wat is jou grootste angst?

20-03-2013 22:59 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
dames en heren: wat is jullie grootste angst? en om het nog even moeilijker te maken. hoe los jij dit (tijdelijk) op?

xx
Dat mijn man zal overlijden. Los ik op door er nooit over na te denken.
Hé, hoort de TO niet af te trappen?
Dat ik mijn vriend kwijtraak. Ik heb (nog) geen oplossing.
Jij moet eerst.
ahahaha. Oke ik trap na de eerste 2 af.

mijn grootste angst is misschien wel heel erg cliché.

DOODGAAN -.-. helaas heb je er niets over te zeggen.

maar het geeft mij behoorlijk veel onrust. rampen denken!

hoe los ik dit op?

Ik ben mede voor in therapie aangezien ik het niet kan handelen hahaha :P

wie volgt?

x
Lijkt me lastig, want dood ga je toch
Dat ik op een dag niet meer kan spellen.

Wat ik ertegen doe? Oefenen, blijven oefenen.
dat is juist het probleem istar :P

hahaha. en nu jij? wat is jouw grootste angst?
Dat Djoels niet meer op het forum komt
Dat mijn dochters, nu 18 en 21 jaar, en ik elkaar nooit meer in de armen kunnen sluiten, in dit leven.

Inmiddels is er al 7 jaar en 3 maanden geen enkele contact meer tussen ons dus mijn grootste angst is zeker reëel helaas...

Wat ik eraan doe? Door te leven bij de dag en zoveel mogelijk te blijven in het hier en nu. En de gedachten aan hen springlevend te houden door mijn hart voor hen te blijven openen.

Een mama kun je verbannen, moederliefde kun je niet verbannen. Hoop blijf ik altijd houden, dat is de reden dat ik elke morgen weer opsta.

Verder probeer ik voor anderen er zoveel mogelijk te zijn dmv een luisterend oor of in daden, zonder te oordelen of te veroordelen.
Ik ben juist niet bang om dood te gaan, maar om heel oud te worden in mijn eentje. Dat ik nooit een kind zal krijgen is mijn grootste angst.

Ik probeer dus al een (hele lange) tijd om zwanger te worden en lang genoeg te blijven. Maar of het ooit lukt...
shalimar.

wat verschikkelijk voor je

jeetje wat ben je sterk!!!

knap
Mijn grootste angst is niet zelf doodgaan, maar dat ik 1 van mijn dierbaren zal verliezen! Ik denk er niet dagelijks aan, maar wel veel vaker dan jaren geleden en op dat moment beangstigd mij dat enorm.
Mijn grootste angst is een oorlog mee te maken.
Moeilijke vragen zo laat op de avond.

Mijn grootste angst, dat ik blind word of in een rolstoel terecht kom. Klinkt misschien heel stom, maar dan word ik een kasplantje, denk dat ik dan liever doodga.

Wat doe ik ertegen? Heel hard bidden...

Is dit een raar antwoord?
neeee hoor tante suzie. vind ik niet raar. iedereen heeft zo zijn eigen ding wat hij/zei er tegen kan doen
Eerste wat mij te binnenschoot was; dat mijn vader eerder doodgaat als mijn moeder..

Vroeger was t oud&eenzaam worden.. Door de liefdevolle relatie waar ik nu in zit is het twintig-katten-vrouwtje scenario wat meer op de achtergrond beland..
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat mijn vriend dood gaat. Hij is 26 jaar ouder en heeft op jonge leeftijd een hartaanval gehad dus de kans is erg groot dat hij eerder dood gaat.

Verschrikkelijke gedachte. Ik los dat op door in mijn hoofd de gedachte te creeren dat we samen gaan.
oh, wat ik er aan doe.. Duimen, heel hard duimen..
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn familieleden hebben de neiging om heel oud te worden (90+). En ik kan op dit moment best leven met het vrijgezel zijn, ben niet ongelukkig, maar diep van binnen blijft mijn grootste wens om een partner te vinden en samen kinderen te krijgen.

Mijn grootste angst is toch wel om alleenstaand, zonder kinderen, heel oud te worden. Lijkt me vreselijk en mocht het zo zijn dat ik alleenstaand blijf, dan hoop ik dat mijn leven niet al te lang duurt. Ik denk dat ik er dan op een gegeven moment wel klaar mee ben.

Nu ik het zo opschrijf realiseer ik me hoe triest dit is, maar het is wel waar

Hoe ga ik hier mee om? Er niet te veel mee bezig proberen te zijn, mijn leven zo leuk mogelijk maken en genieten van de mensen om mij heen. Dit gaat me 90% van de tijd best goed af trouwens.
Jemig shalimar. Weet je wel waar ze zijn?

Mijn grootste angst is dat er wat met mijn gezin gebeurt, cliché. Maar m'n kinderen, m'n man en de gezondheid van ons is het allerbelangrijkste.
Mijn grootste angst is dat ik mijn eigen leven niet meer in de hand heb, omdat mijn lijf niet meer doet wat ik wil.
Duss....
dat badr hari toch mijn zoon blijkt te zijn
Oh ja, hoe ik het oplos? Gezond koken en ze sporten gelukkig en roken niet. Verder hopen op ieders gezonde verstand en het leven leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven