bezoek
vrijdag 25 januari 2013 om 21:05
Mijn moeder is boos op mij. ik woon sinds 5 weken op mezelf. alles is nieuw voor me. ik kreeg net te horen via msn dat ze boos op mij is en zij vind dat ik zannik dat ik bang ben dat ze aan de deur staat. ik vind het juist leuk dat zij komt maar alleen ik wil het van te voren weten en hou niet van onverwachts bezoek zeg maar. nu zegt ze ook dat ik al 3 weken niet meer bij haar ben geweest. nu ik ook deze week griep heb gehad. ik zei dan kom ik zondag wel..toen zei ze. hoeft niet..dan ben ik er niet. het zit me zo dwars. wat kan ik het beste doen? en wat vinden jullie?
woensdag 6 februari 2013 om 21:45
woensdag 6 februari 2013 om 22:29
Mijn schoonmoeder heeft een sleutel van ons huis, maar ze zal niet zomaar bij ons binnen komen gelukkig. Ze gebruikt hem alleen "op aanvraag", dus als we haar gevraagd hebben bloemen en post te doen als we weg zijn, anders niet.
Ik kan me voorstellen dat je geen behoefte hebt aan "verrassingen", hoe lief ook bedoeld.
Je hebt ook echt het recht om zelf te beslissen wie je een sleutel geeft, en ik denk dat je moeder er nog niet aan toe is om je los te laten.
Ik kan me voorstellen dat je geen behoefte hebt aan "verrassingen", hoe lief ook bedoeld.
Je hebt ook echt het recht om zelf te beslissen wie je een sleutel geeft, en ik denk dat je moeder er nog niet aan toe is om je los te laten.
donderdag 7 februari 2013 om 08:06
Woon je begeleid en nu voor het eerst op jezelf? Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je moeder ergens een beetje de vinger aan de pols wil houden, het zal toch een hele stap zijn.
Ik zeg niet dat het goed is dat ze dat wil, maar ik kan het me wel voorstellen.
Zodra ik niet meer met huisgenoten woonde heb ik overigens een sleutel aan mn moeder gegeven. Ik ben nogal getalenteerd in mezelf buitensluiten En ik heb ook nog steeds een sleutel van het huis van mn ouders, maar als we bij elkaar voor de deur staan bellen we wel gewoon aan.
Onverwacht langskomen. Tja, dat kan je mensen niet verbieden toch? Of denk je dat ze dan iedere dag voor de deur staat?
Ik zeg niet dat het goed is dat ze dat wil, maar ik kan het me wel voorstellen.
Zodra ik niet meer met huisgenoten woonde heb ik overigens een sleutel aan mn moeder gegeven. Ik ben nogal getalenteerd in mezelf buitensluiten En ik heb ook nog steeds een sleutel van het huis van mn ouders, maar als we bij elkaar voor de deur staan bellen we wel gewoon aan.
Onverwacht langskomen. Tja, dat kan je mensen niet verbieden toch? Of denk je dat ze dan iedere dag voor de deur staat?
Zeg maar Spijker.