Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).

Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Dreamer schreef op 19 april 2013 @ 14:10:

[afbeelding]

gewoon, omdat ik het waard ben.. Dubbel en dwars,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik plak even een plaatje voor Jonari,

Haha Eindeloos, verstandige vrouw, ik, verre van.

Vind jou eigenlijk een veel wijzere vrouw.

Wat ik moet doen, ik zou 't echt niet weten.

Klinkt aantrekkelijk, maar ja zit nu niet voor niets thuis. Is 't niet een makkelijke weg?

Volgens Psychologe zou dit ook een goed moment zijn om er goed achter te komen wat ik echt wil.

Ik heb eigenlijk nooit geweten wat ik wil en ben iedere keer weer in bepaald werk gerold.

Maand geleden wist ik zeker (dacht ik) dat ik echt uit de commerciële sector weg wou, en nu...........weet ik 't weer niet.

Wil zeker niet over een jaar weer thuis zitten.

Heb ook gedacht aan omscholing, maarja ook zoiets. BBL als je 42 bent?

vragen, vragen...

Starshine, ik hoop dat eruit gaat komen met je werk. Zou zeker in jouw geval niet zomaar toestemmen met 2 maanden. Zou de kantonrechter volgens mij 't ook niet mee eens zijn.

Eindeloos, gaat 't een beetje beter met K.?

Dreamer, en gelijk heb je!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Het is lastig Gatti, weten wat je echt wilt.

Ik ben nog een paar jaartjes ouder en éigenlijk weet ik het niet. Ik heb sinds jouw leeftijd () wel verschillende cursussen gedaan, maar zit nog steeds op een suffe plek, waar ik 10 jaar terug ook zat. En ik ben wel op zoek, maar of bij die andere baan écht m'n hart ligt? Geen idee.

Ik heb maandag wel een gesprek bij P&O Gewoon, over mijn toestand, werk en gezondheid. Vanmiddag ziek naar huis gegaan ivm hoofdpijn. Ik vraag me dus ook steeds vaker af of ik een drukkere baan wel aan zou kunnen.

OH.. en ik heb ruim 10 jaar dwarsfluit gespeeld, één van de redenen dat ik bovenstaand plaatje zo mooi vond

Later is nu
Ik heb trouwens mijn avatar ooit tot m'n favoriete 'flowerfairy' ooit uitgeroepen, omdat het gezichtje en haar op mijn jeugdige ik geïnspireerd leken (kennelijk was ik vroeger een elfje ) maar nou zag ik vandaag dat de 'rose' hetzelfde koppie heeft.

Ik vind alleen die zittende houding veel leuker.
Later is nu
Gatti op mijn (voormalige dan maar) werk hadden we vaak stagiaires en leerlingen van alle leeftijden. Van jongens en meisjes van krap 18 tot mensen van ruim in de 40. Het is echt niet gek om op latere leeftijd nog wat anders te gaan doen. Vind het juist goed, je laat zien dat je bewust voor iets kiest en wil investeren.
[quote][message=

Heb ook gedacht aan omscholing, maarja ook zoiets. BBL als je 42 bent?

vragen, vragen...

Toch even op reageren; Gatti, waarom niet? Als het je daarna iets brengt wat jij graag wil?

Ik ben 45 en heb net een BBL studie afgerond, kan dus altijd
1
1
Nee, maar wat is wel leuk?

Ga slapen. Morgen weer een dag. NIet om je af te schepen, maar de hele nacht gaan zitten malen is het ook niet.

Sterkte.

Eindeloos......

Moppie, wat kunnen we voor je doen?

Wat kan ík voor je doen?

Love you babe.

Eindeloos, fijn juist dat je 't hier kunt en durft te zeggen.

Wat knap dat je zelf een oplossing zoekt. Zou zo graag iets voor je doen.

Ik hoop dat je je optimisme terug kunt vinden. Weet hoe moeilijk dat is als je 't eenmaal kwijt bent.

Starshine en Allalone, bedankt. Zet me weer aan 't denken.

Allalone, ik ben een absolute leek op 't gebied van BBL. Kan jij misschien iets meer vertellen over de hoe en wat (tijd b.v.)
Eindeloos, wat begrijpelijk maar wat ontzettend naar dat je je zo voelt Ik wilde dat we wat konden doen. Die stap naar psych is waarschijnlijk het beste. Kus!

Later is nu
We zijn er voor je Eindeloos.

Leo, wat staat die kroon je goed meid!
Later is nu
Gatti; 1 dag in de week ga je naar school, daarnaast heb je een stage/werkplek nodig van ik dacht minimaal 22 uur. (Ik heb altijd meer uren gedraaid simpelweg omdat ik het zo leuk vond)

De duur van de opleidingen zal verschillend zijn, die van mij duurde drie jaar.

Weet je al welke richting je op zou willen?
Eindeloos; dit is zwaar..sterkte..
Lieve Eindeloos, ik hoop dat je toch ergens een piepklein lichtpuntje weet te vinden; en dat je hulp zoekt nu het zo nodig is. Juist goed dat je het neerzet, beter dan wegblijven zoals ik doe en afwachten totdat het weer beter gaat. Sterkte met alles wat er is, ik denk aan je.

Voor wat het waard is
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Eindeloos.. ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat te zeggen. Nog een plaatje voor jou

Later is nu
Voor Eindeloos, en ook voor EV, die soms moet afwachten:

Iedereen een fijne, zonnige zondag toegewenst.

Eindeloos, sterkte meid

Leuke glitter!

En wat een zondag, rellen om een liedje, heel Nederland op z'n kop.

EV, 't is weer Feel Good market

Eindeloos, ik hoop heel erg dat 't een beetje gaat met je.

En nu moet nog even de zon van zondag komen!

Dochter heeft morgen heer eerste schoolreisje, spannend.

En ik ga mee als begeleid-ouder, ook spannend!
De zon van zondag was er hier al vroeg. Geen tijd voor de Feel Good market, andere plannen vandaag, Gatti. Ga jij erheen?

Spannend zeg, eerste schoolreisje, en jij mee als begeleid-ouder. Wat gaan ze doen?

Eindeloos, ik hoop dat het een beetje gaat met je.

Wat is het forum trouwens traaaaag..

komt het door al die ophef op heel internet over het koningslied?

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven