Panasonic DMC-FX100
maandag 18 maart 2013 om 09:44
Ik heb al een topic geopend over welke compact camera te kopen. (weet niet hoe ik linkjes naar andere topics maak...)
Nu ben ik de FX100 van Panasonic aan het bekijken. Het is een ouder toestel, maar de specificaties lijken me wel oke.
Zijn er mensen die dit toestel hebben? Wat zijn de voor- en nadelen ervan? Waarom heb je juist dit toestel gekocht? Of waarom juist dit toestel niet?
Nu ben ik de FX100 van Panasonic aan het bekijken. Het is een ouder toestel, maar de specificaties lijken me wel oke.
Zijn er mensen die dit toestel hebben? Wat zijn de voor- en nadelen ervan? Waarom heb je juist dit toestel gekocht? Of waarom juist dit toestel niet?
maandag 18 maart 2013 om 09:51
maandag 18 maart 2013 om 10:17
Ik heb ook een panasonic en het klepje van de batterij is niet van plastic (er is helemaal niks van plastic). Het is wel zo dat het klepje soms vanzelf opengaat, nu hij wat ouder en losser is. Vind ik niet zo'n ramp, de batterij zit toch klemvast en het klepje zelf zit verder ook nog vast dus kan niet kwijtraken.
Maar het nadeel van de panasonic FX100 is dus de beperkte lens, geen groothoek zoals ik in je andere topic al zei. Daardoor heb ik niet eens verder gekeken naar bv snelheid en beeldkwaliteit.
Maar het nadeel van de panasonic FX100 is dus de beperkte lens, geen groothoek zoals ik in je andere topic al zei. Daardoor heb ik niet eens verder gekeken naar bv snelheid en beeldkwaliteit.
.
maandag 18 maart 2013 om 10:43
maandag 18 maart 2013 om 10:55
maandag 18 maart 2013 om 13:21
Dat van die openspringende klepjes is een beetje jammer! Maar zolang het toestel niet uitgaat, zal het wel meevallen denk ik. Heb ook liever wat degelijker materiaal dan plastic. Dus de FX35 heeft geen plastic klepje, dat is mooi. En ook nog 30,- goedkoper! Kan ik weer een geheugenkaartje van kopen toch?