( zon naar woord..) In mijn relatie vond ik dit al vervelend en verpestte het voor mij echt de sfeer. Als ik nu een scharrel heb of een ONS wil ik hier geen punt van maken maar ik merk dat ik er vantevoren al bang voor ben. Terwijl het helemaal niet elke x gebeurd. Ik weet dat het normaal is, en dat t bij t ene standje meer is dan bij de andere maar soms doe je er gewoon niks aan en is het daar en dan? Hoe reageer jij? Ik maak me wss druk om niks maar vind het gewoon zo vervelend dat ik er zo mee bezig ben:( Wie herkent dit?
Ik ben een single jonge vrouw en ik ben wat aan het rondkijken op het gebied van single leuke mannen haha;) Nu heb ik een paar x al seks gehad met leuke mannen wat ik erg spannend en fijn vond. Nu merk ik dat ik het heel erg vervelend vind als ik last krijg van lucht, of laat ik het maar gewoon zeggen. De kutscheet. ( zon naar woord..) In mijn relatie vond ik dit al vervelend en verpestte het voor mij echt de sfeer. Als ik nu een scharrel heb of een ONS wil ik hier geen punt van maken maar ik merk dat ik er vantevoren al bang voor ben. Terwijl het helemaal niet elke x gebeurd. Ik weet dat het normaal is, en dat t bij t ene standje meer is dan bij de andere maar soms doe je er gewoon niks aan en is het daar en dan? Hoe reageer jij? Ik maak me wss druk om niks maar vind het gewoon zo vervelend dat ik er zo mee bezig ben:( Wie herkent dit?
zaterdag 2 februari 2013 om 23:15
Misschien ben je gewoon teveel met je gedachten bij andere dingen, dat je kennelijk niet genoeg opgaat in het vrijen waardoor je je druk maakt over triviale geluidjes. Wel eens gelet op de herrie die je bed maakt? Geknak en gekraak van botten en botjes?
En anders moet je gewoon wat meer herrie maken, om 't geluid te overstemmen
En anders moet je gewoon wat meer herrie maken, om 't geluid te overstemmen
zondag 3 februari 2013 om 08:40
Nog nooit meegemaakt gelukkig, voel je dat ook aankomen? Misschien meer "knijpen" zodat er minder ruimte is voor de lucht ofzo? Of hoe pompt de man die lucht erin? Haalt ie m bij iedere stoot helemaal uit en stoot ie m er dan weer in?
In ieder geval gewoon genieten hoor, zonde om zoiets je fun te laten bederven.
In ieder geval gewoon genieten hoor, zonde om zoiets je fun te laten bederven.
Tuut tuut tuut