Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
En om in de popiejopie sfeer te blijven: boeiuh

NB slaat dus op vorige briggie en niet die van Marieke
porec wijzigde dit bericht op 23-05-2008 14:45
Reden: Oeps, Marieke er ineens tussen..
% gewijzigd
Shit happens
Ben inderdaad erg neurotisch en dwangmatig!

Elke gek z'n gebrek, maar word vaak errug moe van mezelf.
Shit happens
Ai, das herkenbaar. Word soms ook gek van mezelf en mn neurotische trekjes! Vriend is namelijk ook nog het tegenovergestelde, hij kan bijvoorbeeld rustig dagenlang functioneren terwijl er afwas op het aanrecht staat... dat snáp je toch niet!!

Net even met collega thee gedronken in het zonnetje, heerlijk zeg! Nog dik een uur en dan ga ik pleitos, weekend!

Marieke heeft meteen de daad bij het woord gevoegd: zichzelf bijeengeraapt You go girl!
Gezellig trouwens vandaag!

Dat gepoets in mijn eentje vind ik nooit wat aan, maar nu heb ik allemaal digidinnetjes over de vloer
Shit happens
Ja, gezellie he!! Zo wordt schoonmaken nog leuk!!

Ik moet oppassen dat ik niet in een gat val als iedereen straks lekker weekend aan het vieren is... en het hier weer doodstil is
Het maakt mijn saaie werk-vrijdag ook een stuk beter!

Het weekend zal ik hier inderdaad weer ietsjepietsje minder te vinden zijn.... gelukkig maar, betekent dat ik ook nog een leven heb naast het forum. Zag dat ik al meer dan 4000 berichten op het forum heb geplaatst
4364 om precies te zijn...
4365 nu dus

Das best veel! Heb dus toch niet zo'n bijzonder boeiend leven naast het forum, hihih

Zijn jullie eigenlijk ook op andere topics actief, of alleen hier? Ik zwerf eigenlijk overal wel wat rond, reageer op vanalles, maar ben alleen hier vaste schrijftster
En vandaag al 42 berichten!
Ik schrijf ook her en der.... en dit is mn vaste topic!
Grrr, ben nog steeds in die k*tkeuken bezig....wat een vies ding is dat als eigenlijk nooit iets meer doet dan 'een doekje erover"

Stomme plannen van mij ook!

Kapper enzo gaat niet lukken, dacht om dan maar maandagmiddag te gaan, ben meestal wel vanaf 2 uur vrij, bellen ze net van het werk of ik maandag wat langer doorwerken wil. Sjips, van 7.30 tot 18.00 werken!

*gaat al mopperend de keuken weer in*
Shit happens
Ohw balen Porec. Irritant he, als je planning in de soep loopt!

Maar uhm, ik kom even melden dat mijn weekend nú begint.... Truus gaat naar huus!!

Laaterzz leedies!!
Lijstje even afmaken

O brinta

T mini zakje paprika chips

L magere yoghurt met cruesli, beetje honing

T peer, zo nog 2 kiwi gold

D patat met 2 kaaskroketjes (zat er hartstikke vol van, niet meer gewend)

Fijn weekend allemaal!
porec wijzigde dit bericht op 23-05-2008 21:18
Reden: avondeten gewijzigd
% gewijzigd
Shit happens
Ook lijstje ff afmaken:

O rijstwafel, 3 crackers jam

T: karnemelk 2 bbh jam

L: soep, 2 bbh kaas

T: appel, thee, pakje sultana

D: salade met gamba's komkommer tomaat etc

-trainen- (op fiets heen & weer!)

T zonet een grote bak yoghurt met 2 schijven ananas en cruesli gehad.

Fijn weekend meiden, dikke smok!
Mijn lijst ook nog even afmaken...... Veeeeeeel wijn en veeeeeeeeeeel chips/worst/kaas

O o o o wat ben ik ook een boefje... .
Hallo,

Hoe gaat het hier? Ben al veel te lang niet meer geweest! Heb echt te weinig tijd.. Als jullie liever niet meer hebben dat ik mee schrijf, dan is dat geen probleem. Voel me de laatste tijd vaak een ''inbreker'' op het topic.. kom te weinig om echt te kunnen mee kletsen. Ik hoor het wel.

Hier gaat het met de lijn niet zo....... sporten wel (3x per week). Vorige week ander huis gekocht, dus huidige gaat nu in verkoop. Verder niet zoveel te melden, weer lekker aan het werk. Lichamelijk houdt het wel te wensen over (ben extreem moe).

Succes allemaal!
Hey,

Deesi, wat mij betreft geen bezwaar hoor!! Voel je zelf ook niet bezwaard als het niet lukt om mee te schrijven! Kan me voorstellen dat je de afgelopen tijd wel andere dingen aan je hoofd had en zo te lezen is het nu ook nog beredruk!!

Hier lekker dagje... Eerst uitgeslapen en de rest van de dag heerlijk in het zonnetje op het balkon. Boekje erbij, muziekje en veel water.

Vanavond komen er twee vriendinnen, gaan we even kroegen. Zal wel weer de nodige drank naar binnen gaan en wat chips.

Verder even een lijstje:

o: 1 bh appelstroop, 1 bh filet americain

l: 1 bh appelstroop, 1 bh filet americain en 1 bh ham

t: appeltje en mueslireep

d: rijst, kipfilet en paksoi, magere yoghurt na

Dat was het voor nu....

Fijn weekend allemaal!!

x
Deesi, doe ff normaal joh! Je bent hier meeeer dan welkom, dat weet je toch gekkie!! En je hoeft je niet bezwaard te voelen omdat je niet alles kan meelezen enzo, vind het niet meer dan logisch dat je totaal andere dingen aan je hoofd hebt. Maar er is ook nog een andere kant: jij moet je niet 'verplicht' voelen om hier te langs te komen.

Marieke, boefje wat een lekker dagje, en wat een gezelligheid dit weekend. Ik heb juist een lekker rustig weekend tussen alle drukke weekenden in. Gisteravond heeeerlijk lang gebadderd na de training, nog borrel gedronken met vriend (werkt in de horeca trouwens, volgens mij vroeg jij dat laatst Marieke) en vanochtend lekker samen uitgeslapen. Daarna geluncht op terras en toen met vriendin geshopt. Nu net thuis en weer een rustig avondje voor de boeg, wil eigenlijk even flink poetsen want dat is wel weer nodig... Morgen korfbalwedstrijd en verjaardag, daarna gezellig uit eten met mn vriend!

Lijstje:

O -

L: maisbroodje gezond, verse jus

T: 2 ijsthee (terras), bakje verse ananas

D: tortilla met roerbakgroenten en beetje light kaas

Misschien straks nog een bakje yoghurt met muesli na.

Ik ben weer erg goed bezig de laatste dagen al zeg ik het zelf Net boodschappen gedaan en weer alleen maar verantwoorde (light)producten gekocht, ook veel groente en fruit. Die 66,5 was duidelijk geen uitschieter o.i.d., ik ben gewoon behoorlijk aangekomen in een half jaartje! En daar wil ik weer vanaf, dus ben weer helemaal gemotiveerd
Voel me niet verplicht hoor.. maar wil ook niet 'tot last' zijn, snap je?! Maar ik blijf af en toe wel meeschrijven!

Marieke: veel plezier met stappen!

Revival: gezellig uit eten! Waar gaan jullie eten? (Griek, Italiaan, ....?).

Ik zit nu met een schaal meloen achter de pc. Lekker met dat warme weer. Heb een lijstje gemaakt waarop ik wekelijks mijn gewicht kan bijhouden en een oude foto op mijn allerdikst. Hopelijk motiveert dat!
Je bent niemand tot last Deesi

Ik heb gister een rustig avondje gehad...Vriendinnen gingen op stap en had ook wel zin, maar had barstende hoofdpijn!! Warm bad genomen en vroeg naar bed gegaan. Nu gelukkig weer over. Zo even ontbijten en dan korfballen. Tis hier superbewolkt!! Dacht dat het minstens zo mooi zou worden als gisteren, niet dus

Eigenlijk kom ik hier om te vertellen dat ik me net stiekem heb gewogen... oke, hij is niet geldig want het is geen donderdag ... maar het was wel .......... 65.5!!

Fijne dag!! Nog leuke plannen hier?

xxxx
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 25-05-2008 10:39
Reden: paar typfouten, net wakker
% gewijzigd
Goedemorgen!!

Succes met korfballen Rev!!

Hier brakjes.... Ben weer tot 5 uur doorgegaan, best veel gedronken......

Vandaag maar beetje rustig aan.
Haai

Huis weer voor onszelf, schoonmama weer naar huis. Was gezellig, maar ook wel weer fijn als ze weer gaat

Volgegeten en gedronken, voelt helemaal niet fijn. Blij dat morgen alles weer zijn gangetje gaat.

Wat wen je dan eigenlijk ook weer snel aan het gezonde regelmatige eetpatroon, voel me daar nu dus veel lekkerder onder!

Verder even niet veel te melden. Geen lijstjes plempen, want ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer allemaal (of heb het verdrongen )

Deesi, altijd komen als je daar zin in hebt

Dag meiskes, tot morgen
Shit happens
Goedesmorgens!!

Iedereen lekker weekend gehad?

Herkenbaar wat je schrijft Porec... Je went aan je gezonde levensstijl en als je de dan even wat meer eet, wat overigens ook best normaal/gezond is, voel je dit direct. Ik denk overigens dat dit meer psychisch dan lichamelijk is.

Ik heb dus ook niet echt een geweldig lijntechnisch weekend gehad, maar wel gezellig gehad. Gisteren de hele dag zo brak als wat, nu gaat het wel weer.

Ik ga zo eerst ff sporten, mijn zonden compenseren!

Tot later!
Goedemorgen leedies,

Hoe is het? Lekker weekend gehad? Ik wel...

Gisteren flink gezweet, pffff... zware wedstrijd! Verloren helaas, maar wel glansrijk ten onder Daarna verjaardagsfeestje, 2 glaasjes cola light en een paar chippies gehad. Daarna uit eten geweest met vriend, dat was lijntechnisch iets minder verantwoord maar wel superlekker en gezellig.

Ook voor mij herkenbaar porec, je went toch snel aan een gezonde levensstijl en inderdaad, het voelt lekker, veel prettiger! Zoals gisteravond uit eten, veel te veel gegeten en daar dan dus de hele avond / nacht last van... het gevoel dat ik bakstenen had gegeten...

Hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder, redt ze het een beetje?

Verder ook ff niet zoveel te vertellen, ben aan het werk dus ga maar weer gauw verder... vanmiddag alweer lekker vrij! Vriend ook, dus eens even bedenken of we wat leuks kunnen doen... middagje sauna heb ik wel zin in.

Trouwens, heeft hier nog iemand kaarten voor Marco Borsato? Ik wel, maar ik wil ze graag ruilen! Heb 2 veldkaarten voor zaterdag 11 oktober... maar ik wil 12 oktober de 4 mijl lopen! En om dan die avond ervoor naar een concert te gaan weet niet of dat bevorderlijk is voor mn loopprestaties, hihi. Maar ja, daar dacht ik dus niet aan toen ik kaarten kocht

- liiiieeeeveeeerdddd!! We gaan naar Marco Borsato, ik heb net kaarten gekocht!!!!

- leuk! Wanneer is dat??

- Even kijken.... zaterdag 11 oktober

- Oke! En wanneer is die 4 mijl dan ook alweer??

- ...uuuhhh... sjit...

Dus als er iemand kaarten heeft voor een andere dag (liefst het weekende erna) en ze wil ruilen... ik hou me aanbevolen.

Baaai!!
Hey,

Revival... jammer van de wedstrijd, maar je hebt je beweging dus dubbel en dwars gehad!

Enne, super hoe je je hebt gedragen tijdens dat feestje, ik had het je waarschijnlijk niet zo netjes na gedaan.

Verder niet nadenken over het etentje, ja, dat het gezellig en lekker was!!!

Wat betreft Marco Borsato, ik kan je er niet mee helpen.... Om eerlijk te zijn vind ik hem vreselijk!!!!!!!!!! Misschien even op prikbord een oproepje doen of Marktplaats...

Hoop dat het je lukt, maar die 4 mijl kun je vast ook wel lopen met concert... Het is pas 's middags he...

Nou, geniet lekker van je middagje met lover... sauna klinkt zalig!

Ik kom net uit de sportschool, dat voelt goed!! Vanavond daar even eten met vriendin, die heb ik onlangs meegenomen naar de fitness en is lid geworden. Kreeg ik een bon voor 2 x de daghap. Zag dat het iets is van oosterse kip pesto ofzo...

Bye bye

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven