Whatsapp-protocol opstellen?

03-03-2013 15:19 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was laatst met twee vriendinnen uit eten en toen kwam ter sprake dat mensen wel hele gekke info of gewoon teveel info versturen via whatsapp.

Mijn ergernis: heb een vriendin (schat van een mens), doet een beetje gek op whatsapp. Bijv. deze week heeft ze nu al meer dan 3 keer aan mij verteld dat ze ongesteld is. DON'T WANNA KNOW! Waarom vertel je mij dat ??? Ze vindt het irritant dat ze ongesteld wordt. Als ik haar vraag (nadat ik de eerste opmerking dat ze ongesteld was heb genegeerd) waarom ze niet gewoon lekker de pil doorslikt als ze het zo irritant vindt krijg ik geen antwoord. Vervolgens vertelt ze mij twee dagen later weer dat ze ongesteld is via whatsapp! BAH!

Verhaal van vriendin: kent een meisje dat aan haar boyfriend-to-be liep te lullen dat ze ongesteld was, verstierf van de buikpijn en dat ze dikke slierten ertussen had. (ik ken haar ook en ja dat zou zij echt vertellen ) Niet geheel onbegrijpelijk is de boel tussen die twee vrij snel stukgelopen.

Andere vriendin: jongen sneed zichzelf flink en stuurde haar de meest walgelijke foto van zijn bebloede hand. Daarna van zijn hand met het verbandje eromheen.

Dus dames: welke regels zouden er moeten zijn voor berichtjes (vrijheid van meningsuiting kan met dit protocol ff de prullenbak in)? Wat zou er in het whatsapp-protocol moeten staan? (p.s. neem het niet te letterlijk , deel gewoon het meest onzinnige of goorste wat jij te zien/ lezen hebt gekregen via whatsapp wat je liever niet had willen zien/lezen)
No love without lost
quote:Moonlight82 schreef op 03 maart 2013 @ 16:48:

Pfff wat een werk zeg om daarover berichten te sturen. Tampon dr in en klaar.

Ik besteed bijzonder weinig tijd en aandacht aan mijn menstruatie. Interessanter zou zijn het hoe en wat van de grote boodschap. Dat is afwisselender dan: ongesteld.

Misschien wel leuk als ik daar de mensen over op de hoogte ga houden. Ook als de doortrekker het niet doet bijvoorbeeld, dat zijn wel spannende verhalen!Dat hadden we hier vorige week, doortrekker deed het eigenlijk té goed, Bleef maar spoelen. Kraantje dicht emmertje in het bad niet echt spannend hoor, wel lastig!
Hahahahaaaa bloed en pus!
No love without lost
Hier worden de meest Gore en schokkende filmpjes en foto's gestuurd. Maar je HOEFT 't niet te openen.
Niet reageren werkt het beste lijkt me. Ik zie me daar al app met daarin het verzoek om te vergaderen over een onderlinge whatsapprotocol sturen zeg. Mijn vriendinnen zien me aankomen zeg. Dan lijken de opmerkingen over ongesteldheid zijn ineens ook vrij gewoon in mijn ogen. Niet dat ik op die opmerkingen op zou zitten wachten maar een app protocol opstellen? Het moet niet gekker worden idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven