Entertainment alle pijlers

Vermakelijke topics waar je nog wel eens aan terugdenkt

21-07-2013 20:50 179 berichten
N.a.v. het topic 'Vrouw gevloerd en durf park niet meer in' moest ik denken aan wat andere (trol?)topics die maanden geleden of langer geplaatst werden. Aan welk topic denk jij nog wel eens terug?

Zelf moet ik denken aan:

- een topic over iemand die in foetushouding in het park was achtergelaten

- iemand die met haar 'dametje' op het strand was en daar een man met Ferrrari en ander 'dametje' ontmoette

- iemand die zich zorgen maakte om een het gebruik van een vaginale afstandsbediening tijdens de seks
De wandelende koelkast!
Alle reacties Link kopieren
ik blijf het jammer vinden dat ik toen niet online was met die wasmachine, een uur later was het offline gehaald
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dankzij het onvermijdelijke 'wat eet jij met deze hitte' moet ik ineens weer denken aan calippogate. TO had een dochter die onderweg van Frankrijk naar Nederland een borstontsteking kreeg, en die ontsteking koelde ze met Calippo's die ze bij het tankstation haalde. De rapen waren gaar: er waren zelfs mensen die TO wilden aangeven bij het AMK wegens kindermishandeling en verwaarlozing en zo, omdat ze niet meteen een traumaheli had laten komen.
ja die kan ik me ook nog herinneren LV
Niet zozeer vermakelijk, wel bijzonder:

Topic van Himerable die tijdens haar wilde studentenleven zwanger was geraakt maar niet wist van wie precies.

Er werd vrij hard gereageerd maar ze bleef schrijven. Begon een relatie met de vader, ging samenwonen en hield ons op de hoogte toen de baby er was.

Nu al een tijd niks gehoord maar het ging naar omstandigheden erg goed.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik vond het beensex-topic héél vermakelijk!

klik
En helemaal niet vermakelijk was het topic over de kater van Djoels, die een spuitje moest.

Tranen met tuiten
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Oh Lulu, die ook ja. Tranen over mijn wangen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Aaah balen zeg. Ik was niet online met het de waarheid over M81 topic...nu weet ik dus nog niet hoe dat nou zat :( Wel hilarische andere topics van hem btw.

Het gierige acties topic vond ik ook erg leuk, jammer dat het niet meer loopt.

Dat calippo-topic ken ik ook nog LV.

En de viola-gate idd. Tranen met tuiten.
sowieso veel puppets zijn hilarisch geweest

Lotte, je kan altijd het topic reviven. Was erg leuk idd.
NYC bedoel jij met afstandsbediening/shampoofles de topics van Babette?
Een topic van heel lang geleden.

Volgens mijn was hij van Caaf

Over het decoreren van je huis, ik dit huilend van het lachen gelezen.

En inderdaad EB, de topics van Geleerd

OOK daar dikke tranen van het lachen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heeft niemand de OP van de waarheid van Martin gekopieerd?

Moet haast wel, zoiets kon nooit lang blijven staan.
Het spaghetti topic van kabouter. Geweldig....
quote:Frizzy schreef op 21 juli 2013 @ 22:39:

NYC bedoel jij met afstandsbediening/shampoofles de topics van Babette?Ja, wist alleen niet of ik dat zo direct met de naam van de forummer mocht noemen.
De piemel hatsjoe topic!

En een topic over een collega die afgezaniked werd en dat topic werd gevonden door een andere collega
Er was er een met een vreemde gast met roze snelbinders ofzo die de eendjes voerde.

En mastrubeertje:-)

En het topic met dramatische bruiloftsverhalen.
Hahaha ik heb niet zo'n goed geheugen maar er komt heel veel bekends voorbij
het bijentopic
Weet iemand zich nog het topic te herinneren over iemans die een 2-persoonsreis gratis weggaf naar Egypte?

Zij koos zelf iemand uit die ze het gunde. Het werd iemand met een chronische ziekte en geldgebrek. Na afloop van de reis postte de winanares enkele foto's van de vakantie. Ze zag er niet ziek uit en het hele forum viel over haar heen.

ik heb dat toen heel erg gevonden omdat ik niet wist wat de waarheid was.
quote:Bergje65 schreef op 21 juli 2013 @ 22:59:

Weet iemand zich nog het topic te herinneren over iemans die een 2-persoonsreis gratis weggaf naar Egypte?

Zij koos zelf iemand uit die ze het gunde. Het werd iemand met een chronische ziekte en geldgebrek. Na afloop van de reis postte de winanares enkele foto's van de vakantie. Ze zag er niet ziek uit en het hele forum viel over haar heen.

ik heb dat toen heel erg gevonden omdat ik niet wist wat de waarheid was.

Weet ik nog!

Geen vermakelijk topic maar wat heb ik gehuild, het topic van Ibi
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 21 juli 2013 21:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NYC in "Vermakelijke topics waar je nog wel eens..."" class="messagelink">NYC schreef op 21 juli 2013 @ 21:07</a>:</b>

[...]

Was dat diegene die steeds Lieke van Lexmond bij zijn topics haalde?</div></blockquote>

Nee, dat was een andere engerd. M81 was die ene die in een Genootschap zat, met Geleerd en Edmund Burke (twee eerder gepermabande forummers) als Leermeesters. Eén van zijn eerste topics ging over de remsporen in de slip van zijn vriendinnetje, en het werd steeds gekker. Op een gegeven moment heeft hij zelfs een poll geopend met de vraag of hij op moest rotten van het forum.

Er zijn in die periode forumvriendschappen voor het leven gesloten! Martin!
Ibi?? help even
Ik moet ineens weer denken aan dat topic van een vrouw die voor de verjaardag van de buurvrouw een schaal hapjes had gemaakt.( flinke schaal vol)

Ze had het op tafel gezet gaat 5 minuten weg en toen was de schaal leeg.

Boerentapas noemde ze het (blokjes kaas, rolletjes ham met roomkaas dat werk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven