Het grote glittertopic
zondag 14 april 2013 om 09:47
Eerste feestje gisteren gehad (familie en viendenstel).
Rare dag met zus die doet of er niets gebeurd is, ouders die volgens mij elkaar steeds minder aardig vinden, schoonouders die ik echt helemaal beu ben, en gelukkig nog 2 hele leuke stellen die tot 23 uur bleven hangen (feestje begon om 14 uur)
Wel hele lekker taarten gemaakt en heerlijke asperges.
Zometeen weer aan gehaktballetjes rollen want 2e feestje komt eraan. Grote nadeel van een klein huisje.
En nu maar hopen op warm weer want D. heeft gisteren een watertafel gehad.
Sowieso, laat 't lekkere weer maar komen!
Rare dag met zus die doet of er niets gebeurd is, ouders die volgens mij elkaar steeds minder aardig vinden, schoonouders die ik echt helemaal beu ben, en gelukkig nog 2 hele leuke stellen die tot 23 uur bleven hangen (feestje begon om 14 uur)
Wel hele lekker taarten gemaakt en heerlijke asperges.
Zometeen weer aan gehaktballetjes rollen want 2e feestje komt eraan. Grote nadeel van een klein huisje.
En nu maar hopen op warm weer want D. heeft gisteren een watertafel gehad.
Sowieso, laat 't lekkere weer maar komen!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 14 april 2013 om 09:53
zondag 14 april 2013 om 10:40
Het echt lekkere weer begint volgens mij pas later in de middag, hier is het in ieder geval nu nog bewolkt en grijzig. Toch de was buiten gehangen, voor het eerst dit jaar, dus hierbij verklaar ik de lente voor geopend.
Succes met het tweede feestje, Gatti.
En ik hoop dat je zoon lekker met de watertafel kan spelen!
Succes met het tweede feestje, Gatti.
En ik hoop dat je zoon lekker met de watertafel kan spelen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 14 april 2013 om 11:03
Nou, ik ben zwaar in mineur door het weer hoor. De hele week verheug ik mij op de voorspelde zon met bijbehorende warmte.. en wat zie ik vanmorgn? Wolken en régen!
Een voordeel: Ik hoef de tuin niet op te ruimen
Maar goed, wat jij wilt Elmervrouw
Want ééns zal het toch gebeuren, dit jaar. toch?
Een voordeel: Ik hoef de tuin niet op te ruimen
Maar goed, wat jij wilt Elmervrouw
Want ééns zal het toch gebeuren, dit jaar. toch?
Later is nu
zondag 14 april 2013 om 13:02
zondag 14 april 2013 om 13:21
Nou, hier komt zo een vriendin langs, die beweert in haar eigen tuin buiten te zitten. Ik heb het net geprobeerd. Echt niet!
Bovendien is de tuin dus nog een zootje.
de oude douchecabine staat nog in de weg. Die kan niet met grofvuil mee, want glazen deuren. Maar wij hebben dus geen trekhaak, dus moeten iemand regelen voor hulp. Dat zou binnenkort wel eens een idee zijn, eigenlijk.
Bovendien is de tuin dus nog een zootje.
de oude douchecabine staat nog in de weg. Die kan niet met grofvuil mee, want glazen deuren. Maar wij hebben dus geen trekhaak, dus moeten iemand regelen voor hulp. Dat zou binnenkort wel eens een idee zijn, eigenlijk.
Later is nu
zondag 14 april 2013 om 17:24
Haihai
ik heb rosé op. En ik drink al een tijdje minimaal dus bij het 3e glas gelijk gemeld dat ik niet ging koken. Geen ideee wat we nu eten... Was wel heel gezellig. Jippiee
En zelfs buiten gezeten, want binnen werd voetbal opgezet, sja.. Het druppelde soms af entoe! Zodra het weer beter is, maar snel onder de overkapping opruimen.
En oooh.. als jullie eens zagen wat ik allemaal typetechnish moet verbeteren steeds
ik heb rosé op. En ik drink al een tijdje minimaal dus bij het 3e glas gelijk gemeld dat ik niet ging koken. Geen ideee wat we nu eten... Was wel heel gezellig. Jippiee
En zelfs buiten gezeten, want binnen werd voetbal opgezet, sja.. Het druppelde soms af entoe! Zodra het weer beter is, maar snel onder de overkapping opruimen.
En oooh.. als jullie eens zagen wat ik allemaal typetechnish moet verbeteren steeds
Later is nu
zondag 14 april 2013 om 17:34
Ik heb jus d'orange op. En buiten gezeten. En ook buiten gestaan, in de pauze van de toneelvoorstelling. Hier is het heerlijk weer. Zonnig all-over.
Dat toneel is echt niks voor mij. Zo'n blijspel was het, ik vind het altijd zo overdreven, de gebaren, de stemmen. Niet mijn ding. Maar ik heb me wel vermaakt hoor. En natuurlijk wil ik mijn goede kennis supporten!
Eindeloos, ging het niet goed? Je klinkt teleurgesteld, als ik zo tussen de regels doorlees..
Dat toneel is echt niks voor mij. Zo'n blijspel was het, ik vind het altijd zo overdreven, de gebaren, de stemmen. Niet mijn ding. Maar ik heb me wel vermaakt hoor. En natuurlijk wil ik mijn goede kennis supporten!
Eindeloos, ging het niet goed? Je klinkt teleurgesteld, als ik zo tussen de regels doorlees..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 14 april 2013 om 18:03
Hier geen zon
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, Elmer.. de ene keer vind ik toneel meer te hebben dan de ander.
Zo leuk, zoon heeft een vriendje over de vloer.. zit al ruim 1,5 jaar bij hem in de klas, woont om de hoek (letterlijk!) en is hier voor het eerst. Leuke vent! En blij voor Ajax op dit moment. Als het zo maar blijft.
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, Elmer.. de ene keer vind ik toneel meer te hebben dan de ander.
Zo leuk, zoon heeft een vriendje over de vloer.. zit al ruim 1,5 jaar bij hem in de klas, woont om de hoek (letterlijk!) en is hier voor het eerst. Leuke vent! En blij voor Ajax op dit moment. Als het zo maar blijft.
Later is nu
zondag 14 april 2013 om 20:22
Haha Dreamer, aan de rosé.
Lekker hé Elmervrouw, wij zitten ook in 't zonnige zuiden. De hele dag in de tuin gezeten, was heerlijk.
Kinderen waren viezer dan vies. ons gazon is na de winter helaas meer zand, dus zand + watertafel = vieze kleren.
We hebben ook een speelhuis met glijbaan en een trampoline dus ze hebben 't geweldig naar hun zin gehad.
Ik ben helemaal op, gelukkig voorlopig even geen verjaardagen bij ons.
Voor Eindeloos, watertafel:
Lekker hé Elmervrouw, wij zitten ook in 't zonnige zuiden. De hele dag in de tuin gezeten, was heerlijk.
Kinderen waren viezer dan vies. ons gazon is na de winter helaas meer zand, dus zand + watertafel = vieze kleren.
We hebben ook een speelhuis met glijbaan en een trampoline dus ze hebben 't geweldig naar hun zin gehad.
Ik ben helemaal op, gelukkig voorlopig even geen verjaardagen bij ons.
Voor Eindeloos, watertafel:
zondag 14 april 2013 om 23:16
Ik word agressief van musicals
Wat ontzettend leuk die tafel Gatti, ze vinden toch wat uit voor de jeugd
Super.
Jij hebt het achter de rug, nu lekker bekomen, voor straks.
Wat ontzettend leuk die tafel Gatti, ze vinden toch wat uit voor de jeugd
Super.
Jij hebt het achter de rug, nu lekker bekomen, voor straks.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 15 april 2013 om 08:03
leuk, heb je echt zo'n watertafel Gatti?
Wij hadden op de kleuterschool vroeger wel een watertafel. Dat was gewoon een grote bak op pootjes. Kan me nog herinneren dat ik daar heerlijk mee speelde
M'n dochter, toen ze klein was. wel eens rustig gehouden met een teiltje zand en een teiltje water. Zo simpel kan het soms zijn.
En kinderen horen vies te zijn! Schone kinderen zijn ziek, zegt mijn schoonmoeder altijd. En zij had er 8 en dan zo'n wasmachine op het gas. Respect!
Wij hadden op de kleuterschool vroeger wel een watertafel. Dat was gewoon een grote bak op pootjes. Kan me nog herinneren dat ik daar heerlijk mee speelde
M'n dochter, toen ze klein was. wel eens rustig gehouden met een teiltje zand en een teiltje water. Zo simpel kan het soms zijn.
En kinderen horen vies te zijn! Schone kinderen zijn ziek, zegt mijn schoonmoeder altijd. En zij had er 8 en dan zo'n wasmachine op het gas. Respect!
Later is nu
maandag 15 april 2013 om 10:07
maandag 15 april 2013 om 12:00
Watertafel was van schoonouders en zwager. Zij willen altijd voor een behoorlijk bedrag uitgeven (teveel eigenlijk hoor).
Partner wou graag de watertafel, zoon (een ook dochter) vind 'm heel leuk.
Dreamer, kinderen moeten vies zijn vind ik ook. Volgens mij vonden een paar vrienden (ouders) 't wat minder. En heel stiekem vind ik dat wel weer leuk.
Lekker was 't hé EV. Helaas nu weer regen hier.
Partner wou graag de watertafel, zoon (een ook dochter) vind 'm heel leuk.
Dreamer, kinderen moeten vies zijn vind ik ook. Volgens mij vonden een paar vrienden (ouders) 't wat minder. En heel stiekem vind ik dat wel weer leuk.
Lekker was 't hé EV. Helaas nu weer regen hier.