Autocorrectie aanpassen?
maandag 10 juni 2013 om 15:32
zondag 16 juni 2013 om 23:23
Kan het zijn dat jullie toetsenbord ingesteld is op English (UK)? Dat heb ik namelijk vaak wanneer ik een smiley gebruik dat het dan verspringt naar de Engelse toetsenbord. Als je weer op de logo drukt waar je naar de smiley gaat weer indrukt zie je dat het weer verspringt naar Nederlands. Of je houdt dat knopje even 2 sec ingedrukt en dan kan je zelf de taal selecteren wat het moet zijn. Hoop dat het hiermee lukt zo niet, Dan weet ik helaas niet wat het anders kan zijn
maandag 17 juni 2013 om 09:30
@la-lady
Ik heb idd een Engels en NL toetsenbord maar niet vanaf het begin en die rare woorden zijn er wel al vanaf het begin
Die woorden komen ook tevoorschijn als ik het NL toetsenbord aan heb; als ik het Engelse toetsenbord aan heb komen er hele andere rare woorden soms op mijn scherm
Aangezien Janna het ook heeft, met dezelfde woorden dus, denk ik dat er een 'algemeen' woordenboek achterzit en niet zoals T9: persoonlijk en zelflerend
Ik heb idd een Engels en NL toetsenbord maar niet vanaf het begin en die rare woorden zijn er wel al vanaf het begin
Die woorden komen ook tevoorschijn als ik het NL toetsenbord aan heb; als ik het Engelse toetsenbord aan heb komen er hele andere rare woorden soms op mijn scherm
Aangezien Janna het ook heeft, met dezelfde woorden dus, denk ik dat er een 'algemeen' woordenboek achterzit en niet zoals T9: persoonlijk en zelflerend
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 juni 2013 om 09:29
Gewoon uit zetten die handel. Heb ik in Word e.d. ook gedaan. Ben prima in staat zelf foutloos te schrijven, daar heb ik geen software voor nodig. Ik irriteer me alleen maar aan al die autocorrecties die van alles voorstellen wat jij niet wilt. Ik typ wel gewoon wat ik wil.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 19 juni 2013 om 10:13
Hebben meer mensen last van (en ik herken ook de Gied)
Oplossing: www.goeievraag.nl/vraag/c ... phone-woorden-auto.287066
En dan de bovenste optie.
Oplossing: www.goeievraag.nl/vraag/c ... phone-woorden-auto.287066
En dan de bovenste optie.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
woensdag 19 juni 2013 om 10:22