Loepen?

06-09-2012 09:59 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een stomme vraag, maar lees vaak - moet je maar even loepen - oid, maar hoe doe je dat? Stel ik wil loepen wat iemand eerder heeft gepost ofzo? Thanks!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Nouja ik heb wel antwoord op mijn vraag bedankt.
Hoe werkt dat dan op een IPad?
quote:Chartreuse schreef op 06 september 2012 @ 10:03:

Loepen kan niet als je mobiel forumt, voor zover ik weet kan het alleen als je via 'n gewone browser op het forum bent.

Sinds enige tijd kun je "normaal" forummen, mits je intypt

http://forum.viva.nl

dus net doen alsof je op je gewone computer forumt. Ik heb Omega Mini op mijn Blackberry, waar ik de keuze heb.

quote:Links onder de avatar van degene die je wil loepen staan 3 kleine afbeeldingen: 'n poppetje, 'n loepje en 'n poppetje met 'n ieniemienie hartje er naast. Op het loepje klikken en dan zie je de postgeschiedenis.

Voor de rest klopt de beschrijving.

Ik loep zelden overigens. Daar is vaak geen reden toe, soms echter wel.
World of Warcraft: Legion
quote:himalaya schreef op 06 september 2012 @ 10:05:

Ook handig om jezelf te loepen, dan zie je de topics waar je in hebt gereageerd. Zet die bij je favorieten en iedere keer als je die opent verschijnen 'jouw' topics, het topic waar het laatst in is gereageerd bovenaan.Hm... handige tip. Dat ga ik een keer uittesten.
quote:bente- schreef op 09 april 2013 @ 20:20:

Ik heb er een vraag over.

Ik wil niet dat topics waar ik op reageer in de loep staan. Kan ik die topics ook verwijderen?Nee, dat kan niet. Je begrijpt zeker niet hoe een forum werkt. En hou op met het ntkennen van je probleem. Ga naar je huisarts.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:hans66 schreef op 09 april 2013 @ 22:57:

[...]

Hm... handige tip. Dat ga ik een keer uittesten.

Jeetje Hans, hoe lang loop je hier nou al rond?

Was dat echt nieuw voor je?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Himalaya,

Het komt gewoon omdat ik zelden loep, zelden andere forummers, zelden mijzelf, dus ik kom dan ook niet op het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven