Lettertype internet gewijzigd na update?

18-03-2013 17:38 10 berichten
Via Windows-update div. updates gedownload en geinstaleerd.

Maar nu ga ik op het internet ( met Firefox) en de lettertype zijn ineens veranderd hoewel in de instellingen niets gewijzigd is!

Via Internet Explorer hetzelfde!

Ligt dit aan die updates? En hoe krijg ik mijn internet weer normaal?
Alle reacties Link kopieren
Same here! Ik had alleen even niet door dat het na een update was.

Het is mij nog niet gelukt het weer 'normaal' te krijgen
Ja! Ik had het ook. Ik heb een systeemherstel gedaan want niets hielp en nu is het weer goed. De update is inmiddels ook weer gedaan denk ik. Alles draait weer zoals het hoort.
quote:ravel schreef op 18 maart 2013 @ 19:16:

Ja! Ik had het ook. Ik heb een systeemherstel gedaan want niets hielp en nu is het weer goed. De update is inmiddels ook weer gedaan denk ik. Alles draait weer zoals het hoort.

Hm, daar was ik al bang voor , zit niets anders op!

Maar na opnieuw ge-update is het bij jou wel goed gegaan??
Ja ik geloof dat Windows vanzelf weer update. iig heeft hij afgelopen week weer een update gedaan en er is niets aan de hand.

Het is wel handig om met het systeemherstel een herstelpunt te nemen die vóór de update lag. ( ik zeg het maar even voor de digibeten hier)

win7

start/alle programma's/bureau-accessoires/systeemwerkset/systeemherstel
Je zou ook nog alle lettertypes kunnen vervangen. Ik vermoed dat de update die heeft verklooid. Maar ik vond dat te veel gedoe.
Heb systeemherstel gedaan en inderdaad alles is weer goed!

Durf nu alleen weer geen updates te doen met het risico dat het weer verkeerd gaat!

In ieder geval bedankt!!
Fijn he, dat alles er weer vanouds uitziet!

Ik heb de essentiële updates op automatisch staan en tot nu toe werkt alles prima ondanks dat er nieuwe updates zijn gedaan.
quote:ravel schreef op 18 maart 2013 @ 20:29:

Fijn he, dat alles er weer vanouds uitziet!

Ik heb de essentiële updates op automatisch staan en tot nu toe werkt alles prima ondanks dat er nieuwe updates zijn gedaan.Ik heb ook de optionele gedaan. Misschien moet ik die maar even vergeten, of anders handmatig 1 voor 1 , dan weet ik gelijk waar het fout gaat!
Heb nu bijna alle updates handmatig gedaan.

Tot nu toe niets aan de hand, alleen de update voor de nieuwe Internet Explorer 10 staat nog open maar aangezien ik die browser toch niet gebruik laat ik die maar even voor wat het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven