word feut

14-03-2013 17:35 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hoe je bij wordfeuten de chatsessies kan verwijderen?
Stoute dingen gedaan?

Chatsessie kan je niet verwijderen, het enige dat je kan doen is het spelletje stoppen (resign)
Ik ga ook word feuten, ben wel in een kinky bui.

Nee even serieus, wat doen jullie allemaal op word feut.
Ik leg alleen woorden neer, maar dat is blijkbaar niet de bedoeling
@miekkie, volgens mij lopen we achter.
Ik zeg wel eens 'gefeliciteerd' of 'mooooi!!'. Jullie niet?
quote:Miekkie schreef op 14 maart 2013 @ 17:43:

Ik leg alleen woorden neer, maar dat is blijkbaar niet de bedoelingNee joh, dat is zo 2012. Je moet spannende chatsessies met andere mannen houden en die dan afkappen als de grond onder je voeten te heet wordt en dan eens in je mailbox kijken hoe meneer uit zijn stekker gaat en zegt je weleens even te komen opzoeken om alles aan je man te vertellen.....spannend man!
Hahahaha, stout geweest en nu hadde gij een probleem.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:thomaaas schreef op 14 maart 2013 @ 17:45:

Ik zeg wel eens 'gefeliciteerd' of 'mooooi!!'. Jullie niet?Mooooi zeg ik wel als hij een foto stuurt in volle glorie.
haha dan loop ik ook achter, ik leg ook alleen woorden neer .... wat kan je nog meer doen dan ??

hihi
Wees jezelf....
WordfeuD.
quote:pepersteak schreef op 14 maart 2013 @ 17:38:

Stoute dingen gedaan?

Chatsessie kan je niet verwijderen, het enige dat je kan doen is het spelletje stoppen (resign)Klopt ja,stoute dingen gedaan!!!Dus ik kan het alleen maar verwijderen door het spelletje te stoppen?
2x
Een feut is een eerstejaars student//lid van studentenvereniging

Wat jij doet is wordfeud = vete oftewel met/over woorden de strijd aangaan.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:dirtsa41 schreef op 14 maart 2013 @ 17:47:

[...]

Klopt ja,stoute dingen gedaan!!!Dus ik kan het alleen maar verwijderen door het spelletje te stoppen?Met de man van je avatar toevallig?
quote:dirtsa41 schreef op 14 maart 2013 @ 17:47:

[...]

Klopt ja,stoute dingen gedaan!!!Dus ik kan het alleen maar verwijderen door het spelletje te stoppen?ja dus
Tis alles of niks.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:mariekkk schreef op 14 maart 2013 @ 17:48:

[...]

Met de man van je avatar toevallig?Haha,nee dat niet,maar wel andere stoute dingen,die ik geheim wil houden!!!Er zit niks anders op dan het spelletje te stoppen dan
Het is wordt feut.
Ga in therapie!
Ik loop gewoon zo ver achter dat ik niet eens de correcte naam weet.
Ik speel Word Feud omdat ik van woordspellen houd. En ik word niet goed van die mannen die het spelen met andere redenen! Als je daar dan niet op ingaat, worden ze boos...ik zeg ze dan: Joh, ga naar\ een sexchatsite, die zijn daar speciaal voor gemaakt. Ik wil gewoon dit spel spelen...
Ik schrok me dood toen een random tegenstander tijdens Wordfeud in de chat vroeg of ik geil was. Eh... nee... want ik was Wordfeud aan het spelen (en aan het verliezen, dat ook nog).
Wat eten we vanavond?
Lijkt me in jouw geval sowieso slim m wordfeud te verwijderen, en kijken of je huwelijk nog goed zit
Haha Makreel, dat gebeurt mij ook wel eens dat ze dat vragen. Meestal geef ik niet eens meer antwoord. Wel deel ik wel eens mee dat ik steeds rotletters heb of ik wens iemand succes die mij dat ook doet.

Met een vriendin speel ik ook Wordfeud en soms zegt ze dan: Heb je de koffie klaar...
quote:makreel schreef op 14 maart 2013 @ 17:55:

Ik schrok me dood toen een random tegenstander tijdens Wordfeud in de chat vroeg of ik geil was. Eh... nee... want ik was Wordfeud aan het spelen (en aan het verliezen, dat ook nog).

Staan jullie dan herkenbaar op de foto als vrouw dan ?

Ik heb een nietszeggende foto waar niet uit af te leiden valt of ik een man/vrouw ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven