Ik haat windows 8

02-03-2013 18:06 21 berichten
Kan ik niet gewoon terug naar windows 7? Ik kan geen dvds meer afspelen blijkbaar moet je daar voor betalen ofzo iets vaags en de rest is ook hatelijk. Snap er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, Dus vandaar dat ik ben overgestapt op Mac... . Het was het ene leren of het andere....
Kun je VLC-mediaplayer downloaden. Die pakt alles! :-)

En ja, Windows 8 zuigt!
Heb VLC-mediaplayer proberen te downloaden maar het lukt niet. Weet niet wat ik fout doe.
Kind doe aub een keer normaal.

Zet er windows 7 op, na een paar uren is het mij ook gelukt
Haha, ik vermoedde het al, een Femke-topic. Was je er weer?

Je kunt gewoon Windows 7 er weer op zetten.
Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Hoe zet ik windows 7 er weer op. De laptop kwam al met windows 8. Heb hem pas paar maanden.
Je doet net alsof je het niet wist, dan moest je kijken wat er op de laptop stond toen je hem ging kopen.
Wie is die mooie dame in bad?
Deze vraag heb je laatst ook al gesteld .. Loep jezelf eens..

Daarin werd ook al gezegd dat je Vlc moest downloaden..iedereen kan dat.. Behalve jij !

Gelukkig nu geen HELP maar ik HAAT..

Pfff
quote:Francesco schreef op 02 maart 2013 @ 19:14:

Wie is die mooie dame in bad?Rihanna, ik HAAT Rihanna8
VLC voor windows 8 is nog in ontwikkeling geloof ik
quote:2Italy2 schreef op 02 maart 2013 @ 19:23:

[...]

Rihanna, ik HAAT Rihanna8

Ik wil best met haar in bad denk ik.

OT, ben je een beetje handig met de PC Fem3ke??
quote:Francesco schreef op 02 maart 2013 @ 19:39:

VLC voor windows 8 is nog in ontwikkeling geloof ikIk heb 'm er gewoon op staan...
Tjonge jonge... Ik zou zeggen; raam open en naar buiten met die zooi! Probleem opgelost!
quote:wench schreef op 02 maart 2013 @ 19:42:

[...]

Ik heb 'm er gewoon op staan...ik las dit
Nou weet je: ik haat windows 8 eigenlijk ook wel een beetje

Als ik een bepaald programma (paint of rekenmachine oid) wil opzoeken of ik wil de computer afsluiten, moet ik dus met mijn muis als een malle aan de rechterkant van het scherm heen en weer bewegen, voordat daar eindelijk een balk te voorschijn komt met opties.

Op een ipad oid zak het wel makkelijk zijn, maar met een muis is het echt een raar, irritant gedoe. En al die apps gebruik ik ook niet, maar dat is en blijft toch het startscherm. Bureaublad is maar bijzaak en mist de helft van de oude functies.

Stom dat ze zich bij de ontwikkeling van windows 8 zo gefocust hebben op ipad en smartphone en de gewone computer volledig genegeerd hebben.

Maar ja. Ik moet er maar me leren leven denk ik..
quote:fem3ke schreef op 02 maart 2013 @ 19:06:

Ik ben niet zo handig met dit soort dingen. Hoe zet ik windows 7 er weer op. De laptop kwam al met windows 8. Heb hem pas paar maanden.Dan nog kan er Windows 7 op. Zoek iemand die handig is met computers.
quote:poldervrouw schreef op 02 maart 2013 @ 19:21:

Deze vraag heb je laatst ook al gesteld .. Loep jezelf eens..

Daarin werd ook al gezegd dat je Vlc moest downloaden..iedereen kan dat.. Behalve jij !

Gelukkig nu geen HELP maar ik HAAT..

PfffLOL! Femke moet ik dus blijkbaar een beetje negeren.
Het heeft me een paar weken gekost, maar ik ben nu helemaal gewend aan Windows 8 en vind het zelfs makkelijk nu. Hier ook geen problemen gehad met VLC te downloaden, maar anders kun je ook Quicktime proberen, die speelt ook alles af en is ook makkelijk te downloaden.
Fem3ke is idd een beetje leeg en opent echt voor alles een topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven