Chromebook
maandag 8 april 2013 om 19:37
maandag 8 april 2013 om 20:29
maandag 8 april 2013 om 20:30
AH!!
http://chromebookplanet.n ... -office-op-een-chromebook
http://chromebookplanet.n ... -office-op-een-chromebook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 april 2013 om 20:33
Dit is ook wel een aardig stukje
http://chromebookplanet.nl/index.php/7- ... -uitgelegd
http://chromebookplanet.nl/index.php/7- ... -uitgelegd
maandag 8 april 2013 om 21:21
Chromebook is een conputer met een besturingssysteem van Google Inderdaad.
Office is van Microsoft en zit er niet op, wel Google docs dat is compatibel met office.
Het nadeel is dat het vrijwel alleen maar werkt met een internetverbinding. De Samsung kost 299 maar heeft vrijwel geen opslag (alleen maar een SSD van 16gb)
Office is van Microsoft en zit er niet op, wel Google docs dat is compatibel met office.
Het nadeel is dat het vrijwel alleen maar werkt met een internetverbinding. De Samsung kost 299 maar heeft vrijwel geen opslag (alleen maar een SSD van 16gb)
maandag 8 april 2013 om 21:25
quote:cortado schreef op 08 april 2013 @ 21:21:
Kijk, daar hebben we wat aan
Maar ik heb mijn iPad voor mijn werkdingen
Het/de chromebook zou ik us gebruiken voor thuis,om te forummen, beetje tekst uit te werken, foto's bewerken, iTunes (hoewel dat ook weer op mijn iPad kan) en als opslag voor al mijn digitale boeken...
Kijk, daar hebben we wat aan
Maar ik heb mijn iPad voor mijn werkdingen
Het/de chromebook zou ik us gebruiken voor thuis,om te forummen, beetje tekst uit te werken, foto's bewerken, iTunes (hoewel dat ook weer op mijn iPad kan) en als opslag voor al mijn digitale boeken...
maandag 8 april 2013 om 21:39
Wij hebben twee Samsung Chromebooks in huis. Zowel het nieuwe model als het oude model.
Office:
Met een Chromebook werk je in de cloud. Google Drive biedt de volgende opties:
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Formulier --> Geen idee met welk office programma dit te vergelijken is
- Tekening voor het maken van flowcharts e.d.
Voordelen Chromebook:
- Hij start snel op en sluit snel af
- Werken in de cloud. Bestanden zijn online vanaf diverse devices benaderbaar.
Nadelen:
Zonder internet is een Chromebook praktisch onbruikbaar
Skype werkt niet op een Chromebook
Werken in de cloud heeft voor en nadelen. Voordelen: je hebt altijd een backup. Je kan met meerdere personen tegelijk in dezelfde documenten werken. ideaal voor studenten of collega's die aan hetzelfde rapport werken bijvoorbeeld.
Sommige mensen vinden het een nadeel dat Google alles beheert en daarmee in je data zou kunnen kijken. Tja, een normale laptop kan ook gestolen worden. In dat geval ben je alle je bestanden kwijt.
Geen last van harde schrijven die vol raken
Het werken in de cloud heeft voor en nadelen
Office:
Met een Chromebook werk je in de cloud. Google Drive biedt de volgende opties:
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Formulier --> Geen idee met welk office programma dit te vergelijken is
- Tekening voor het maken van flowcharts e.d.
Voordelen Chromebook:
- Hij start snel op en sluit snel af
- Werken in de cloud. Bestanden zijn online vanaf diverse devices benaderbaar.
Nadelen:
Zonder internet is een Chromebook praktisch onbruikbaar
Skype werkt niet op een Chromebook
Werken in de cloud heeft voor en nadelen. Voordelen: je hebt altijd een backup. Je kan met meerdere personen tegelijk in dezelfde documenten werken. ideaal voor studenten of collega's die aan hetzelfde rapport werken bijvoorbeeld.
Sommige mensen vinden het een nadeel dat Google alles beheert en daarmee in je data zou kunnen kijken. Tja, een normale laptop kan ook gestolen worden. In dat geval ben je alle je bestanden kwijt.
Geen last van harde schrijven die vol raken
Het werken in de cloud heeft voor en nadelen