IPhone 3Gs vraag

07-02-2013 18:38 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond,

Ik heb een vraag over de iPhone 3gs.

Kan hier whatsapp op?

Ik las namelijk op internet dat op de iphone 3G geen whatsap meer kan.

Nu wil ik graag een 3gs kopen maar wil wel graag whatsapp.
De iPhone 3 niet maar de 3GS wel. Maat vraag je af voor hoe lang nog.....
Ja kan :-) 3gs wel
Nog wel, maar voor hoelang ?
Oke dankjewel voor het antwoord, Ja ik hoop dat die nog even blijft dan.
Reken er maar niet op... Weet niet hoe lang je met dat toestel zou willen doen maar ik gok dat het bij de eerstvolgende grote iOS update is afgelopen.
Ik heb een tweedehands 3GS en gisteren iOS 6.1 er op gezet. Dat gaat nog prima. Maar idd, hoe lang nog....?
Ik bedoel meer als iOS 7 komt. Normaal introduceert Apple rond oktober hun nieuwe toestel...
@ merle88 hoe kan je iOS 6.1 erop zetten?

Heb nog nooit een iphone gehad, weet er nog vrij weinig over.

Weet ook nog steeds niet hoe je moet betalen voor whatsapp
Ik heb er gewoon 1 en kan whatsappen zonder problemen hoor! Ook na de updates.

Waarom zou dat opeens niet meer kunnen dan?
Ja ben ik ook wel benieuwd naar...
Er was sprake dat Whats App niet meer werkte met IOS 4.2.1 en lager. Maar door vele klachten is Whats ApP daar op terug gekomen, dus zou me geen zorgen maken nog met IOS 6.1

IOS 6.1 zet je er op via de app store.

Mocht je apps willen kopen dan heb je of een credit card nodig, maar je kan ook zonder credit card apps kopen met een iTunes card.
Waarom? Omdat de nieuwste versie van whatsapp niet werd ondersteund door de maximale systeemupdate van iOS mogelijk op die iPhone.
Nee, gaat niet lukken. Whatsapp is een probleem met oude iPhone toestellen. Ik heb zelf de 4 en daar wordt whatsapp ook al niet meer ondersteund...... De software update die ik moet doen, loopt steeds vast, ik ben al in de app store winkel geweest en zij bevestigen, dat het inderdaad een probleem is....

Ik heb dus nu ook geen whatsapp meer..... Zeer vervelend, en ik moet dus perse een iPhone 5 kopen. ......... Hier ben ik dus voor aan het sparen.
Wat een onzin deboekhouder. Ik heb een vier en die is gewoon prima op de nieuwste iOS versie hoor. Bij iedereen die ik ken met zo'n toestel en een 3GS overigens ook.

Je hebt het of verkeerd begrepen of je laten afschepen!
Enneh verplicht een iPhone 5? Voor ¤100 heb je al een android toestelletje met whatsapp.
Dat dacht je Ster, ze sturen de iFBI op je af en gooien je in de iCel als je geen 5 koopt.
Nou sorry maar ik vind het ook echt onzin dat je een nieuwe Iphone zou moeten kopen.

Ik heb een 3GS en alle nieuwe updates en geen enkel probleem met whatsapp.
Hier ook een 3GS met Whatsapp. Ga er maar vanuit dat het sowieso nog wel een jaar of 2-3 kan. Elk jaar komt een grote software update en Whatsapp is nu niet meer beschikbaar voor iOS 4.2.1 en lager. Daar zit nog tussen iOS 4.3, 5.0, 5.0.1, 5.1, 5.1.1, 6.0 en 6.0.1. Per iPhone komt er een nieuwe iOS uit:

iPhone 2G: iPhone OS 1.0 - 3.1.3

iPhone 3G: iPhone OS 2.0 ging tot 4.2.1

iPhone 3GS: iPhone OS 3.0 zal gaan tot 6.0.1

iPhone 4: iOS 4.0 (naam is toen pas gewijzigd) zal gaan tot 7.0

iPhone 4S: iOS 5.0 zal gaan tot 8.0

iPhone 5: iOS 6.0 zal gaan tot 9.0

Gezien het feit dat er voor Whatsapp geen bijzondere functies van een nieuwer iOS nodig zijn kan je voorlopig nog wel even vooruit De eerstvolgende stap in het Apple app-proces is dat een app 5.0 vereist, daarna pas 6.0 dus echt, Whatsapp kan nog wel even mee.

Overigens... Als je een beetje handig bent kan je Whatsapp 2.8.7 gewoon op de iPhone 3 installeren. Om je een beetje in de richting te helpen:

Zoek een ipa bestand van Whatsapp 2.8.7 op internet.

Zorg voor een gejailbreakte iPhone met AppSync erop geïnstalleerd.

Installeer via iTunes het ipa bestand.

Done! Werkt zelfs op een iPhone 2G 3.1.3 nog,
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven